Nå kan du høre NYE Spendor D7.2 hos Mala Audio

Spendor-D7.2-natural-oak_RGB.jpg


NYE Spendor D7.2, Natural Oak, kr 55.000,-
Leveres også i Satin White, Cherry, Dark Walnut og Black Ash til samme pris.

Utviklet og produsert i England.


Nå kan du få en demo av denne helt nye modellen fra Spendor.

Ta kontakt med en av oss for å avtale en tid som passer for deg:

Hallvar Rostad: hallvar@malaaudio.no Tlf 973 13 953
Har 14 års erfaring med salg av Spendor i Norge.

Sveinung Mala: sveinung@malaaudio.no Tlf 909 53 801

Dersom det passer bedre for deg en annen dag, kan vi få til en demo for deg enten det passer best for deg på dagtid, kveldstid, eller i en helg.

Enten du bare kjenner til Spendor fra ting du har lest, eller kjenner merket godt, bør du nå benytte anledningen til litt lytting.

Du kan bestille Spendor D7.2 i vår nettbutikk, som du kommer inn på ved å klikke her: https://malaaudio.no/Produkt/64/1001629/Spendor-D72



Spendor-D7.2-satin-white_RGB.jpg


Spendor D7.2, Satin White



Spendor-D7.2-cherry_RGB.jpg


Spendor D7.2, Cherry



Spendor-D7.2-dark-walnut_RGB.jpg


Spendor D7.2, Dark Walnut



Spendor-D7.2-black-ash-RGB.jpg


Spendor D7.2, Black Ash


Er det en annen modell fra Spendor, som du ønsker å bli kjent med, er det bare å ta kontakt.
Vi får inn en pall med nye Spendor-høyttalere til uken.

Vi kjører ut varer og leverer på døren til kunder som handler for over kr 10.000,- på deler av Østlandet - og sender til kunder over hele landet.

For å bestille og avtale levering, ta kontakt med en av oss:


Hallvar M. Rostad
Mala Audio
Hofgaardsgate 22
3011 DRAMMEN
www.malaaudio.no
E-post: hallvar@malaaudio.no
Tlf: 973 13 953


Sveinung Mala
Mala Audio
Hofgaardsgate 22
3011 Drammen
www.malaaudio.no
E-post: sveinung@malaaudio.no
Tlf: 909 53 801
 
Sist redigert:

Kommentarer

Hi-rex

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2012
Innlegg
2.541
Antall liker
781
Sted
Etne
Torget vurderinger
4
Rodet det lidt til med bilderne her, ell?

:rolleyes:
 

Audior

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.01.2006
Innlegg
96
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Var innom og hørte D9 på PS Audio, det var meget imponerende. En tredimensjonalitet og perspektiv jeg ikke husker å ha hørt før.
 
P

Psybient

Gjest
Er veldig nysjgerrig på denne modellen. Spendor lager toppklasse høyttalere, så det blir interessant om høre om de har klart å pushe grensene videre med disse her.
 

moto

Bransjeaktør
Ble medlem
28.08.2007
Innlegg
630
Antall liker
54
Er veldig nysjgerrig på denne modellen. Spendor lager toppklasse høyttalere, så det blir interessant om høre om de har klart å pushe grensene videre med disse her.
Hei!

Ja, mange vet at jeg kan være VELDIG SKEPTISK til nye høyttaler-modeller. Da jeg så alt for mange ganger har erfart at en nye modell ikke har vært et skritt i riktig retning, i henhold til den type kvaliteter som jeg selv setter pris på - og som jeg vet at mange kunder også er ute etter.

Derfor er jeg så lettet og glad når jeg nå nyter lyden fra nye Spendor D7.2, mens jeg skriver dette.

Jeg håper virkelig at flest mulig av de som har anledning, vil ta seg tid til å bli kjent med disse høyttalerne!


Jeg begynte å importere Spendor i år 2006 etter nærmere 10 år med søken etter høyttalere som jeg selv kunne bli fornøyd med - og som jeg kunne ha glede av å selge til andre.

På midten av 90-tallet var jeg kunde selv og hadde noen Snell høyttalere som jeg likte svært godt.

Men en dag fikk jeg besøk av en selger som banket på ellementene og kunne fortelle meg, at dette var relativt simple greier - og at det nå fantes høyttalere på et helt annet nivå å få kjøpt.

Jeg begynte da å tenke på, at det kanskje kunne bli mulig å få ENDA BEDRE LYD. Så etter en stund kjøpte jeg noen høyttalere som skulle være MYE bedre.

Men jeg ble ikke fornøyd med dem og kjøpte dyrere høyttalere fra et annet kjent merke.

De ble jeg heller ikke fornøyd med.


I år 2000 begynte jeg selv å jobbe med salg av Hi-Fi produkter. Da fikk jeg mulighet til å bli kjent med høyttalere fra de fleste av de mest kjente merkene.

