noen som har våre borti denne Parasound HCA-2205A

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
Skulle mulig være på
Vintageavdelingen ,den drar på åra,?
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Tønnes: Denne er da ikke vintage riktig enda. Den er fra serien John Curl designet FØR de velkjente Halo. Mye av den samme teknologien, men ikke like stabile i lave laster. Låter bra, dog, og er informativ som få i det årskullet. Femkanaler, THX- sertifisert av Lucasfilm. Samla forsyning på 2 kVA, 30 000 mikro pr kanal kondisbank.

Effekt? 5x220, 8 ohm , 300 i 4. Ingen Bladelius Grendel, akkurat, men den er fortsatt god i riktig setup.
 
Sist redigert:

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
OK ,da var greit og vite,har søkt på nettet og lest litt.Men har ikke satt den opp enda,har nå fått renset den og snart klar til bruk.Takk for svar .
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Tønnes: Sett den opp med lettdreven nordisk budsjettklasse, du..Dali Zensor, for eksempel😎
 

roeng2

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2012
Innlegg
4.349
Antall liker
5.830
Sted
Møre & Romsdal
Torget vurderinger
8
@Tønnes lenge siden jeg hørte på en slik, husker denne spiller litt mot det varme å bra pondus i bass. Den var ansett som virkelig bra da den var ny og fikk bra omtaler. Så du kan nok bare glede deg, står seg nok mer en bra den dag i dag😉
 

Tønnes

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
794
Antall liker
516
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
54
@Tønnes lenge siden jeg hørte på en slik, husker denne spiller litt mot det varme å bra pondus i bass. Den var ansett som virkelig bra da den var ny og fikk bra omtaler. Så du kan nok bare glede deg, står seg nok mer en bra den dag i dag😉
Jeg har nå renset den og klar til bruk,jeg har da litt bass,som jeg nå har er SVS 13 ultra ,disse har jeg 2 stk av.:)
 

Vedlegg

Topp Bunn