Ønsker anbefaling Ny set-up med platespiller / kompakthøyttaler / forsterker, max 15k

barek

Fersking
Ble medlem
20.09.2018
Antall liker
0
Hørte masse på fattern sine LP´er i ungdommen men alt har støva ned på loftet dei siste åra. Har bestemt meg for å ta opp igjen "lidenskapen" og må handle alt nytt. Har lest side opp og side ned og har også vore ein tur innom Hifi-klubben. Trur eg begynner å nærme meg ei løsning som kan funke men er fortsatt veldig usikker og håper på nokre konstruktive innspel. Kunnskapsnivået mitt er ekstremt lavt når det gjeld HiFi...

Utganspunktet mitt var at eg ønska platespiller, stereo kompakthøyttalere og eventuelt ein forsterker.
Har sett på følgende alternativ (utelukkande basert på tester eg har lest, i hovudsak Lyd&Bilde)

Platespiller: Rega Planar 1, Project Essential III, Project Debut DC (sistnevnte anbefalt av HiFi-klubben, Grensen)

Høyttalere: Elac Debut E5, Elac BS 73, B&W 685 S2, Yamaha NX n500 (trådløs), Argon Alto Active 4 (anbefalt HiFi-klubben), Dali Zensor 1 AX (anbefalt HiFi-klubben),

Forsterker: NAD C388, Rega Brio, Heos Amph S2 (anbefalt HiFi-klubben), Bluesound PowerNode 2 (anbefalt HiFi-klubben)

Dette gir meg ein totalpris på minst 15.000 som egentlig er 3-5 tusen meir enn eg hadde tenkt meg.

Fint med innspel på følgende:

1) Bør eg gå for ein platespiller med RIAA eller bør eg kjøpe ein separat RIAA-forforsterker? Vil valget få stor konsekvens?

2) Vil det være tilstrekkelig med aktive høyttalere og ingen forsterker eller må man ha ein forsterker i eit slikt setup? Minner om at kunnskapsnivået er lavt.

3) Nokon av dei tre platespillerne som skiller seg ut? Hvis ikkje går eg nok for den rimeligste.

4) Er veldig usikker på valg av høyttalere og forsterker sidan det er eit hav å velge i. Jo nærmare eg 7.000 for begge tilsaman jo bedre er det. Det handler ikkje mest om beløpet eg har råd til å bruke på dette men meir at det å legge på eit par lapper vil gi det heile eit betydelig kvalitetsløft for mitt svært utrente hifi-øyre. Fint om nokon vil komme med konkrete anbefalinger her. Enten på dei eg har lista opp eller på nokon heilt andre.

5) Kor mykje "ekstra" treng eg av kabler og stash for å være up and running?

Til slutt eit viktig poeng:
Eg har eget set-up til tv i tv-stue så dette skal i utgangspunktet kun brukes til vinyl. Om eg i tillegg kan streame radio / spotify fra telefon er det eit pluss men ikkje eit must. Multirom er ikkje interessant.

Og enda ett:
Musikksmaken min er veldig generell men høyrer nok mest visesang, pop, klassisk (piano) og litt rock. Kjem til å hente fram mykje gammal Dylan, Springsteen og Beatles. Ikkje tung rock og svært sjeldan veldig høgt volum.

På forhånd mange takk for alle innspel!

Sist redigert:

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Antall liker
15.298
Sted
London
Hva med Rega P1 Plus - er en grei og enkel spiller med RIAA. Gjetter Klubben ikke har Rega, men personlig synes jeg Pro-ject er mørkere og litt mer dunkel i lyden.
Og hvis du trenger Bluetooth / digital for fremtiden, s har Denon en serie forsterkere som har dette (PMA 30 eller 60) - vet ikke norsk pris. Og hvis Yamaha er av interesse, er N303 en god forsterker å starte med synes jeg. Den har "alt" av streaming innebygd.

B&W oppdaterer serien med 600 - gir Klubben rabatt på utgående modeller?

