Endelig ser det ut som det kommer spennende nyheter.
Enig dessverre.Det er flere små issuer med GUI etter update. Nei, dette var en gedigen skuffelse.![]()
Ingen vits å nerde for mye. Måleavviket der nede er for stort til å gå helt av skaftet.Subbene ligger ikke lengre like pent i fasevinkel. Her må det jobbes litt. Kanskje måle og starte på nytt.
Vis vedlegget 1219509
Nei, det er ikke godt å si, men du vet hvor mange problemer jeg har hatt i overgangen med dette bassmgm greiene, så føles det galt er det nok galt. Bedre om vi hadde fått aktiv deling som lovet, så hadde dette løst seg selv. Kjørt fir ref på 20-25ms og fasen vært lineær hele veien ned til 40 Hz.Det jeg lurer mest på er om jeg kan stole på det jeg ser.
Merket det samme. After-linjen fulgte slopen på min Harman Lite target ganske bra, men hele linjen var løftet 5-6db opp. Lurer på om det var de nye predefinerte kurvene som fucket opp dette, måtte slå på expert mode for i det hele tatt å få frem egen target. Etter ny compute ble output mye lavere. Eksperimenterer med å løfte target tilbake opp. I det minste var det en smal sak med den nye +- funksjonaliteten der (eller kanskje jeg bare ikke hadde sett den før).Nei, men det er noe rart. Ting ligger ikke lengre på Target.
Du, bytt fra Amplitude til Fase og legg ut ææh.
Du, bytt fra Amplitude til Fase og legg ut ææh.
Sånn?Nei, i Graph. Ville bare se faseforløpkurven også.Ser at jeg var utydelig.![]()
Prøv å sett FIR ref til 25ms og se hva som skjer.
Dumt spørsmål….Prøv å sett FIR ref til 25ms og se hva som skjer.
Om du trykker på "filters" knappen nederst på bildet du lastet opp av Settings får du resten av settingeneDumt spørsmål….
Hvor er det??
Denne?: Fant ikke msOm du trykker på "filters" knappen nederst på bildet du lastet opp av Settings får du resten av settingene
Hvorfor vill du at det skal strammes opp?Her har du jo mulighet til å stramme til ytterligere til om du ønsker også @Proethifi . Bare teste å se hvilken effekt det har. Noen gangen blir det bedre andre ganger ikke.
- Sette filter count opp fra 20 til 30-50
- Sette IIR max freq til 200-300
- Sette filter length til 300ms
Det er jo galt spørsmål.Hvorfor vill du at det skal strammes opp?
“FIR ref til 25ms“Det er jo galt spørsmål.
Du har jo nå kjøpt deg en boks som kan optimalisere signalet mot romresponsen. Du har fått alt opp å gå, så nå kan du eksperimenter uten noen ekstra utgifter, som å bytte kabler, DACer osv
Hvordan vet du at innstillingene som er satt er de beste? Svar: Ved å prøve å endre på dem og lytte.
5ms“FIR ref til 25ms“
Hvor mange ms var den opprindelig?