Musikk og lyd (samleside over butikker i området)

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
661
Antall liker
689
Sted
Rogaland
Kjente ikke til Stavanger Blåveis, skal sjekkes ut 🍺
Edit, noen som har vært på Avarer i Sandnes?
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.429
Antall liker
35.217
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Demokveld av AW800M på Soundgarden Fours 16/11 klokken 18.00
 

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Innlegg
1.581
Antall liker
528
Jæren Vinyl på Bryne

 

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
661
Antall liker
689
Sted
Rogaland
@storab sendte de en mail og forhørte meg, var visst bare å komme. Nettsiden ga meg litt "kun for proffmarked eller prosjekter" -vibber ettersom de ikke viser priser eller hva de faktisk fører
 

storab

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.12.2013
Innlegg
537
Antall liker
790
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
6
@storab sendte de en mail og forhørte meg, var visst bare å komme. Nettsiden ga meg litt "kun for proffmarked eller prosjekter" -vibber ettersom de ikke viser priser eller hva de faktisk fører
Det er en enmannsbutikk drevet av Olav Myklatun siden starten. Han er mer opptatt av god lyd enn websider. Det er nok installasjonsdelen som gjør at det går rundt.

Stod vel litt om merker her:
 

rellingsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.02.2014
Innlegg
357
Antall liker
231
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
1
Var innom Avarer for noen år siden, og ble varmt mottatt, og fikk fin omvisning / svar på spørsmålene jeg hadde.
Føltes selvfølgelig litt "kleint" når jeg og kompisen som var med ble plassert på hver vår klappstol litt sånn midt på gulvet i butikken for å "se/oppleve" ATMOS, når vi kom inn ifbm med at jeg var litt gira på om det var sjans å få tak på en SL1210GAE. Men, i høflighet satt vi, og fikk høre. Selv om dette var noe vi var totalt uinteressert i.
Det var alikevel ingen hverken kjøpepress eller forventninger, så, det var da det minste, siden han tydeligvis var veldig fornøyd/stolt av dette.

Hadde jeg hatt mere penger, hadde jeg gladelig lagt igjen hos han. Husker det stod noen svære sleder fra Audio Research, men husker ikke hva di var koplet på..
Fint å bli minnet om han, for vil innom igjen for å se/høre/prate igjen!
 

brunBar

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.08.2021
Innlegg
661
Antall liker
689
Sted
Rogaland
Da har jeg vært på blåveis pub, det var en punkkonsert i underetasjen som pågikk, vi ble ikke lenge, men har potensiale👍🍺
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.429
Antall liker
35.217
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
"Hei alle musikk- og lyd-interesserte!

Nå er høsten kommet, og vi går inn i flotte dager for musikk og hygge innendørs. Vi starter opp igjen med månedlige treff på Moet Audio.

Kommende Torsdag, 05.10.23, kl 19.00, blir det lavterskel treff hos oss. Vi spiller på et rimelig oppsett, ideelt sett vinyl, men ingenting er skrevet i stein. Vi ønsker at publikum selv tar med en plate vi kan høre på, så deler vi musikken til de andre! Gjerne ha en historie klar evt noen setninger om hvorfor du valgte nettopp denne plata! Om vi spiller en sang, side eller hele, finner vi ut av!

Hva du har av anlegg hjemme betyr ingenting - alle er velkommen!

Adressen er som vanlig Lagårdsveien 77, 4010 Stavanger.

Hvis noen reiser langt og ønsker å høre på noe spesifikt, gi oss et vink (send PM) så fikser vi det også!

Håper vi ser deg!"
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.429
Antall liker
35.217
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Nye åpningstider hos Soundgarden.
1000016147.jpg
 
Topp Bunn