Ny-taliban snur i Muhammedsaken

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.456
Antall liker
102.618
Torget vurderinger
23
Tar litt tid å snu når du har begge ben solid plantet i løse luften!!!!
 

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
Støre kastet jo mørkemannen Selbekk til ulvene da Syria brant den norske ambassaden for noen år siden. Han er tvunget til å beholde litt av den holdningen, hvis ikke vil vi se ham som en såret piraya og rive ham i filler. Bordet fanger når man som utenriksminister stempler en drapstruet landsmann som ekstremist pga en legitim redaktørgjerning. Det hadde vært kjekt om noen i pressen kunne r*vkjøre ham skikkelig for det der nå.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.521
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
totte skrev:
Det hadde vært kjekt om noen i pressen kunne r*vkjøre ham skikkelig for det der nå.

Når det gjelder slike julegaveønsker må jeg si at du

1: enten er veldig sent ute,

eller

2: veldig tidlig ute

om det er neste jul du ønsker for.


Edit:

PS, hadde det vært opp til meg skulle ditt ønske blitt oppfyllt "as we speak". ;D
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.225
Antall liker
4.849
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Spiralis og totte: Dere får trøste dere med denne mens dere venter. Den var på trykk i Dagbladet men jeg finner den ikke i nettutgaven.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.521
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
Coolbiz, den var veldig god og burde vært en tankevekker. Men om man aller helst vil sove hjelper det nok ikke med velskrevne kronikker. :-\
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
coolbiz skrev:
Spiralis og totte: Dere får trøste dere med denne mens dere venter. Den var på trykk i Dagbladet men jeg finner den ikke i nettutgaven.
Takk, dette er svært treffende og godt skrevet. Klart som kildevann:
"Det er mer taktisk å stemple folk som islamofobe enn å heise flagget mot blasfemi, siden noen husker Arnulf Øverland. Bak sløret til den snedige islamofobikampanjen ser vi en allianse mellom religiøse mørkemenn og venstrister som skyver muslimske innvandrere foran seg. For etter Murens fall og med venstresidas evige, skiftende trosbehov, er muslimene nå blitt de nye ”jordens fordømte”, det nye messianistiske proletariatet. Og religionenes tilbakekomst er blitt en passende erstatning for tidligere politiske mekkaer, fra Moskva til Cuba. "
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
BBking skrev:
coolbiz skrev:
Spiralis og totte: Dere får trøste dere med denne mens dere venter. Den var på trykk i Dagbladet men jeg finner den ikke i nettutgaven.
Takk, dette er svært treffende og godt skrevet. Klart som kildevann:
"Det er mer taktisk å stemple folk som islamofobe enn å heise flagget mot blasfemi, siden noen husker Arnulf Øverland. Bak sløret til den snedige islamofobikampanjen ser vi en allianse mellom religiøse mørkemenn og venstrister som skyver muslimske innvandrere foran seg. For etter Murens fall og med venstresidas evige, skiftende trosbehov, er muslimene nå blitt de nye ”jordens fordømte”, det nye messianistiske proletariatet. Og religionenes tilbakekomst er blitt en passende erstatning for tidligere politiske mekkaer, fra Moskva til Cuba. "
Usedvanlig treffende.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Her er en annen luring som snur kappen etter vinden.

John Olav Egeland i Dagbla snur 180 grader og skriver kritisk om leflingen med de som stadig føler seg støtt.

Stikk i strid med det han tidligere har ment, værer han stemningsskiftet i folket og forsåvidt også i media, og sørger for å få riktig mening.

Godt gjort å foreta en slik snuoperaskjon uten ett eneste forklarende ord. Slike mennesker stoler man ikke på.

For eksempel kunne han ha skrevet:"Beklager, jeg har tatt feil hele tiden. Til de som er ført bak lyset vil jeg uttrykket en uforbeholden unnskyldning.


Den krypende toleransen
 

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Innlegg
5.741
Antall liker
503
oddgeir skrev:
Her er en annen luring som snur kappen etter vinden.

John Olav Egeland i Dagbla snur 180 grader og skriver kritisk om leflingen med de som stadig føler seg støtt.

Stikk i strid med det han tidligere har ment, værer han stemningsskiftet i folket og forsåvidt også i media, og sørger for å få riktig mening.

Godt gjort å foreta en slik snuoperaskjon uten ett eneste forklarende ord. Slike mennesker stoler man ikke på.

For eksempel kunne han ha skrevet:"Beklager, jeg har tatt feil hele tiden. Til de som er ført bak lyset vil jeg uttrykket en uforbeholden unnskyldning.


Den krypende toleransen
På den måten du pleier å gjøre det mener du?
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Det der var en viktig artikkel. Uten det sedvanlige PK-tåkesløret skrives det rett ut hvordan ting har fått utvikle seg på Grønland.
Det som er blitt advart mot fra feks Frp og andre, slår nå ut i full blomst.
Denne artikkelen blir garantert lagt merke til hjemme hos Stolten og Al Støre.

Velkommen etter Aftenposten.
 

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Innlegg
2.996
Antall liker
721
Hvor er du Honkey? Dette er selvfølgelig et problem vi har hatt i Norge siden Arilds tid, eller hva?
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
oddgeir skrev:
Det der var en viktig artikkel. Uten det sedvanlige PK-tåkesløret skrives det rett ut hvordan ting har fått utvikle seg på Grønland.
Det som er blitt advart mot fra feks Frp og andre, slår nå ut i full blomst.
Denne artikkelen blir garantert lagt merke til hjemme hos Stolten og Al Støre.

Velkommen etter Aftenposten.
Hvor er al-RK og dagsrevy-Borch?
 
Topp Bunn