Noen som har telefonummeret til Tribute transformers?

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
495
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Jeg skulle gjerne ha kommet i kontakt med Pieter Treurniet. Han svarer ikke på mail. Er det noen som sitter på telefonnummeret hans?

Asbjørn
 

VegardW

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
4.046
Antall liker
2.800
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
4
Hei ikke så lett å få tak i den godeste pieter.
ingen tlf nr registrert opplysningen 1882 mener jeg å huske.Jeg forsøkte å finne nr den veien i vinter..
Har liggende en faktura fra gammel bestilling på jobben.Skal sjekke i morgen om det står noe tlf nr på den.
mvh vegard
 

VegardW

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
4.046
Antall liker
2.800
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
4
Sorry om jeg gav deg forhåpninger.den godeste mr tribute har nok valgt å gjøre seg utilgjengelig pr tlf.
på hans invoice stod intet tlf nr kun adr :Fazantenlaan 14, 9801 JJ Zuidhorn, Netherlands.
Jeg mailet endel med ham i vinter og erfarte at han ikke alltid var så rask til å svare.Det drøyde av og til flere uker og jeg måtte purre forespørsler flere ganger.Men trafoene tvc og chokes som han leverte var skikkelig håndverk.Verd å vente på :)
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
495
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Du skal ha takk for at du prøvde å hjelpe meg. Jeg vet pogså at han har flytta til en annen by.

Må jeg spørre deg hvor lang tid det tok fra du la innbestillingen til trafoene ble sendt?

Og ellers, bortsett fra at han er treg på mail, var det noen annet tull?

Mvh Asbjørn
 

VegardW

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
4.046
Antall liker
2.800
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
4
Hei.
Intet tull.Meget hyggelig og sies det i ulike fora svært flink.Men ikke spes rask.Tror vi var enige om specs ca vinterferien og jernene kom slengende 2 uker etter påske.da hadde de riktignok ligget en god stund på postens tollager som ikke hadde funnet det for godt å melde fra til meg.
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
495
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Ja men det kan jeg godt leve med. Får håpe han svare mailen min etterhvert da :)

Mvh Asbjørn
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Nightpuma skrev:
Hei

Ja men det kan jeg godt leve med. Får håpe han svare mailen min etterhvert da :)

Mvh Asbjørn
Du vet da fra før at disse "viklerne" ikke akkurat flyter over av explosivitet.

Magnequest-Mike svarer vel på mail en gang i uka, og nesten uansett hva du skal ha, så ber han (når det passer ham å svare) om seks ukers leveringstid. Men når det kommer, er det bare velstand....
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
495
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Erland skrev:
Nightpuma skrev:
Hei

Ja men det kan jeg godt leve med. Får håpe han svare mailen min etterhvert da :)

Mvh Asbjørn
Du vet da fra før at disse "viklerne" ikke akkurat flyter over av explosivitet.

Magnequest-Mike svarer vel på mail en gang i uka, og nesten uansett hva du skal ha, så ber han (når det passer ham å svare) om seks ukers leveringstid. Men når det kommer, er det bare velstand....
He, he. Ja da jeg bestilte gitterchokene fra ham ba jeg om at han bekreftet da pengene var kommet inn på hans konto. Det gjorde han aldri, så jeg glemte rett og slett hele greia til det plutslig kom en lapp fra tollvesenet en del måneder senere angående varer fra en LeFevre i USA. Jeg måtte virkelig gruble en stund før jeg kobla...
En helt annen historie er det med Electraprint-Jack. Han er prompte både på mail og levering. Billig og bra er han også. Jeg undersøker priser på jern til et preamp-prosjekt, og han kan levere en powertrafo, to filament-trafoer, to line output trafo og tre filterchoker for under 2000 NOK. Og alt skal custom vikles. Det er ikke værst !

Asbjørn
 

whistler

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2004
Innlegg
1.821
Antall liker
609
Jeg har handlet med Jack Elliano (Electraprint) flere ganger. Anbefales på et varmeste! Jack lager noe av det beste jernet som kan kjøpes til meget hyggelige priser.

Tribute har jeg forsøkt å komme i kontakt med et utall ganger. Har aldri fått noe svar. Dårlig og arrogant. Litt synd, for produktene er svært gode.
 

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Innlegg
2.432
Antall liker
495
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Nå har Mr. Tribute faktisk svart på mailen min og forklart den var havnet i spamen.

Imidlertid har det nå igjen gått flere dager uten lyd fra han, så vi får vel se. Jeg har veldig lyst på jernet hans :eek:
men jeg har fått min dose venting i det her gamet allerede.

Asbjørn
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.084
Antall liker
10.487
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Fikk svar fra han ganske prompte jeg. Svarte med priser og leveringstider på det som jeg var interessert i.
 
Topp Bunn