Sport, sykkel og trening Norsk eliteserie i fotball anno 2019

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.686
    Antall liker
    9.284
    Sted
    Trondheim
    Så du kampene med Ingebrigtsen på slutten av hans periode? RBK var helt tydelig i en nedadgående spiral og Kåre klarte ikke å snu trenden. Det ble verre og verre, og det var rett og slett ille å være tilskuer på Lerkendal utover våren. Kåre var mindre og mindre på treningsfeltet og hadde helt tydelig lite å bidra med. Noe måtte gjøres.

    Synd at de endte opp med Horneland, men de andre, mer meriterte trenerne de var i kontakt med var tydeligvis ikke interesserte.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Kan ikke huske hvordan de spilte da så akkurat det kan jeg ikke kommentere.

    Samtidig så kan det virke som om (igjen sett fra utsiden av trøndelagen) de legger ambisjonene på et nivå basert på hva de gjorde på 90 tallet. Det virker som om de ikke har tatt inn over seg den virkelige fotball verden pr. 2019.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.686
    Antall liker
    9.284
    Sted
    Trondheim
    Ja, de legger ambisjonene på Europaliga-nivå. Når man da, bare med hjelp av ren flaks, klarer å slå ut Valur fra Island i første kvalifiseringsrunde i fjor og KI står i etterkant og er fornøyd med prestasjonen, var det ikke rart at man reagerte.
    De spilte utrolig kjedelig og dårlig fotball i fjor vår. Tversoverpasninger på midtbanen, tilbakespill... De vant jo en del kamper (nok til å bli seriemestre), men man skal jo helst spille bra fotball også. De hadde vel en god kamp i fjor vår, da de slo Molde 4-0 på Lerkendal.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.511
    Antall liker
    7.848
    Torget vurderinger
    0
    Nå har jeg som de fleste av dere sikkert har fått med dere ikke bare "null" foppallinteresse, den er negativ! Med to unntak! Norge bør helst slå Sverige og RBK bør helst slå Brann, - men det har da heller ikke noe med foppall å gjøre!;)

    Men som arbeidstaker og fagforeningsmann tror jeg at jeg kan bidra med litt i alle fall. RBK har gitt seg selv et "rævva" image som arbeidsgiver. Som nevnt over, hvem gidder å søke jobb hos dem når de så alikevel sier deg opp i slutten av sesongen, selv om du leverer "Gull"? Jo jeg kunne ganske sikkert ha tatt i mot et jobbtilbud fra Koteng. Jeg har alltid drømt om en jobb der jeg får en STOR fallskjerm hvis jeg gjør en dårlig jobb! Og det verste er at jeg nok mistenker at jeg ikke skulle ha gjort det dårligere enn han som er trener i dag. Og det sier litt! Og jeg tror, vet ikke på noen måte, at det ikke er treneren sin feil at det går så dårlig. Selv en helt fenomenal trener klarer ikke skape gull av gråstein.

    Har RBK spillerne mistet gnisten, blitt for "mette"? Hvor er ungdomssatsingen i klubben? Har de ingen unge nye som har veldig lyst til å vise seg fram? Jeg har ikke svar på noe av dette, men en eller annen "foppallidiot" her kan kanskje svare fornuftig? I min ungdom var det slik at RBK hadde spillere fra Trondheim, i det minste var de trøndere. I dag er det ikke mange av sorten igjen. Jeg vet da sytten, men kan det ikke være slik at de lokale er "litt mer" gira på "å ofre for drakten" enn disse leiesoldatene man bruker i dag?

    Slik jeg oppfatter det er Koteng mye mer interessert i å vise seg fram enn spillerne og da burde kanskje klubben kvitte seg med Koteng? Kanskje hele styret for den del?

    Men som sagt: jeg stiller opp med en gang om RBK tilbyr jobb som nye hovedtrener. Forlanger heller ikke fantasillioner i årslønn bare fallskjermen er stor nok!
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Så du kampene med Ingebrigtsen på slutten av hans periode? RBK var helt tydelig i en nedadgående spiral og Kåre klarte ikke å snu trenden. Det ble verre og verre, og det var rett og slett ille å være tilskuer på Lerkendal utover våren. Kåre var mindre og mindre på treningsfeltet og hadde helt tydelig lite å bidra med. Noe måtte gjøres.

