Noen her som er flinke med Photoshop?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    I disse Corona tider er det stille og rolig, lite og finne på om dagen. Så da lurer jeg litt på om jeg skal hellakkere båten I løpet av de neste 2 ukene. Men lurer litt på om det blir bra, knallbra eller fiasko.

    Hvis det er noen av dere sin har 3-20min til overs og kan ta ett kjappt fargebytte på båten, så send meg en pm med email, så skal jeg sende bilde
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Får desverre kun lagt til link til url til bildet på pm. Sender du meg email adressa på en privat melding? Så kommer bildet til deg I løpet av kort tid
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Og nå blei det karantene på meg også. Da blei det hellakkering de beste 2 ukene da (i allefall etter at jeg fikk bilde av båten ferrarirød)
     
    Sist redigert:

    nma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2003
    Innlegg
    4.702
    Antall liker
    522
    Torget vurderinger
    1
    Bra det løste seg. Du kunne bare sendt det via en url, det har jo ingenting å si.
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Jeg vet ikke hvor jeg kan legge ut bilder i fullsize på nett. Analoge dude i en digital verden
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Rød der den er blå, uten startnummer feltet og sort der den er sølv

    Men når jeg ser hvor fin den var nylakkert blå, så fikk jeg lyst til og bare freshe opp lakken med litt flekklakkering og klarlakk med perlemor
    post-1598-0-93775600-1584474836.jpg

    Her er rødfargen jeg ønsker meg
    2b2a56f9e00b221948f29bcb132e6b2c-1.jpg
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Synd det er så mye vindfang i nesa på de og såpass tunge i ræva, dreier jo om på 5øringen hvis det blåser litt og man ligger i ro.

    Fishcat pontoon med 2.5hk er fine saker til sjøørretfiske
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Du dæven! Hohoho. Rød blir absolutt ikke feil nei

    Jeg fikk ett lite tips for og brekke opp i det røde. Kan du lage en sort stripe på toppen av pongtongen eller i skrå'n der luftintaket er ?

    Heller mer og mer mot rød jeg nå :)
     
    Sist redigert:

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Du kan det her du, det er det liten tvil om. Blei bra med den svarte stripa på siden, rød rundt cockpitluka og cockpitluka på plass. Trur vi sier den blir sånn :) takk for innsatsen

    Jeg var ute å prøvekjørte idag, har ett par tekniske problemer som må ordnes opp i føre jeg begynner på lakkering. MÅ være klar til www.arendal-pokerrun.no for dette er jo plan b båten, hvis ikke den store med 750hk blir ferdig. Det er ikke bra, når lyd & bilde er den billige hobbyen
     
    Sist redigert:

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Kan jeg være så frekk og spørre om og få dette photoshoppa med samme rødfarge, sorte stripa på skrogsiden, den forhøyninga på dekk og rekka i sort, løfteørene sorte, med de samme røde stripene rundt cockpit

    20200323_154048.jpg
     

    fluefiskern

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.12.2013
    Innlegg
    197
    Antall liker
    57
    Dæven, tusen hjertelig takk. Den blir helt rå i rød da. Skal være enig i at den i midten er penest, men syns det blir litt mer "sinna look" med rødt og sort sammen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn