Motor til Nottingham Spacedeck

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.015
Antall liker
8.202
Torget vurderinger
1
Motoren til Spacedecken min har slarkete aksling. Den ble levert slik og på tross av reklamasjon hørte jeg aldri noe mer. Det er ganske irriterende i og med at lager klikkelyder når den går rundt.
Har funnet ut at motoren er en Premotec 9904 111 32311. Finner ingen slik ved googling men en Philipsmotor med samme modellbetegnelse og som ser dønn lik ut. Premotecen er Made i Holland så kanskje er det samme motor? Koster 309kr. Noen som vet?
 
Sist redigert:

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.105
Antall liker
9.408
Premotec, Airpax og Philips er samme sak. Har vært litt forskjellige eiere opp gjennom tidene.
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Voff: Bare et resonnement, men: Altså, Philips er hollandsk. De har det med å kunne levere deler til det meste av elektronikk- og kjøpe opp de underleverandører som kan levere dem det de ikke lager selv.. PremoTec har ikke motoren, men du finner altså en Philips som har samme fysiske form, specs og modellnr? Laget i Holland, til den prisen? Det virker langtfra tilfeldig, spør du meg. Jeg tror det er den samme motoren, med Philipsmerke på.
Har du sjekka om PremoTec fortsatt eksisterer som eget selskap ,eller er kjøpt av hollenderne, og idag kun er et varemerke?Eller om motoren er så gammel at det var PremoTec som rebranda den ? Uansett er Spacedecken din såpass god at 500 kr i totalkostnader ikke akkurat virker avskrekkende dyrt..Enig? Er du i tvil, så kontakt evt Nottinghamforums- med en forespørsel:cool: Virka forresten som om gutta over her kom meg i forkjøpet. Bra!
 
Sist redigert:

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.015
Antall liker
8.202
Torget vurderinger
1
Takk folkens. Skal bestille en slik motor....
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.015
Antall liker
8.202
Torget vurderinger
1
Uansett er Spacedecken din såpass god at 500 kr i totalkostnader ikke akkurat virker avskrekkende dyrt..Enig?
Spacedecken er en keeper ja. Kommer aldri til å bytte den ut....
 

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Innlegg
12.091
Antall liker
4.345
Torget vurderinger
1
Voff: Nå..si ikke det. Står Anna en dag på døra og vil inn, kommer´a vel inn, ser du..hehe
 
Sist redigert:
Topp Bunn