    Synd at de endte opp med Horneland, men de andre, mer meriterte trenerne de var i kontakt med var tydeligvis ikke interesserte.
    Ja, jeg så de kampene. Spiralen var ikke verre enn at de hadde fler poeng enn de hadde etter like mange kamper sesongen før, og ikke verre enn at de tok de double og kvalifiserte seg for e-cup, til tross for at sentrale spillere var blitt solgt og andre var skadet, og Coolen bringte lite nytt til torgs.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Nå har jeg som de fleste av dere sikkert har fått med dere ikke bare "null" foppallinteresse, den er negativ! Med to unntak! Norge bør helst slå Sverige og RBK bør helst slå Brann, - men det har da heller ikke noe med foppall å gjøre!;)

    Men som arbeidstaker og fagforeningsmann tror jeg at jeg kan bidra med litt i alle fall. RBK har gitt seg selv et "rævva" image som arbeidsgiver. Som nevnt over, hvem gidder å søke jobb hos dem når de så alikevel sier deg opp i slutten av sesongen, selv om du leverer "Gull"? Jo jeg kunne ganske sikkert ha tatt i mot et jobbtilbud fra Koteng. Jeg har alltid drømt om en jobb der jeg får en STOR fallskjerm hvis jeg gjør en dårlig jobb! Og det verste er at jeg nok mistenker at jeg ikke skulle ha gjort det dårligere enn han som er trener i dag. Og det sier litt! Og jeg tror, vet ikke på noen måte, at det ikke er treneren sin feil at det går så dårlig. Selv en helt fenomenal trener klarer ikke skape gull av gråstein.

    Har RBK spillerne mistet gnisten, blitt for "mette"? Hvor er ungdomssatsingen i klubben? Har de ingen unge nye som har veldig lyst til å vise seg fram? Jeg har ikke svar på noe av dette, men en eller annen "foppallidiot" her kan kanskje svare fornuftig? I min ungdom var det slik at RBK hadde spillere fra Trondheim, i det minste var de trøndere. I dag er det ikke mange av sorten igjen. Jeg vet da sytten, men kan det ikke være slik at de lokale er "litt mer" gira på "å ofre for drakten" enn disse leiesoldatene man bruker i dag?

    Slik jeg oppfatter det er Koteng mye mer interessert i å vise seg fram enn spillerne og da burde kanskje klubben kvitte seg med Koteng? Kanskje hele styret for den del?

    Men som sagt: jeg stiller opp med en gang om RBK tilbyr jobb som nye hovedtrener. Forlanger heller ikke fantasillioner i årslønn bare fallskjermen er stor nok!
    Problemet er at spillere som når A-laget fra egen stall og lykkes nå forsvinner til utlandet før de er tørr bak ørene. Nå er de i Kina, Nederland, England og Tyskland. Men jeg er enig i at de burde satse på egenutviklede spillere uansett. Ranheim har jo grodd fram som en konsekvense av at det ikke er plass til dem i RBK.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.686
    Antall liker
    9.284
    Sted
    Trondheim
    Den var i hvertfall såpass ille at jeg satt med hjertet i halsen flere ganger. Ja, de tok poeng, men spillet ble verre og verre. Der jeg satt satt vi og veddet på hvor mange bakover- og tversoverpasninger de kom til å ha. Jeg tror ikke noen klarte å gjette mange nok noen gang. Om de kom til å komme over midtlinjen før bakoverpasningen kom etc... Få-et-mål, legg dere i forsvar-og-håp-det-holder, er ikke bra nok.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.250
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Jeg koser meg noe inn i helvete for tiden, Enga med ny stadion og spillere som er morsomme å se på, (kampen i går mot Brann var som forventet, to like lag som går inn for å sette hverandre ut av spill) og et Rosenborg som er helt på jordet, sparker trenere som gir dem the double og ansetter en som driver med rævafotball fra Haugesund som ikke innehar den respekten og tyngden som kreves for å håndtere utagerende dansker og andre primadonnaer. Jeg synes Helland har en fantastisk fot, men nå er det bare surr oppe i barteland. Og det er bra for resten av norsk fotball. En skikkelig såpeopera det her, følg med i neste episode. Blir Spiralis ny trener? Eller blir det Trond Giske? Sparker Koteng seg selv? Eller blir hele laget byttet ut med 11 hottentotter?
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.686
    Antall liker
    9.284
    Sted
    Trondheim
    Problemet er at spillere som når A-laget fra egen stall og lykkes nå forsvinner til utlandet før de er tørr bak ørene. Nå er de i Kina, Nederland, England og Tyskland. Men jeg er enig i at de burde satse på egenutviklede spillere uansett. Ranheim har jo grodd fram som en konsekvense av at det ikke er plass til dem i RBK.
    Her er jeg helt enig. Det finnes gode talenter i Midt-Norge, men RBK satser ikke på dem, så de må gå til andre lag for å få spilletid. Der de før gjerne ville til RBK er det nå kommet så langt at de sier nei takk til RBK fordi de vet at de havner på benken og ikke får spille.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Nå har jeg som de fleste av dere sikkert har fått med dere ikke bare "null" foppallinteresse, den er negativ! Med to unntak! Norge bør helst slå Sverige og RBK bør helst slå Brann, - men det har da heller ikke noe med foppall å gjøre!;)

    Men som arbeidstaker og fagforeningsmann tror jeg at jeg kan bidra med litt i alle fall. RBK har gitt seg selv et "rævva" image som arbeidsgiver. Som nevnt over, hvem gidder å søke jobb hos dem når de så alikevel sier deg opp i slutten av sesongen, selv om du leverer "Gull"? Jo jeg kunne ganske sikkert ha tatt i mot et jobbtilbud fra Koteng. Jeg har alltid drømt om en jobb der jeg får en STOR fallskjerm hvis jeg gjør en dårlig jobb! Og det verste er at jeg nok mistenker at jeg ikke skulle ha gjort det dårligere enn han som er trener i dag. Og det sier litt! Og jeg tror, vet ikke på noen måte, at det ikke er treneren sin feil at det går så dårlig. Selv en helt fenomenal trener klarer ikke skape gull av gråstein.

    Har RBK spillerne mistet gnisten, blitt for "mette"? Hvor er ungdomssatsingen i klubben? Har de ingen unge nye som har veldig lyst til å vise seg fram? Jeg har ikke svar på noe av dette, men en eller annen "foppallidiot" her kan kanskje svare fornuftig? I min ungdom var det slik at RBK hadde spillere fra Trondheim, i det minste var de trøndere. I dag er det ikke mange av sorten igjen. Jeg vet da sytten, men kan det ikke være slik at de lokale er "litt mer" gira på "å ofre for drakten" enn disse leiesoldatene man bruker i dag?

    Slik jeg oppfatter det er Koteng mye mer interessert i å vise seg fram enn spillerne og da burde kanskje klubben kvitte seg med Koteng? Kanskje hele styret for den del?

    Men som sagt: jeg stiller opp med en gang om RBK tilbyr jobb som nye hovedtrener. Forlanger heller ikke fantasillioner i årslønn bare fallskjermen er stor nok!
    Ranheim har jo grodd fram som en konsekvense av at det ikke er plass til dem i RBK.
    Vi ser hvordan det går. :cool:
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Nå har jeg som de fleste av dere sikkert har fått med dere ikke bare "null" foppallinteresse, den er negativ! Med to unntak! Norge bør helst slå Sverige og RBK bør helst slå Brann, - men det har da heller ikke noe med foppall å gjøre!;)

    Men som arbeidstaker og fagforeningsmann tror jeg at jeg kan bidra med litt i alle fall. RBK har gitt seg selv et "rævva" image som arbeidsgiver. Som nevnt over, hvem gidder å søke jobb hos dem når de så alikevel sier deg opp i slutten av sesongen, selv om du leverer "Gull"? Jo jeg kunne ganske sikkert ha tatt i mot et jobbtilbud fra Koteng. Jeg har alltid drømt om en jobb der jeg får en STOR fallskjerm hvis jeg gjør en dårlig jobb! Og det verste er at jeg nok mistenker at jeg ikke skulle ha gjort det dårligere enn han som er trener i dag. Og det sier litt! Og jeg tror, vet ikke på noen måte, at det ikke er treneren sin feil at det går så dårlig. Selv en helt fenomenal trener klarer ikke skape gull av gråstein.

