Norsk Hififorum

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.408
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Norsk Hififorum har problemer!


Vi har for tiden problemer med forumet, og beklager på det sterkeste de ulemper det måtte medføre for dere brukere. Vi jobber med saken og vil forhåpentligvis være på nett igjen innen kort tid.

admin@norskhififorum.no
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Og sånn har det vært i snart 2 mnd'r.
Håper ikke det går med NHFF som med AA.

/jan
 

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Innlegg
532
Antall liker
4
Problemene oppsto like etter at det ble tre administratorer.
Litt for mange? ::)


Ole G 8)
 

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Innlegg
1.413
Antall liker
118
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Kanskje det ble smittet av et "AA virus" ? Sabotasje ?? merkelig at det ikke lar seg løse, og det er VELDIG rart at det er så lite info om hva som har skjedd?

olisn skrev:
Problemene oppsto like etter at det ble tre administratorer.
Litt for mange? ::)


Ole G 8)
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.653
Antall liker
3.353
Hei Gutter

Så det er her dere er? Alle de gamle plassene blir jo lagt ned en etter en. Det er vell mangelen på aktivitet tenker jeg. Må være kjdelig å drive en plass uten besøk.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.106
Antall liker
9.413
Vi må jo ha en plass å parkere inntil norskhififorum åpner igjen.
 

Bånnulka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.01.2010
Innlegg
448
Antall liker
114
Sted
Halden
Hedde skrev:
Hei Gutter

Så det er her dere er? Alle de gamle plassene blir jo lagt ned en etter en. Det er vell mangelen på aktivitet tenker jeg. Må være kjdelig å drive en plass uten besøk.
:)

Hørte at Uno var på banen igjen,kunne jo bli litt morro det da. Håper de setter igang igjen.

Mvh Roar
 

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Innlegg
1.433
Antall liker
30
Hedde skrev:
Hei Gutter

Så det er her dere er? Alle de gamle plassene blir jo lagt ned en etter en. Det er vell mangelen på aktivitet tenker jeg. Må være kjdelig å drive en plass uten besøk.
Det var da merkelig. :-\

Har det eksistert lenge?

Jeg visste ikke om dette forumet engang jeg.Kanskje det er flere i samme situasjon som rett og slett ikke vet av disse andre hifi-forumene.


Hvor mange slike norske hifi-forum eksisterer egentlig?

Min liste er jo ikke særlig lang akkurat:
Hifisentralen
Avforum
Audiophile
Club Patos

Forleng gjerne listen med andre like.
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.501
Antall liker
7.495
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Uno startet jo for noen år siden Alternativ Audio og det gikk fint en stund............... også skjedde det et eller annet med Uno og han ble borte....... så startet Trond Kjetil Norsk Hififorum med lovnader om at allt skulle bli MYE bedre og det ble det en kort stund................ før noe skjedde med Trond Kjetil............. og han ble borte.
Så det kan se ut til at hvis man ønsker og bli borte....... så er det bare og starte et eller annet forum ;D
 
U

utgatt60135

Gjest
Jeg synes ikke lille Norge trenger mer enn to HiFi-forum. HFS og AvForum utfyller hverandre bra.

Derimot savner jeg et rent musikkforum!
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Lyngen skrev:
Jeg synes ikke lille Norge trenger mer enn to HiFi-forum. HFS og AvForum utfyller hverandre bra.

Derimot savner jeg et rent musikkforum!
Hva er det du savner som ikke musikkavdelingen her på HFS kan gi deg? Det er jo masse ekspertise her, i alle slags musikkformer. Det er ikke gitt at et rent musikkforum ville samle så mange medlemmer.
 
U

utgatt60135

Gjest
ErosLoveking skrev:
Lyngen skrev:
Derimot savner jeg et rent musikkforum!
er det nok musikkinteresserte til det da? ;)
Vi er jo tross alt omtrent fem mill og musikk er en utbredt interresse blant befolkningen. Burde vært noen debatanter om den bare hadde blitt kjent. Om det hadde funnet noen ildsjeler.
 
U

utgatt60135

Gjest
Steinar_Lund skrev:
Lyngen skrev:
Jeg synes ikke lille Norge trenger mer enn to HiFi-forum. HFS og AvForum utfyller hverandre bra.

Derimot savner jeg et rent musikkforum!
Hva er det du savner som ikke musikkavdelingen her på HFS kan gi deg? Det er jo masse ekspertise her, i alle slags musikkformer. Det er ikke gitt at et rent musikkforum ville samle så mange medlemmer.
Langt flere debattanter ::)...

Jeg vil påstå at musikk er en mer utbredt hobby enn HiFi blant befolkningen ;).
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.653
Antall liker
3.353
Rudi skrev:
Uno startet jo for noen år siden Alternativ Audio og det gikk fint en stund............... også skjedde det et eller annet med Uno og han ble borte....... så startet Trond Kjetil Norsk Hififorum med lovnader om at allt skulle bli MYE bedre og det ble det en kort stund................ før noe skjedde med Trond Kjetil............. og han ble borte.
Så det kan se ut til at hvis man ønsker og bli borte....... så er det bare og starte et eller annet forum ;D
Alternativ audio gikk veldig bra. Mange fine stunder der.
NHF ble vell litt mye Tandberg etter min smak, men jøss....fin plass før Kjell B startet sin kinareise.

Håper på en ny plass for oss alternative.
 

J T

Overivrig entusiast
Ble medlem
06.01.2004
Innlegg
610
Antall liker
10
.., men hifi og musikk går jo hånd i hånd? Hva kommer først av høna og egget?

For å bruke hifi (high end ;D) - anlegget fullt ut har jeg iallefall, etterhvert fått en over middels interesse for musikk også :)

For min del er jeg ikke så sikker på hva som i bunnen og grunnen er spiren til dagens utpregede interesse for hifi, startet det egentlig med en interesse for musikk?

Husker jeg hadde en liten kassettspiller ved sengekanten i mine tidlige tenår, og sovnet bestandig til musikk..

JT
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Lyngen skrev:
Steinar_Lund skrev:
Lyngen skrev:
Jeg synes ikke lille Norge trenger mer enn to HiFi-forum. HFS og AvForum utfyller hverandre bra.

Derimot savner jeg et rent musikkforum!
Hva er det du savner som ikke musikkavdelingen her på HFS kan gi deg? Det er jo masse ekspertise her, i alle slags musikkformer. Det er ikke gitt at et rent musikkforum ville samle så mange medlemmer.
Langt flere debattanter ::)...

Jeg vil påstå at musikk er en mer utbredt hobby enn HiFi blant befolkningen ;).
Det siste har du nok helt rett i. Men er det nok entusiaster blant de musikkinteresserte som vil søke til et slikt forum? Kanskje, hvis det hadde blitt kjent, som du sier.
 

Bånnulka

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.01.2010
Innlegg
448
Antall liker
114
Sted
Halden
:)

Norsk hi fi forum kommer tilbake. Har vært i kontakt,og det er snart oppe og går igjen.

Mvh Roar
 

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.501
Antall liker
7.495
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Tro kan flytte fjell sies det......... mya vann har rennt i sjøen og mange lovnader har blitt........... lovet ;)
 

Hedde

Førr evig!
Ble medlem
20.04.2009
Innlegg
6.653
Antall liker
3.353
Rudi skrev:
Uno startet jo for noen år siden Alternativ Audio og det gikk fint en stund............... også skjedde det et eller annet med Uno og han ble borte....... så startet Trond Kjetil Norsk Hififorum med lovnader om at allt skulle bli MYE bedre og det ble det en kort stund................ før noe skjedde med Trond Kjetil............. og han ble borte.
Så det kan se ut til at hvis man ønsker og bli borte....... så er det bare og starte et eller annet forum ;D
Norsk HiFiforum er oppe igjen og både Trond Kjetil, Uno og andre er tilbake igjen.
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Hedde skrev:
Rudi skrev:
Uno startet jo for noen år siden Alternativ Audio og det gikk fint en stund............... også skjedde det et eller annet med Uno og han ble borte....... så startet Trond Kjetil Norsk Hififorum med lovnader om at allt skulle bli MYE bedre og det ble det en kort stund................ før noe skjedde med Trond Kjetil............. og han ble borte.
Så det kan se ut til at hvis man ønsker og bli borte....... så er det bare og starte et eller annet forum ;D
Norsk HiFiforum er oppe igjen og både Trond Kjetil, Uno og andre er tilbake igjen.
Jøss, Uno tilbake også.

Vel, godt det er liv i gutta :)

/jan
 
Topp Bunn