Musikk hos Liveatleeds

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Liveatleeds

Horns.., kicking tyres…
    Ble medlem
    11.05.2015
    Antall liker
    1.899
    Sted
    Sunnmøre
    Torget vurderinger
    2
    Nå har fått noen timer med nye høyttalere og kan ikke annet en å si meg særs fornøyd! Har endelig fått meg store deler av den lyden som jeg har vært ute etter. Stor og uanstrengt lyd med detaljer og ro. Litt «hotte», men det var jeg klar over og skal lukes bort med dsp eller nytt delefilter. De går ikke veldig dypt, men det som er der er stramt og veldig bra. Mellombassen er jo helt syk. Tenker at resten av kjeden har fått de høyttalerne de fortjener. Det ble en omvei, trodde jeg skulle få dette med de LM 222 som jeg solgte, men det ble ikke slik… De gjorde en del bra, men var ganske bleke i forhold til 604. Hjelper også med reelle 100 db/w og skikkelige kabinetter. Han som solgte meg LM 222 bytta til Altec A7 forøvrig😊 Det er rett og slett en klasse bedre lyd og to klasser mer morro! Mer kapasitet, mer «3d» mer kjøtt og blod. Dro fram de gamle AC/DC skivene, gøy med rock igjen🎉 Fornøyd kar her, og gammelt stuk funker fjell ( men det visste jeg allerede). Disse blir her leenge…

Kos i lytteposisjon!
    image.jpg

Sist redigert:

Liveatleeds

Horns.., kicking tyres…
    Ble medlem
    11.05.2015
    Antall liker
    1.899
    Sted
    Sunnmøre
    Torget vurderinger
    2
    Det må også sies at fundamentet og perspektiv også er tilstede ved lave lydnivåer, det var faktisk et viktig når jeg skulle ha noe nytt, blir mye kveldslytting på lave nivåer når resten av gjengen sover. Da drar jeg fram den lille single ended forsterkeren på 2 watt, rekker greit til typisk kveldsmusikk som hos meg blir mye akustisk jazz… Låter utrolig smooth og vakkert. Har også et par SET monoblokker med 6c33b-rør på ca 18/20 watt, ene blokka er blåst, men gleder meg til den er fiksa. Tungvint å få sånt fiksa her oppe på Sunnmøre, men har en løselig avtale med audiomix/Hans Kise nå i sommer. ( Han kjenner jo disse røra godt!).

Liveatleeds

Horns.., kicking tyres…
    Ble medlem
    11.05.2015
    Antall liker
    1.899
    Sted
    Sunnmøre
    Torget vurderinger
    2
    Duran Duran i kveld, kona har billett, gleder seg som et barn. Utrolig flott konsertarena!

IMG_8843.jpeg

Liveatleeds

Horns.., kicking tyres…
    Ble medlem
    11.05.2015
    Antall liker
    1.899
    Sted
    Sunnmøre
    Torget vurderinger
    2
    Selv for oss som er litt lunkne til bading var dette en høydare, utrolig flotte badeplasser og lett å unngå å svette sammen med halve Skandinavia på stranden…

IMG_8787.jpeg

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn