Norsk Audio Teknikk ønsker alle et riktig godt nytt år!

fenestria walnut 540x540.jpg


Norsk Audio Teknikk ønsker alle et riktig godt nytt år og vi satser på at vi kan få lagt 2020 bak oss uten å få med det som har preget dette året så sterkt inn i 2021!
Sender også de varmeste tanker til menneskene på Gjerdrum som fikk oppleve denne tragedien nå på tampen av året!

Mvh

Norsk AudioTeknikk AS
Ullevålsveien 13
0165 Oslo
Tlf: 22200095
Web: www.norskaudioteknikk.no
Facebook: https://www.facebook.com/NorskAudioTeknikk/
Facebook PMC: https://www.facebook.com/groups/384770248991790/
 

Kommentarer

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.396
Antall liker
1.522
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Godt nyttår, Morten.
Måtte vi samhandle enda mer neste år 🙂
(Redigert: det er vel strengt tatt dette året jeg mener 😅)
 
Sist redigert:
  • Haha
Reaksjoner: nat

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.625
Antall liker
3.746
Godt år til deg, Morten! Twenty5 23i (for et navn!!!) spiller utrolig bra her i stua. Har hatt besøk av noen garvede audiofile som alle har nikket anerkjennende til lyden. Sluket skrev på veggen sin etter besøk : "Men jeg må si at de små pullertene fra NAT låter ånkli bra, godt hjulpet av den reneste Freiareklamen borti hjørnet!"Akkurat nå er det Somethin´Else i 24/96 utførelse. Life is good.
 
Sist redigert:

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Godt nyttår, Morten.
Måtte vi samhandle enda mer neste år 🙂
(Redigert: det er vel strengt tatt dette året jeg mener 😅)
Mange takk og like måte Ynot. Altid åpen for dere ifra bartebyen;)
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Godt år til deg, Morten! Twenty5 26i (for et navn!!!) spiller utrolig bra her i stua. Har hatt besøk av noen garvede audiofile som alle har nikket anerkjennende til lyden. Sluket skrev på veggen sin etter besøk : "Men jeg må si at de små pullertene fra NAT låter ånkli bra, godt hjulpet av den reneste Freiareklamen borti hjørnet!"Akkurat nå er det Somethin´Else i 24/96 utførelse. Life is good.
Mange takk og like måte BigSwifty. Musikken er det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kvaliteten på utstyret! Hr. Sluket gir ikke ved dørene. Så den uttalelsen verdsetter jeg høyt! Selv ut av noen virkelig små pullertere :cool:
Må ved en anledning komme innom på en liten lytt.
 
Sist redigert:

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.591
Antall liker
11.082
Godt nyttår Morten. Takk for et godt "oppgraderingsår". Jeg nevnte det for deg, men jeg sier det gjerne igjen; de Transparent strøm kablene får meg virkelig til og skyve strømrelaterte produkter oppover på prioriteringslista!
 
  • Love
Reaksjoner: nat

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.407
Antall liker
102.424
Torget vurderinger
23
Godt og suksessrikt år ønskes Morten & Kohorten!
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Godt nyttår Morten. Takk for et godt "oppgraderingsår". Jeg nevnte det for deg, men jeg sier det gjerne igjen; de Transparent strøm kablene får meg virkelig til og skyve strømrelaterte produkter oppover på prioriteringslista!
Takk og like måte nlykke(y) Det siste besøket hos deg tok meg virkelig på senga og satte standarden og en ny referanse for meg. Makan (litt fattig på ord)🎶
PS. Det var virkelig moro å høre hvor langt man kunne strekke disse små DB1Gold i ditt system!!!
 

