Ny oppdatering - PS Audio DirectStream DAC Windom

PS Audio lanserte i dag en ny firmware oppdatering for deres DirectStream dac!

Den nye oppdatering heter Windom og er i følge PS Audio en av de største oppgraderingene noen sinne for PS Audio DirectStream DACen på firmware siden.

Hvilken annen DAC får stadig oppdatering som faktisk løfter lydkvaliteten? PS Audio DirectStream DAC har vist seg gjentatte ganger å være en fantastisk DAC og streamer, samtidig som den ikke går ut på dato! Vår anbefaling til alle som er på utkikk etter en virkelig god DAC og/eller streamer.

Oppdateringen finnes her:
https://www.psaudio.com/windom/

Link til video hvor Paul McGowan og Ted Smith (konstruktøren) snakker om oppdateringen:

PS Audio DirectStream DAC er nå på kampanje. Se her:
https://malaaudio.no/Produkt/242/1000062/PS-Audio-PerfectWave-DirectStream-DAC

PerfectWave-DirectSteam_DAC-text.jpg

Kommentarer

dottcom

Medlem
Ble medlem
22.02.2012
Antall liker
21
En fantastisk DAC er blitt enda litt bedre. Et av mine aller beste hifi-kjøp!

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.126
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Denne står på No1 på listen over dac'r som jeg ønsker skulle kommet under armen på en likesinnet DS-eier for en testkveld. Men når man bor der man bor er det ikke lett få gjennomført. Ser forresten at DSj er på vei ut.. blir spennende å se hva som kommer som erstatter...

Papillon

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.03.2007
Antall liker
60
Sted
Vestfold
En fantastisk DAC er blitt enda litt bedre. Et av mine aller beste hifi-kjøp!
Samme her - hadde ingen anelse om hvor bra denne DS'en ville bli da jeg kjøpte den. Vanlig redbook CD'er (16/44) høres nå virkelig flott ut - ikke langt unna SACD'er syns nå jeg.

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
517
Link til alle artikler
424
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Hana Umami Red - Første test er nå publisert!

Hana Umami Red - Første test er nå publisert!

• 0
Hana Umami Red er Hana sin nye toppmodell og vi er svært spent på å få inn første sending om få dager! I mellomtiden mens man venter på å få inn første sending koser vi oss med første meget gode...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio - Nå med eget kinorom!

Mala Audio - Nå med eget kinorom!

• 1
Kinoen er klar for visning! Kinoen vår er satt opp full Atmos konfigurasjon(7.2.4) og er bygd opp rundt Yamaha sin RXA3080, kombinert med PS Audios M700 effektforsterkere til fronthøyttalerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Velkommen til vår nye butikk! Mala Audio og Analog Senteret

Velkommen til vår nye butikk! Mala Audio og Analog Senteret

• 8
Vi åpnet vår nye butikk i Askerveien 61 fredag forrige uke og er nå i gang med første vanlige uke! I den nye butikken har vi 5 store og romslige demorom med et bredt utvalg utstyr i alle klasser...
Fortsett
Bransjenyheter
My Sonic Lab pickuper - Nå i nettbutikken!

My Sonic Lab pickuper - Nå i nettbutikken!

• 1
My Sonic Lab er Japanske pickuper i den absolutte toppklassen! Vi har nå fått inn flere modeller i demo og på lager, samt lagt alle modeller i vår webshop med priser. Se mer her...
Fortsett
Bransjenyheter
Åpning i nye lokaler - Mala Audio og Analog Senteret

Åpning i nye lokaler - Mala Audio og Analog Senteret

• 5
Velkommen til åpningen av Norges mest innholdsrike og spennende Hi-Fi butikk! Fredag 11.september åpner Mala Audio og Analog Senteret 600kvm med Hi-Fi butikk i Asker - og du er selvfølgelig...
Fortsett
Bransjenyheter
Matrix lanserer to nye streamere! Mini-I 3 og Mini-I Pro 3

Matrix lanserer to nye streamere! Mini-I 3 og Mini-I Pro 3

• 18
Matrix er allerede godt kjent for sine Element streamere og X-Sabre PRO DACen sin. Nå lanserer de to nye og meget spennende streamere! Mini-I 3 og Mini-I Pro 3 er begge to streamere, dac og...
Fortsett
Topp Bunn