Noe interesse for en lyttekveld i det nye hifirommet mitt?

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Som kanskje noen av dere har fått med dere, har jeg laget nytt hifirom, etter Thomas sine specs. Selv er jeg meget fornøyd, men det er alltid fint med second opinions. Jeg er stort sett hjemme på ettermiddag/ kvelder , og fruen er stort sett borte hele uka på jobb, så det er bare å sende meg en melding hvis det er av interesse.
Mvh
Lars.

OB-BB

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
6.385
LAS;
Jeg har nysmurt akebrett - har du øll?
BB

• Liker
Reaksjoner: LMC

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
LAS;
Jeg har nysmurt akebrett - har du øll?
BB
Leggetid for gamle gubber nå 😁.
Men jeg er hjemme resten av uka også. Ikke øl midt i uka BB. Ikke uten grunn at jeg har fjernet 40 smørpakker fra skroget 😉

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
4.493
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
13
Ikke truffet deg siden du var innom på MC tur i Haugesund for endel år siden. Jeg bor i Lørenskog nå så en tur til Skedsmo hadde jo gjort seg :)

mvh
Odd M

Aurora

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
3.737
Sted
Ytterst i havgapet...
DEt hadde vært utrolig moro, men... 1600 km er i drøyeste laget...:cool: Forøvrig - jeg husker vagt byggetråden på høyttalerne dine, men har glemt element og kabinettype...

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
1.008
Det er jo lenge siden sist jeg var innom, regner med at ditt nye rom er ganske annerledes siden Thomas har hatt en finger eller to med i spillet...

Er frua stort sett borte denne uken eller stort sett borte i ukene?

Retep

Bransjeaktør
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
8.568
Sted
Mogreina
Torget vurderinger
20
Må prøve å få til det. Når tenkte du å samle sammen til lytterunde?

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Ikke truffet deg siden du var innom på MC tur i Haugesund for endel år siden. Jeg bor i Lørenskog nå så en tur til Skedsmo hadde jo gjort seg :)

mvh
Odd M
Takk for sist Odd! Det begynner å bli en stund siden det ja :) Hadde vært hyggelig å få besøk av et par kritiske ører, så du er hjertelig velkommen. Æ'kke mer enn 10 minutter unna du vettu. Send meg en PM, så gir jeg deg addressen :)

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
DEt hadde vært utrolig moro, men... 1600 km er i drøyeste laget...:cool: Forøvrig - jeg husker vagt byggetråden på høyttalerne dine, men har glemt element og kabinettype...
Hehe, det er så lenge siden at jeg nesten har glemt det selv også;)
Jeg byggde disse høyttalerne sammen med OB-BB for mange år siden, men jeg har blitt så glad i de at jeg ikke har klart å bytte ut. Det er ett eller annet med fulltone elementer som henger ved meg. Jeg spiller med Seas Exotic elementer og Beyma 15" sub. Kabinett er en OB-BB konstruksjon med Matrix og sandfyllt kabinett. Ovalt må vite :)

31.jpg

Sist redigert:

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Det er jo lenge siden sist jeg var innom, regner med at ditt nye rom er ganske annerledes siden Thomas har hatt en finger eller to med i spillet...

Hei Roald.
Jeg begynner å bli gammel skjønner jeg;) Husker ikke at du har vært hos meg. Det må ha vært på mitt forrige bosted, for mange år siden?
Samboeren min jobber og er borte alle ukedagene veldig ofte. fra mandag til torsdag. Men, hu bryr seg ikke om det kommer folk å hører på musikk ellers heller. tror bare hu synes det er hyggelig.

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Må prøve å få til det. Når tenkte du å samle sammen til lytterunde?
Hei Peter.
Hadde egentlig ikke tenkt noe samling, bare om folk hadde lyst til å ta en tur innom å gi meg litt tilbakemelding på lyden og tiotakene som er gjort :)
Det blir tid til en samling litt senere.

Retep

Bransjeaktør
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
8.568
Sted
Mogreina
Torget vurderinger
20
Ahh. Skjønner. Skal se om jeg får satt av litt tid. Sender du meg adr på pm? Må finne en måte å komme meg til deg på med buss eller noe.

Retep

Bransjeaktør
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
8.568
Sted
Mogreina
Torget vurderinger
20
Mulig kommende torsdag kan gå. Må få bytta ei vakt på jobben. Om de passer for deg naturligvis.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
1.008

Hei Roald.
Jeg begynner å bli gammel skjønner jeg;) Husker ikke at du har vært hos meg. Det må ha vært på mitt forrige bosted, for mange år siden?
Samboeren min jobber og er borte alle ukedagene veldig ofte. fra mandag til torsdag. Men, hu bryr seg ikke om det kommer folk å hører på musikk ellers heller. tror bare hu synes det er hyggelig.

Jepp, og ja det var lenge siden, mitt første OAS besøk

The Shy

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2017
Antall liker
4.527
Sted
Langesund
Hehe, ja de fleste har det i kjeften når det kommer til "jeg skulle vært både her og der"
Har vel sikker 100 besøk rundt om, så sier jeg at jeg kommer så kommer jeg.
Når passer det? :)

Sluket

The One and Lonely
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
49.648
Torget vurderinger
12
Er du frisk igjen da?

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.585
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Hehe, ja de fleste har det i kjeften når det kommer til "jeg skulle vært både her og der"
Har vel sikker 100 besøk rundt om, så sier jeg at jeg kommer så kommer jeg.
Når passer det? :)
Hehe, stort sett alltid 😁. Er en hjemmekjær mann jeg vettu. Så lenge det ikke blir så veldig sent på kvelden. Begynner veldig tidlig på jobb 😉

Topp Bunn