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
3.625
Antall liker
3.746
Mange takk og like måte BigSwifty. Musikken er det eneste jeg bryr meg om når det kommer til kvaliteten på utstyret! Hr. Sluket gir ikke ved dørene. Så den uttalelsen verdsetter jeg høyt! Selv ut av noen virkelig små pullertere :cool:
Må ved en anledning komme innom på en liten lytt.
Du er hjertelig velkommen, Morten! Venter på et spesialbygget "rack" til forsterkere og streamer. Når det er på plass er det på tide med litt fintrimming av høyttalerplassering.
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Innlegg
5.322
Antall liker
13.398
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
13
Gott Nytt År Morten! Kommer snart inom butiken. Har inte fått IB2 SE ut av systemet. Behöver en extra lytt. :D
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Du er hjertelig velkommen, Morten! Venter på et spesialbygget "rack" til forsterkere og streamer. Når det er på plass er det på tide med litt fintrimming av høyttalerplassering.
Du er hjertelig velkommen, Morten! Venter på et spesialbygget "rack" til forsterkere og streamer. Når det er på plass er det på tide med litt fintrimming av høyttalerplassering.
Jeg er med (y)
 

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Gott Nytt År Morten! Kommer snart inom butiken. Har inte fått IB2 SE ut av systemet. Behöver en extra lytt. :D
Takk og like måte Crosswind. Du skal være velkommen når det måtte passe deg(y)
IB2SE kan være musikalsk vanedannende;) Dem er også på 4 Ohm så dem passer godt til Klasse A forsterkere av høy kvalitet:cool:
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.428
Antall liker
25.882
Torget vurderinger
24
Godt nytt år Morten! Setter stor pris på den gode servicen og praten!
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Godt nyttår, Morten! Vi får prøve å ta året som det kommer, men det kan nok bli mye bedre enn 2020 var.... :love: Padde på plass..funker gull..
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.572
Antall liker
3.616
Torget vurderinger
6
Godt nyttår, Morten! Vi får prøve å ta året som det kommer, men det kan nok bli mye bedre enn 2020 var.... :love: Padde på plass..funker gull..
Takk og like måte Auditor. Vi får gå inn for et bedre 2021(y)
 

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Innlegg
12.866
Antall liker
13.733
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Godt Nytt År.
Takk for raske svar og gode tips i -20.
mvh Rolf
 
  • Liker
Reaksjoner: nat

Informasjon om bruker

nat
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
3.616
Link til alle artikler
259
nat sine annonser
Bransjenyheter
Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

Enda en glimrende test av Bladelius Ask integrert med DAC/Streamer. Nå i Norske Stereo+

  • 1
Etter en liten stund på markedet. Så har Bladelius Ask gjort seg sterkt bemerket hvor bra man kan få en alt-i-et forsteker med samme egenskapene som separate løsninger (bokser) Les hele testen på...
Fortsett
Bransjenyheter
Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

Lørdagen 6 april stenger vi kl 13.30 grunnet kundebesøk.

  • 8
Vi må dessverre stenge kl 13.30 i morgen grunnet kundebesøk. Skal kjøre halvveis opp til Trondheim og tilbake igjen i morgen. Er tilgjengelig på telefon. . Norsk AudioTeknikk AS Sofiemyrveien...
Fortsett
Bransjenyheter
Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

Da var det siste farvel til Ullevålsveien i dag.

  • 30
Sofaen er på plass i demorom Nr.1. Fortsatt mye jobb som gjenstår. Men dette blir bra🍾
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk flytter!

Norsk Audio Teknikk flytter!

  • 117
Sofiemyr blir Mekka for troende audiofile:cool: Trommevirvel! Etter nesten tre tiår med å utvikle en mild avhengighet til bylufta i Oslo, har vi bestemt oss for å pakke sammen sirkuset og...
Fortsett
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

Norsk Audio Teknikk på Oslo HiFi Show.

  • 0
I forbindelse med våres 30-års jubileum i år og at vi flytter butikken til større og finere lokaler på Sofiemyrveien 12. 1412 Sofiemyr rett over påsken. Så vil vi under messen kjøre noe virkelig...
Fortsett
Bransjenyheter
PMC lanserte en nyhet under helgens Bristol Hi-Fi Show. Twenty5-active.

PMC lanserte en nyhet under helgens Bristol Hi-Fi Show. Twenty5-active.

  • 15
Det var storlansering av PMC sin Twenty5- aktive modul under helgens Bristol Hi-Fi Show. Denne modulen kan etter monteres på alle 2-veis Twenty5 modeller. Både den gamle utgaven og på nåværende...
Fortsett
Topp Bunn