Transport og import Noen på Østlandet med original emballasje til Vienna Acoustics The Music?

Screamingeagle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.01.2012
Innlegg
119
Antall liker
49
Sted
Nesodden
Er det noen i østlandsområdet med originalemballasjen til disse høyttalerne som evt kunne tenke seg å låne bort (kun emballasjen;)) noen få dager? De skal evt benyttes/håndteres så forsiktig som mulig av meg i privatbil. Dette spørsmålet er foreløpig altså rent hypotetisk da jeg er i tenkeboksen på et par uten emballasje.
Ta kontakt i kommentarfeltet her eller på PM, og på forhånd tusen takk.
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
7.064
Antall liker
16.905
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Rart, for før jeg så innlegget ditt i dag, tenkte jeg på hvor dust jeg var som brant kistene til The music. Uansett, så hadde det ikke hjelpt deg, da jeg bor på Vestlandet. Kanskje høre med gjallahorn?
 

Screamingeagle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.01.2012
Innlegg
119
Antall liker
49
Sted
Nesodden
Rart, for før jeg så innlegget ditt i dag, tenkte jeg på hvor dust jeg var som brant kistene til The music. Uansett, så hadde det ikke hjelpt deg, da jeg bor på Vestlandet. Kanskje høre med gjallahorn?
Hehe, ja det blir jo litt det samme som å gifte seg med høyttalerne uten særeie. Men er man fornøyd så er man fornøyd, og det høres det ut som om du er.
Har tenkt at det som en eventuell nødløsning kan være aktuelt å kontakte Gjallarhorn, men jeg ser vel ikke helt at de har noe ansvar for å være såpass joviale mot bruktmarkedet. Uansett, takk for tips.
 

Sevald

Avviker.
Ble medlem
27.02.2005
Innlegg
7.064
Antall liker
16.905
Sted
Aksdal, Rogaland
Torget vurderinger
1
Noen butikker er smarte og yter service selv om en handler på bruktmarkedet. Det handler om å så frø slik at en kanskje får lyst å handle noe nytt der senere.
 
Topp Bunn