Norges beste cd-spiller?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.291
    Antall liker
    16.341
    Sted
    Østfold
       Forsøk å holde deg til saker du vet noe om Snickers, det blir kanskje færre poster men pytt :-*


      Mvh.  RS
    Selvsagt. Beklager at jeg oppførte meg så dårlig.
     

    erio

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.10.2004
    Innlegg
    240
    Antall liker
    0
    Vel.... Gleder meg til å se disse bildene selv også..... :)

    Kan ikke helt tro at ingeniørene til TEAC (og Krell, Wadia, Linn, Burmester mfl) ikke kan gjøre det bedre - når de har friheter til å bruke "all verdens penger" på å utvikle noe som er totalt kompromissløst - enn det Solhaug'en klarer med en gammal Denon og loddebolten!!


    Solhaug:
    - Dessuten hvis du har funnet ut at den [Denon] låter bedre uten enn med analogfilteret, hvorfor i all verden sitter det der fra fabrikken? Skjønner at det låter annerledes, men er ikke sikker på at det låter bedre :) Og hva skal du med 2x200VA trafo til analogdelen?
     

    Viking

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    434
    Torget vurderinger
    4
    (Jeg skal tørre å stille opp med min moddete Esoteric UX-1, APL Hifi NWO-2 med rør preamp, ekstra trafoer, 40 Dacer, 6H60DR rør å preen etc. Jeg har hørt masse, men ingenting som når opp ENNÅ.) Det finnes garantert noe bedre, det å kåre det beste vitner om et eller annet fanatisk opplegg for å forsvare sine innkjøp/moddinger. Vær fornøyd selv, det holder ;)
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn