Musikkfest Bergen. Lørdag 6. Juni 2015. Gratis!

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Innlegg
2.441
Antall liker
1.988
Sted
Bergen
Musikkfest Bergen!

Dette blir knall bra. Masse gratis konserter i Bergen lørdag 6.juni.

Musikkfest Bergen | Program



"Musikkfest Bergen, tidligere kjent som "Musikkens dag" gjennoppstod i Bergen i 2014. Det ble holdt 36 konserter fra 5 scener midt i byen.

Konseptet er inspirert av den franske Fête de la Musique som startet i 1982 og arrangeres i mer enn 100 land verden over.

I 2015 setter vi opp tre utendørs scener: Felix, Apollon og Kvarteret på dagtid. Det hele avsluttes med et kveldsarrangement for deltagende musikere, bransjen og publikum, inne på Kvarteret, Teglverket og Tivoli."


"Musikkfest Bergen 2014 var fantastisk! Arrangørene var veldig profesjonelle, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Sol og sommer i Bergen. Lyd, lys og scene var helt topp. Backstage var bra med pølsefest til sultne artister. God promotering før, under og etter arrangementet. Jeg spilte konserter på dagtid og kveld (Festplassen og Kvarteret) i beste sendetid for både unge og voksne. Musikkfest Bergen skal ha tommel opp for å booke up&coming band, men også mer etablerte lokale artister, og sørget for et variert konsertprogram. Det er litt av en dugnad alle har fått til her, jeg er virkelig imponert!"

 

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Innlegg
2.441
Antall liker
1.988
Sted
Bergen
Folkens, dette må dokkar få me dokkar!
eg tror feks at The Dandelion Deadbeats på Apollon Kl 15.00 kan bli bra(e på Spotify).
En hau med fine band hele dagen!
 
Topp Bunn