Men jeg fant liksom ikke noen høyttalere som jeg selv ble fornøyd med over tid.

Jeg hadde hørt om Spendor, men tenkte at det var et gammelt britisk merke som var forbigått av andre for lenge siden - og at det sikkert bare var noen "tamme greier".

Men så i år 2006 leste jeg en test i Hi-Fi News av Spendor S8e.

Slik disse høyttalerne ble beskrevet i testen, syntes jeg at det passet med det jeg selv var ute etter.
Så jeg bestilte i første omgang inn en rimeligere modell fra Spendor, for å finne ut om jeg var på rett spor.

Da jeg hadde pakket dem ut og koblet til her, hørte jeg MED EN GANG at DETTE var interessant.

Spilte dem inn og ble bare mer og mer sikker på at dette var noe for meg.

Jeg tok kontakt med Spendor og ble godkjent som norsk importør.


I flere år har jeg hatt løpende kontakt med Spendor etter hvert som de har utviklet nye modeller.

Jeg har i mange år hjulpet kunder med å bygge opp komplette anlegg, eller bistå med å finne frem til høyttalere som kan passe bedre i et eksisterende anlegg.
Dette har gitt meg mange nyttige erfaringer, som mange butikkselgere ikke har.

Så særlig i de siste årene har jeg delt disse erfaringene med Spendor, i håp om at de kan utvikle nye modeller med egenskaper som kan bidra til at flest mulig kunder lykkes med å få den lyden de vil ha.


Vi hos Mala Audio hadde besøk av Mike Picanza fra Spendor i begynneslen av juli og han fortalte, at i forbindelse med utviklingen av nye Spendor D7.2 hadde de latt seg påvirke av de erfaringene jeg har gjort hjemme hos kunder her i landet.


Alle som ønsker å bli kjent med de nye Spendor D7.2 kan ta kontakt med meg:

Hallvar M. Rostad
Mala Audio
Hofgaardsgate 22
3011 DRAMMEN
www.malaaudio.no
E-post: hallvar@malaaudio.no
Tlf: 973 13 953
 

Informasjon om bruker

moto
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
54
Link til alle artikler
427
moto sine annonser
Bransjenyheter
Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen mandag 30/10

Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen mandag 30/10

  • 0
Bestill nå og få varene levert på døren med vår egen bil! Har du innbytte? Vi tar også med tilbake innbytteprodukter som mangler emballasje. Da vi benytter egne transportmadrasser og myke...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen torsdag 27. juli

Mala Audio kjører ut varer til kunder i Mjøs-regionen, Glomdalen, Hadeland og Oslo-regionen torsdag 27. juli

  • 0
Bestill nå og få varene levert på døren med vår egen bil! Har du innbytte? Vi tar også med tilbake innbytteprodukter som mangler emballasje. Da vi benytter egne transportmadrasser og myke...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio i Asker og Arendal kjører ut varer til kunder på Sørlandet og Vestlandet 13. - 15. juli

Mala Audio i Asker og Arendal kjører ut varer til kunder på Sørlandet og Vestlandet 13. - 15. juli

  • 0
Gjelder også kunder, som vi kan kjøre innom i Vestfold og Telemark, på veien sørover. Avreisen fra vår butikk i Asker er flyttet fra fredag den 14. juli, til allerede i morgen, torsdag den 13...
Fortsett
Bransjenyheter
Påske-utkjøring av varer til kunder i Østfold og hele Oslo-regionen FØR skjærtorsdag

Påske-utkjøring av varer til kunder i Østfold og hele Oslo-regionen FØR skjærtorsdag

  • 0
Nyt synet av bilen fra Mala Audio som rygger inn mot din dør, med godsaker du kan kose deg med å pakke ut og koble opp i påsken. Bestill nå og få varene levert på døren før skjærtorsdag! Har du...
Fortsett
Bransjenyheter
Mala Audio har utkjøring av varer til kunder i Mjøs-regionen, Solør, Hadeland og Oslo til helga

Mala Audio har utkjøring av varer til kunder i Mjøs-regionen, Solør, Hadeland og Oslo til helga

  • 0
Bestill nå og få varene levert på døren med vår bil. Som tar med innbytte, om du har det. Vi kan også ta med innbytteprodukter uten emballasje. Vi har allerede bestillinger på varer som skal...
Fortsett
Bransjenyheter
Gratis levering på døren med vår bil, til kunder i Mjøsregionen og HELE resten av Østlandet, i ROMJULEN

Gratis levering på døren med vår bil, til kunder i Mjøsregionen og HELE resten av Østlandet, i ROMJULEN

  • 0
Se bilder av butikken vår i Asker og vårt enorme utvalg her: www.malaaudio.no Vi har allerede bestillinger på varer som skal leveres i Mjøsregionen. Butikken er på 700 "audiofile kvadratmeter"...
Fortsett
Topp Bunn