    Har RBK spillerne mistet gnisten, blitt for "mette"? Hvor er ungdomssatsingen i klubben? Har de ingen unge nye som har veldig lyst til å vise seg fram? Jeg har ikke svar på noe av dette, men en eller annen "foppallidiot" her kan kanskje svare fornuftig? I min ungdom var det slik at RBK hadde spillere fra Trondheim, i det minste var de trøndere. I dag er det ikke mange av sorten igjen. Jeg vet da sytten, men kan det ikke være slik at de lokale er "litt mer" gira på "å ofre for drakten" enn disse leiesoldatene man bruker i dag?

    Slik jeg oppfatter det er Koteng mye mer interessert i å vise seg fram enn spillerne og da burde kanskje klubben kvitte seg med Koteng? Kanskje hele styret for den del?

    Men som sagt: jeg stiller opp med en gang om RBK tilbyr jobb som nye hovedtrener. Forlanger heller ikke fantasillioner i årslønn bare fallskjermen er stor nok!
    Ranheim har jo grodd fram som en konsekvense av at det ikke er plass til dem i RBK.
    Vi ser hvordan det går. :cool:
    Ja, de fleste og beste dro videre til andre klubber på billigsalg. Ranhem er en fattig klubb.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Den var i hvertfall såpass ille at jeg satt med hjertet i halsen flere ganger. Ja, de tok poeng, men spillet ble verre og verre. Der jeg satt satt vi og veddet på hvor mange bakover- og tversoverpasninger de kom til å ha. Jeg tror ikke noen klarte å gjette mange nok noen gang. Om de kom til å komme over midtlinjen før bakoverpasningen kom etc... Få-et-mål, legg dere i forsvar-og-håp-det-holder, er ikke bra nok.
    Ja, de skulle bli gode på å spille seg ut bakfra, som middel for å hevde seg bedre i Eurpoa. Man kan si at de har sluttet med det før de rakk å bli gode på det.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Tja, de valgte jo å bytte til en trener som skal ha ballen raskest mulig inn i boksen, helst direkte fra keeper. Det er litt trist for de få av oss som setter pris på litt ambisiøs fotball.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    For seks måneder siden var de det beste laget. Nå har de rasert det, sies det fra informert hold.
     

    torem

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.12.2007
    Innlegg
    2.935
    Antall liker
    753
    For seks måneder siden var de det beste laget. Nå har de rasert det, sies det fra informert hold.
    Nå var det vel treneren som ble sparka i fjor som sa at alt er rasert, men ser vel ikke spesielt lyst ut akkurat nå. Som trønder får jeg glede meg over at Ranheim tok sin første seier i helga - det er da noe.

    Nå er ikke jeg fotballinteressert så jeg skal ikke begynne å analysere RBK. Men mulig denne saken viser at FØR en sparker noen er det sikkert lurt å ha en arvtaker stående klar til å overta.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Jeg tror at situasjonen i eliteserien hjelper på interessen rundt omkring. Heia Ranheim, Viking og selvsagt Glimt.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    RBK har lang tradisjon i å sparke trenere som tar gull. Det har aldri vært noen suksess. Likevel slutter de ikke med det. De er sin egen verste fiende. Husker tilbake til 1985, da Bjørn Hansen fikk sparken (Rune Bratseth var spiller). Året etter endte med 8. plass. I 2004 fikk Ola By Rise sparken, tross gull og mesterliga. (Rune Bratseth var sportsdirektør). Året etter endte med 7. plass. 2010 fikk Eggen ikke fortsette tross seriegull og ubeseiret i serien, og kvalifisert for europaligaen. Ingen nye titler på 4 år. I 2018 fikk altså Kåre sparken, deretter fikk heller ikke Coolen fortsette, tross seriegull, cupgull og kvalifisert for europaligaen. (Rune Bratseth sitter i styret og er pådriveren for sparkingen.) Så da er det bare å sitere Åge Alexandersen: Ka vil framtia gi?

