Noen som har handlet fra Cattylink?

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Jeg har lyst å importere meg en ny forsterker. Valget ser ut til å ende på en Shanling A300.

Jeg har brukt Nysound.com vanligvis når jeg har importert fra Kina, men ser at Cattylink selger en export-versjon som skal ha bedre komponenter og litt bedre spec. på røra som sitter i.

Ikke helt umulig at den er lik den man får kjøpt oppi her og det er jeg villig til å betale litt ekstra for(selv om det ikke er store prisforskjellen mellom Nysound og Cattylink).

Spørsmålet er:

Har noen erfaring med Cattylink? Vet at de fikk litt pepper for noen år siden, men de kan jo ha forbedret seg i senere tid. De svarte ihvertfall raskt på mail og infoen jeg fikk var detaljert og sikkelig satt opp.

Joachim
 

vsk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.06.2006
Innlegg
145
Antall liker
47
Sted
Oslo
Torget vurderinger
9
Tok sjansen for noen måneder siden og importerte en CD-spiller mest for moro skyld. Var 100% problemfritt, spilleren var emballert etter alle kunstens regler og ble levert av DHL på døren i løpet av få dager.
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Ja, de skriver at de har en spesiell innpakning som koster littegrann ekstra, men må være verdt det...DHL tar ikke akkurat i pakkene med silkehansker, tror jeg.

Kjapp levering også tydeligvis. Bruker vel 3-5 dagers express de også som NYsound.

Ser også at de tilbyr 120 timers gratis testing av produktet om man ønsker det. Kan ikke skjønne at det må være annet enn fordelaktig.

Takk for svaret, vsk!
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Var det Cattylink som var leverandør til den berømte katastrofale fellesordren her inne for 2-3 år siden? Eller svikter minnet?

Mvh Vidar P
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Ikke sikker, men vet at noen svensker måtte vente en stund før de fikk sitt. Men det var en stor felles-ordre og jeg leste at det var hos Xindak problemene lå. De holdt visst på å oppgradere noen produkter og ville ikke "slippe" dem før de var ferdig.
Dette var i 2004.

Leser på Hififorum.nu om folk som har vært kjempefornøyd med både service og levering. En fikk tilogmed en liten rør-preamp. i kompensasjon i forbindelse med et kjøp. var visst noe feil på den han kjøpte.
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.100
Antall liker
503
Det var cattylink som det var så mye bråk rundt ja. Det endte jo opp i et konglomerat av påstander og beskyldninger både mot dem og mot de som stod bak fellesbestillingen . Mange som tapte penger på dette.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Mange som tapte penger på dette.
Og noen få som tjente, ie Cattylink :)

Stakkar John M... husker dette, han ble jo helt satt ut av historien. Ble stemplet som skurk, svindler og underslåer; jeg savner ham iallefall på dette forumet; han var en rettelig real og likanes kar, og beskyldningene mot ham er jo (som de fleste nå vet) helt grunnløse.

Det var jo også paralelle historier i Sverige ja, og det gikk totalt i dass for de også vel. Cattylink tok vel imot pengene og sendte aldri varene, med unntak av noen få... var ikke det enden på visa?

Mvh Vidar P
 
T

tst

Gjest
Hvis du ikke er fornøyd med varene eller servicen, kommer Yakuzaen på besøk med balltre og kastestjerner.
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Det er selvfølgelig veldig trist når det ender slik. Sammenhengen her er jo at problemene har dukket opp ved gruppekjøp, men det ser ut som om det har gått bra ved det alle fleste enkeltkjøp.

Moro om flere med egen erfaring taler!

Eneste "butikken" jeg har handlet med i Østen før er Nysound, og det har alltid gått smertefritt.
 
O

omholt

Gjest
Utifra hva jeg har hørt, ville jeg styrt unna Cattylink. Coemaudio tror jeg derimot det ikke har vært problemer med. Send en mail og spør om pris.
http://www.coemaudio.com/
(Treg nettside)
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Tror ikke de forhandler Shanling....
 

JH

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.01.2005
Innlegg
624
Antall liker
3
Joda, vet om begge de 2. Ornec er tom for den for øyeblikket også.
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Var det Cattylink som var leverandør til den berømte katastrofale fellesordren her inne for 2-3 år siden? Eller svikter minnet?

Mvh Vidar P

Du har helt rett!
Gikk idass det der for mange, men kanskje det er noen små kinesere som har tatt seg sammen?

-Y
 
Topp Bunn