Navn på skuespiller?

U

utgatt32256

Gjest
Er det noen her på forumet som har hår nok i øra til å vite navnet på denne skuespilleren?
rsz_dsc05701.jpg
 
U

utgatt32256

Gjest
Det er ikke G.Peck.

Kan være Lee Marvin,det ligner,
men jeg finner ikke filmen ved å lete i hans biografi.

Hmh.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Pappa: Neste gang, søk på replikkene i det relevante klipp. Som du ville søkt en bestemt tracklist på en ellers umerka kassett for tittelen på et fullt album😎
 
U

utgatt32256

Gjest
Det viste seg å være Lee Marvin i filmen "Prime Cut".

Puh,glad jeg fikk løst den.Takk for hjelp.
Heder og ære til MrSpock som tok den på strak arm/hel volley.

Tror jammen jeg skal bestille en neve av disse eldre filmene fra 60-70 tallet,
mange fine filmer fra den perioden.

Jeg har gått lei av disse nye Hollywood-filmene med Botox-troll som går rundt og fiker opp sine "mannlige" motspillere,
og resten av propagandaen de kjører derfra nå.(hvite menn er tullinger,mørke menn er kule intelligente helter,og alle ledere er kvinner.)
(Fr.eks The Meg,Cannibals of Carrib,Thor,The Hunger games etc.)
Okej,nok om det.Byner å bli gammel,skjønner jeg.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Pappa: Det er absolutt ikke det verste du kan bruke hverken penger eller tid på. Actionfilmens gullalder. Clint, Lee og de andre..Men se da også utenfor USA. Filmhåndverket har alltid blitt utført til en meget høy standard i Europa og Japan også. Pluss på steder som India og Korea. Den tida førte med seg en NØDVENDIG forståelse av dette mediet som svært få av dagens unge skuespillere har i særlig grad. Unntak kan for eksempel være Daniel Radcliffe- aka Harry James Potter. Du vil kanskje se andre kategorier enn action også?
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Pappa: Glem heller ikke French Connection..Begge to..😎
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.382
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Jeg har gått lei av disse nye Hollywood-filmene med Botox-troll som går rundt og fiker opp sine "mannlige" motspillere,
og resten av propagandaen de kjører derfra nå.(hvite menn er tullinger,mørke menn er kule intelligente helter,og alle ledere er kvinner.)
(Fr.eks The Meg,Cannibals of Carrib,Thor,The Hunger games etc.)
Okej,nok om det.Byner å bli gammel,skjønner jeg.
Tror kanskje du ville likt Birth Of A Nation og en del av de gamle filmene til John Wayne også.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.928
Antall liker
11.337
Sted
Ytterst i havgapet...
Orignalfilmen om Sjakalen med Edward Fox i hovedrollen er i alle fall utrolig mye bedre enn pang-pang utgaven med Bruce Willis.... smaken er som baken..
 
Topp Bunn