    Det må oppleves rart for de andre lagene i Eliteserien, som gjør alt for "å nærme seg RBK", og så river RBK ned korthuset igjen på egen hånd, for å prøve å bygge det større, med dårligere kort.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Jeg synes for øvrig oppriktig synd på Eirik Horneland nå. Det å være trener i RBK uten suksess er ingen god opplevelse.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jeg som kan absolutt ingenting om fotball, men syns det er underlig med et styre som bestemmer hvordan man skal spille fotball og fatter vedtak om hvor mange mål som skal scores per kamp.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Koteng er vist fysisk trener også :) Hørt det på eurosport i går.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Nå blir jo snart Solskjær ledig på markedet, kanskje det hadde vært noe. Er de skikkelig heldige så får han og Horneland sparken samme uka, en slags glidende overgang.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Andre viktige ting å merke seg i årets eliteserie (fra an.no) :

    Supporterne på Nadderud har fått det for seg at det er tøft å rope «–Jævla fiskesame» til både Glimt–spillere og glimttilhengerne når de gule er på besøk i Bærum. Det samme skjedde selvsagt nå sist søndag, og det hørtes godt på TV.

    Det er mye fokus på rasisme i fotballen. I dette tilfellet rettes ikke rasismen mot noen av utøverne på banen (med mindre noen av dem skulle være samiske), men mot samer generelt.

    Nei, stabækfolk: gjør gjerne alt dere kan for å psyke ut motstanderen, men ikke bland samene inn i det. Gjør gjerne narr av oss nordlendinger, vi skal ikke fremstå som hårsåre, men samerasisme er skivebom. Same er ikke et skjellsord.

    For noen år tilbake ropte lillestrømsupportere på Åråsen «torskehippie» til Ivar Morten Normark. Det viser at det går an å være morsom når du skal prøve å psyke ut en motstander.

    tdbd5641.jpg
     
    • Liker
    Reaksjoner: BT

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Enig med Hedde. Det rører seg mye rart i supporterklubbene. Vi har mye å lære av en del engelse supporterklubber, hvor nesten alt bygger på god, gameldags britisk humor. Som da Leicester sikret seriegullet, og supporterne fortsatt sang om at de skulle berge plassen.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Hva Rosenborg angår så blir jeg litt rynket i pannen over alle rare forklaringene om hvorfor det går dårlig. De er mette, de er for dårlig fysisk form, de er for gamle, og alt det der. Men forklaringen er en helt annen. De spiller ikke lenger som et lag, men som 11 enkeltspillere. Den dagen de begynner å opptre som et lag igjen vil de begynne å vinne kamper. Så enkelt er det, men samtidig ganske vanskelig.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Nå rører det seg for alvor i Trondheim

    Trondheim-punkbandet EDGE har i «et anfall av vantro og affekt» spilt inn «Balladen om Bruttern», en hyllest til Rosenborgs eks-trener Kåre Ingebrigtsen. «Vi vil ha Bruttern hjem igjen», synger vokalist Jan Swensson i låten som ble gitt ut 1. mai, på arbeidernes dag. Vi synes det er så jæ... feil at de sparket Kåre. En egen rosenborger. Hylles den som hylles bør, for all glede og stolthet Kåre har gitt oss i Rosenborg, sier trommis Morten «Diesel» Dahl, mest kjent som medlem og en av grunnleggerne av rockebandet TNT, til VG.

    Ola By Rise var trommeslager i EDGE på slutten av 70-tallet, og ble erstattet av nettopp Dahl da By Rise valgte å satse på fotball. Den gamle RBK-keeperen og RBK-treneren er oppført som «gjestemusiker» når bandet nå tar opp gamle, bråkete kunster – etter en pause på rundt 40 år.

