Mykje juleøl, og litt hifi. Det er jul – Stig Arne si dagbok november 2021

SAD-1121 (1 of 1).jpg


Ein låk ven frå Bergen lokka meg med på ein tur til Sveariket, noko eg eigentleg ikkje hadde tid til, men sjølvsagt hadde eg eigentleg det. Eg var snydens forkjøla og var på nippet til å avslå, men det er alltid trasigt å måtte avslå ein invitasjon. Det gjer ein helst ikke. Om ein ikkje berre tenkjer på seg sjølv, vel å merke. Og det er dessutan alltid noko å oppleva og læra, når eg berre kjem seg av garde.

hi-fi news

Noko av det fyrste me gjorde i Sverige var å svinga inom eit Systembolag, for å sjekka tilbodet av juleøl. Det overraskar vel ingen. Men eg kunne like godt ha kjøpt noko billeg skvip, for dei fyrste par dagane hadde eg knapt smaks- og luktesans. Dessutan fekk eg tak i siste hi-fi news & Record Review, “yearbook 2021", med mengder av testar, inklusive utstyr som me såg på hifi-messa i Horten, og som eg alt har omtala. Mellom anna ser eg at DeVore Fidelity ikkje var ei lukka kasse, slik eg trudde men eit bassreflekskabinett. Beklagar. Elementa er frå Seas. Omtalen skildra dei dessutan som opne og transparente og up-close, og dette stemmer perfekt med det eg sjølv høyrde, på bekostning av det romantiske. Eg ser vidare at også hi-finews sine skribentar (Mark Craven) likte JBL sin 4349 Studio Monitor. Og dei som er glad i Thorens-spelaren sin kan vita at om dei treng eit godt og rimeleg fonosteg, har dei eit alternativ i Thorens MM-008. Det er frustrerande at skribentane i denne kavalkaden ikkje har signert med namnet sitt, men ut i frå stilen trur eg denne testen er frå Ken Kessler si hand. Ikkje dermed sagt at eg lit meir på han enn nokon andre. Den beste dommaren er ofte naboen! Eg hadde ei gong ein leigebuar frå aust-europa, og uansett kva eg kopla opp, sa han “its a bit bright”. Han hadde rett.

Vidare får NAD C 298 effektforsterkar med Hypex klasse D-modul frå Bruno Putzeys god kritikk, men eg har mine tvil. Eg har nett kopla opp ein halvgamal NAD 3300 integrert forsterkar, men har endå ikkje kome over Nad-ar som kan måla seg med den opphavelege 3020. Rapport kjem.

Og det var alt om Nad denne gongen. Eg omtalte forresten ikkje FinkTeam sin Kim 2-vegs høgtaler med AMT-diskant, sjølv om me såg denne på Horten-messa. Eg fekk tydelegvis ikkje tak i lyden, eller måtte springa. Men i testen i hi-finews sperrar eg augene opp: Det vert hevda at diskanten har ein passiv forseinking for å koma i fase med basselementet. Eg har lese hundrevis viss ikkje tusenvis av hifi-blad, meir eller mindre tekniske, men har aldri sett skildra ein slik krins (krets). Eg trur no kva eg vil om dette, men må naturlegvis prøva å finna noko på nettet om det. Me kjem vel attende til det ei gong tenkjer eg. Elles rapporterer Adam Smith i sin faste spalte (Opinion) at salet av kassettar er på veg opp! I England i alle fall. Eg har nøgda, det er verre med strikk og reimer til transporten av kasettspelarane mine. Eg jobbar med saka. rapport vil koma.

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1121 (14 of 15).jpg
 

Kommentarer

Elmer

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.08.2009
Innlegg
1.944
Antall liker
2.193
Litt pirk sånn på slutten av året.

" Vidare får NAD C 298 effektforsterkar med Hypex klasse D-modul frå Bruno Putzeys god kritikk, men eg har mine tvil. "

NAD C298 inneheld klasse D-modul frå danske Purifi. Jau, Bruno Putzey er ein tå karane i dette selskapet. Men det er ei anselig samling andre skarpe knivar i Purifi si skuffe. Bruno har ingenting med Hypex å gjera lenger.

Tru og tvil er svært vanleg i juletia. Eg tvilar ikkje.

Dr.E
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
993
Link til alle artikler
413
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Beosystem 9000c – ny gjenskapt klassiker fra Bang & Olufsen

Beosystem 9000c – ny gjenskapt klassiker fra Bang & Olufsen

  • 0
' I dag har Bang &B Olufsen lette på sløret for en ny klassiker. Beosystem 9000c er en oppfølger til Beogram 4000c, som kom høsten 2020. Bang & Olufsen vi få muligheten til å feire 100-års...
Fortsett
Audiophile.no
Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

Tre historiske kassettspelarar – Stig Arne si dagbok Mars 2024

  • 0
Eg har prøvd ut tre gamle kassettspelarar. Har da rabla, eller er dette heilt i tråd med tidsanden? Om ikkje anna kan du sjekka ølspalten. KASETTMEDIET Eg må nesten be om orsaking på førehand...
Fortsett
Audiophile.no
Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

Linn 360 revisited – Back in Black i Vibes gate 13

  • 0
I går den 18. april fikk vi vår tredje seanse med Linn sine nye flaggskiphøyttalere. Og i likhet med forrige seanse for et halvår siden var det den passive versjonen med aktive basser vi lyttet...
Fortsett
Audiophile.no
Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

Thalia V2024 – Forbedret håndlaget innstegsmodell fra Erzetich

  • 0
Blaz Erzetich har sendt oss en melding om at de lanserer en forbedret utgave av sine rimeligste håndlagede hodetelefoner. Den nye modellen heter V2024, og skal ha mange forbedringer. Erzetich...
Fortsett
Audiophile.no
X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

X Diamond Signature Edition – ny raffinert toppmodell fra Estelon

  • 2
Classics-serien til Estelon er den desidert mest omfangsrike serien, der vi finner de aller fleste modellene. Og toppmodellen i Classics-serien har nettopp fått en Signature Edition med svært...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

Platesmaking 1-24, på 8. påskedag. Bare norsk, i grenseland mellom det meste.

  • 0
På nytt har det gått alt for lang tid siden forrige platesmaking. Og atter en gang lover jeg at det ikke skal bli like lang tid til neste korsvei. I mellomtiden kan dere kose dere med et helnorsk...
Fortsett
Topp Bunn