Og har nå sett at de har NAD 316 v2 til 3000 - denne er virkelig god

barek

Fersking
Ble medlem
20.09.2018
Antall liker
0
Hva med Rega P1 Plus - er en grei og enkel spiller med RIAA. Gjetter Klubben ikke har Rega, men personlig synes jeg Pro-ject er mørkere og litt mer dunkel i lyden.
Og hvis du trenger Bluetooth / digital for fremtiden, s har Denon en serie forsterkere som har dette (PMA 30 eller 60) - vet ikke norsk pris. Og hvis Yamaha er av interesse, er N303 en god forsterker å starte med synes jeg. Den har "alt" av streaming innebygd.

Rega P1 Plus får gull-reviews hos whathifi ser eg. Bra innspel! Fint å sleppe forforsterker om eg kan.
Denon-forsterkeren ser litt stor ut og sidan size matters med litt begrensa plass i stua så kan det bli ein deal breaker (utan at eg har samanlikna med dei andre i stor grad). Prismessig fin. Set den på lista inntil vidare.

Usikker på kva dei har av rabatt hos Hifiklubben. 4.000 for B&W 686 S2 medan 607 ligg på 5.000. Vil nokon av dei kunne gjer jobben? 606 til 7.000 blir kanskje litt stivt prismessig.

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Antall liker
15.298
Sted
London

Rega P1 Plus får gull-reviews hos whathifi ser eg. Bra innspel! Fint å sleppe forforsterker om eg kan.
Denon-forsterkeren ser litt stor ut og sidan size matters med litt begrensa plass i stua så kan det bli ein deal breaker (utan at eg har samanlikna med dei andre i stor grad). Prismessig fin. Set den på lista inntil vidare.

Usikker på kva dei har av rabatt hos Hifiklubben. 4.000 for B&W 686 S2 medan 607 ligg på 5.000. Vil nokon av dei kunne gjer jobben? 606 til 7.000 blir kanskje litt stivt prismessig.
Rega P1 Plus og denne :)
https://www.hifiklubben.no/stereo/forsterkere/denon-pma-30-forsterker-med-bluetooth/

barek

Fersking
Ble medlem
20.09.2018
Antall liker
0
I ett slikt anlegg ville helt klart satset på aktive høyttalere med innebygd riaa. Det gir deg stort sett bare fordeler mtp pris/ytelse og ferdig matchet. Samtidig holder du det kompakt. :)
Første som slår meg er jo denne pakken:
https://www.komplett.no/product/891773/tv-lyd-bilde/hoeyttalere/stativhoeyttaler/klipsch-hoeyttalere-med-rega-platespiller

Det her er jo heilt nydelig både prismessig og med tanke på plass. Meiner du at opplevelsen for mine utrente hifi-øyrer ikkje vil stå særlig tilbake for ein setup med kombinasjon av forsterker / høyttalere fra lista ovanfor?
Dette er ein av dei tinga eg er mest usikker på. Eg visste ikkje ein gang om det var tilfelle at aktive høyttalere var eit reelt alternativ til høyttalere + forsterker. No har eg fått svar på det så då lurer eg egentlig berre på kor mykje ein forsaker ved å gå for ei løysing utan eigen forsterker?

barek

Fersking
Ble medlem
20.09.2018
Antall liker
0

https://www.hifiklubben.no/stereo/forsterkere/denon-pma-30-forsterker-med-bluetooth/

Nydelig størrelse og fin pris. Vanskelig å finne omtale av den.
Hvilke høyttalere ville du slengt på den komboen?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.795
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Hugs at høgtalarar er den viktigaste delen av anlegget for lyden. Og sjølv om små høgtalarar er gode, er det som med kampsport, dess større, dess sterkare.
Ein annan fornuftig ting å vurdere, er pickupval. Her kan også lyden påverkast ganske sterkt.

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Antall liker
15.298
Sted
London

Nydelig størrelse og fin pris. Vanskelig å finne omtale av den.
Hvilke høyttalere ville du slengt på den komboen?
Jeg personlig ville testet Q Acoustics, Acoustic Energy, Dali eller Fyne - alle har billige og bra versjoner.
Har hatt B&W, og synes de krever en sterk forsterker for at de skal høres bra ut. Men det er dine ører som skal leve med dette, så du bestemmer :)

Topp Bunn