Diverse Nedetid på server. Får du hetta???

oyvindl85

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2013
Innlegg
3.131
Antall liker
2.218
Sted
Bergen
Torget vurderinger
17
For de som vanker her regelmessig, blir det litt tvinne tommeltotter når siden er nede? :)
Rart med det... Man er her inne stort sett hver dag. Så noen timer nedetid en søndag kveld
kan jo være litt trutt ;)

Øyvind
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.718
Torget vurderinger
1
I dag oppstod det plutselig noen problemer, og det tok noen timer å fikse det, men vi er på lufta igjen.

Mvh
Høvdingen
 

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.035
Antall liker
406
Torget vurderinger
7
Savner dere alle sammen når sentralen er nede. Har tross alt vært her daglig siden 2002!
Lært mye her og holdt liv i HiFi interessen og ikke minst fått mange gode musikktips!

Takk til Høvdingen for rask og god oppfølging!
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.281
Antall liker
11.053
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Har nedetid rett som det er, jeg. Da er det ingen som reagerer.
Nei, litt nedetid har jeg godt av, på HFS også. Vurderer faktisk å melde meg av, eller ta en pause på ubestemt tid.
Ikke for det er noe negativt med HFS, men jeg har skjønt hvor kort livet er.
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Har nedetid rett som det er, jeg. Da er det ingen som reagerer.
Nei, litt nedetid har jeg godt av, på HFS også. Vurderer faktisk å melde meg av, eller ta en pause på ubestemt tid.
Ikke for det er noe negativt med HFS, men jeg har skjønt hvor kort livet er.
Samme her men faktisk og melde meg helt av , livet er for kort for og være inne på hfs heile tiden og det har det blitt for meg , har glemt familien og alt oppi dette men for all del har lært mye av og være inn på her , og dette har ingenting og gjøre med hfs eller di jeg har blitt kjent med.

Imagine
 

oyvindl85

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2013
Innlegg
3.131
Antall liker
2.218
Sted
Bergen
Torget vurderinger
17
Kjekt å se hva folk finner på når de blir ufrivillig "avbrutt" i HFS livets mystikk og mysterier ;)
Tror faktisk man fort kan bli avhengig. Omtrent som man blir av mobilen ;) Ikke det at det er
negativt. Er faktisk mange ting som fører til både sosiale eventer og treff. Mange får sikkert
nye hifi-venner her inne og. Så på en måte blir det et lite samfunn av det. For min del vil jeg
si mitt inntrykk av Sentralen generelt er 98% positivt. Det må være bra. Hva med dere andre?

Øyvind
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.234
Sted
Laksevåg - Bergen
HFS er et fantastisk forum. Skjønner at noen kan bli mer oppslukt enn andre når det gjelder PC-bruk. Jeg er innom HFS daglig, men ikke sånn at det går ut over noe som helst. Det blir på en måte som å lese avisen. Det brukes jo tid på det og. Alt tar tid - lage middag,spise middag, dusje, støvsuge, se på TV, vaske bil, rydde i hagen etc, etc. Så en svipp eller 3 innom HFS er noe som gjøres daglig - helt klart. Litt mer i helgene, i alle fall nå som høstmørket har senket seg. Er ikke på Facebook, Twitter eller Instagram - så et sveip innom HFS er helt ufarlig - i alle fall for meg. "LENGE LEVE HFS !"
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.234
Sted
Laksevåg - Bergen
Det finnes et ordtak fra tidlig på 80-tallet. Det var den gangen det kunne trikses med ferdsskriveren for kjøre/hviletid på tyngre kjøretøyer. Langtransportsjåfører var jo på veien mesteparten av livet. Sønnen i huset som hadde en far som kjørte langtransport, spurte sin mor : "Mamma, er pappa død ? Neida lille venn, han kjører for Sties Termotransport". Så det er ikke bare HFS som stjeler tid ;D
 
J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
Det er flere som får hetta når det er oppetid synes jeg enn de som "hetter" når det er nedetid.....

Ellers så har ottone skjønt det. Mye av dette er waste of time...
 

oyvindl85

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.08.2013
Innlegg
3.131
Antall liker
2.218
Sted
Bergen
Torget vurderinger
17
Hører du bare på musikk når HFS har et teknisk problem??? ;)
 
Topp Bunn