    42b3d7c1-faf0-4e07-a95a-be3ccc1830c3.jpg
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Jeg er helt enig med punkbandet, selv om punk ikke er helt min greie. Liker noe, men ikke så mye.

    Det er veldig trist at en som har bidratt så mye til klubben, både på og utenfor banen, må ta med seg all kompetansen og suksessen til utlandet for å trene lag, mens stereotypen av trøndersk brumlebasse av en styreformann får fortsette med sine uforståelige valg. Jeg ser de fleste rundt meg som har vært supportere i alle år nå er likegyldig til hvordan det går med klubben. Så langt har jeg møtt en som støtter valget av Horneldand, og han spilte for klubben i en årrekke (uten å vinne noe).
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Ja hvis de ikke begynner å vinne nå så skjønner jeg ingenting.
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    785
    Enig med Hedde. Det rører seg mye rart i supporterklubbene. Vi har mye å lære av en del engelse supporterklubber, hvor nesten alt bygger på god, gameldags britisk humor. Som da Leicester sikret seriegullet, og supporterne fortsatt sang om at de skulle berge plassen.
    Det er nok dessverre ganske mye vi IKKE bør lære av engelske fotballsupportere.
    Sånn som han litt-under-middels-intelligente-fyren fra Liverpool her :
    https://www.dailymail.co.uk/sport/f...an-pushed-Barcelona-local-fountain-named.html
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Enig med Hedde. Det rører seg mye rart i supporterklubbene. Vi har mye å lære av en del engelse supporterklubber, hvor nesten alt bygger på god, gameldags britisk humor. Som da Leicester sikret seriegullet, og supporterne fortsatt sang om at de skulle berge plassen.
    Det er nok dessverre ganske mye vi IKKE bør lære av engelske fotballsupportere.
    Sånn som han litt-under-middels-intelligente-fyren fra Liverpool her :
    https://www.dailymail.co.uk/sport/f...an-pushed-Barcelona-local-fountain-named.html
    Vi bør definitivt ikke lære alt...
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Helt enig, men den linken føre til nyheten om at rasende Liverpoolsupportere navnga og skjemmet ut han som gjorde det. Intern justis der altså. Det kan vi jo lære av.

    Og for en fantastisk fotball som ble vist frem på bana.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Etter 8-9 spilte kamper er det ganske stor forskjell på hvordan ekspertene tippet tabellen, og hvordan den faktisk er. Men den lyver ikke.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.987
    Antall liker
    6.210
    Kanskje Durek kunne gjort det bra som fotballeskpert. Han kan umulig gjøre det dårligere enn de vi har.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.507
    Antall liker
    9.250
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Kanskje Durek kunne gjort det bra som fotballeskpert. Han kan umulig gjøre det dårligere enn de vi har.
    Med "vi" så mener du Rosenborg går jeg ut i fra. St. Halvards menn stortrives for tiden:)
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.648
    Antall liker
    3.352
    Vi har spennende utlendinger i norsk fotball fra før. Ta for eksempel Bismar Gilberto Acosta Evans. Forsvarsspilleren fra Costa Rica som egenhendig slo Bodø/Glimt på eget gress i helga. Han lå nærmest vannrett i luften da han saksesparket inn matchvinnermålet i Bodø. Ett mål for Youtube, men det var det ikke gitt. Et TV bilde fra langt hold yter ikke dette målet rettferdighet. Brann er det beste laget som har gjestet Aspmyra så langt i år.

    En ny Zlatan!

    5ce1b27b498e0b622c544898-1558295163691.jpg
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.551
    Antall liker
    2.734
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Benket meg for en sjelden gangs skyld foran tvn, for å se hva Brann og RBK hadde å by på i kveld.
    Sånn kort oppsummert; Svært lite!
    Skuffende kamp, skuffende tempo, skuffende teknikk, skuffende individuelle ferdigheter, skuffende plan over spillet.......
    Så da blir det nok en stund til jeg igjen gidder å bruke tid på å se overbetalte norske fotballspillere gjøre opp om poengene......

    mvh
    Proffen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn