Musical Innovations' venner

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Innlegg
532
Antall liker
4
Vi er vel flere enn meg her inne som eier utstyr bygget, modifisert, eller ombygget, osv. av Roar Malmin, og som titt og ofte avlegger denne karen visitter.
Og da har vi vel ett og annet å dele, både om lytteinntrykk, tips, osv. skulle jeg mene.

Selv har jeg en MI 2 (2 x 120 w), den med gammel logo (norwegian high end audio) på. Den er jeg veldig godt fornøyd med.
Og en MI 6, forforsterker med nyeste kabinett, har spilt godt, men nå trenger den en liten overhaling.
Noen flere der ute?


Ole G :)
 

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Innlegg
1.717
Antall liker
1.196
Sted
Siggerud
Jeg mener å huske det finnes både en venne- og en nesten-uvenntråd for Musical Innovation? Uansett, mange av oss har nok som du beskriver, på ulike måter vært borti merket og mannen bak. Selv har jeg 2 av forforsterkerne samt en del annet småtteri, og RM har reparert og moddet på mye av det jeg har. Generelt liker jeg lydsignaturen i det han lager, og den nyeste serien høster jo skryt, uten at jeg har hørt/sett apparatene ennå.
Edit: Det minner meg på at jeg har et par forsterkere der til ombygging, som har vært borte MYE lenger enn hva sunt er...På tide jeg ringer.
 

gut_man

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2004
Innlegg
5.449
Antall liker
3.163
Torget vurderinger
6
olisn skrev:
Vi er vel flere enn meg her inne som eier utstyr bygget, modifisert, eller ombygget, osv. av Roar Malmin, og som titt og ofte avlegger denne karen visitter.
Og da har vi vel ett og annet å dele, både om lytteinntrykk, tips, osv. skulle jeg mene.

Selv har jeg en MI 2 (2 x 120 w), den med gammel logo (norwegian high end audio) på. Den er jeg veldig godt fornøyd med.
Og en MI 6, forforsterker med nyeste kabinett, har spilt godt, men nå trenger den en liten overhaling.
Noen flere der ute?


Ole G :)
Eier en MI 2 i custom made 180w versjon. Denne står seg mot mye anerkjent forsterkeri. Den har vikariert i hovedanlegget mitt ved flere anledninger. Til vanlig koser den seg med Audio Experience rør pre og Mobeus høyttalere fra Artistic Audio i stueanlegget. Den gjør seg veldig bra i akkurat den konstillasjonen :)
 

olisn1

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.11.2004
Innlegg
532
Antall liker
4
Begynner visst å bli glemsk, fant den første tråden nå ... og der har jeg tilogmed vært innom selv. ;D Kanskje moderator kan slå sammen trådene.
Ellers stort sett positive meldinger, ser jeg. Hadde vært artig å høre fra de som har prøvd det nye kl A trinnet.

Ole G :)
 

Petre

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2007
Innlegg
1.717
Antall liker
1.196
Sted
Siggerud
olisn skrev:
Begynner visst å bli glemsk, fant den første tråden nå ... og der har jeg tilogmed vært innom selv. ;D Kanskje moderator kan slå sammen trådene.
Ellers stort sett positive meldinger, ser jeg. Hadde vært artig å høre fra de som har prøvd det nye kl A trinnet.

Ole G :)
Jeg har vel satt meg opp på lista for å få tidlige utgaver av dette, men T T T
 
Topp Bunn