montere ekstra Pre-out på forforsterker?

efuglset

Medlem
Ble medlem
16.03.2007
Innlegg
35
Antall liker
10
Torget vurderinger
2
Hei, jeg vurderer å montere et ekstra sett med TCA pre-out på min Luxman pre. Det er god plass og jeg tenker å koble dette i parallell med det som er der. Jeg bruker i dag et y-ledd for å koble videre til til aktive subber, med dette er litt mye styr med stive kabler og ikke helt ideelt fontaktmessig syns jeg. Kan man koble opp et ekstra sett med RCA pre-out? Synspunkter?
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.915
Antall liker
1.953
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei, jeg vurderer å montere et ekstra sett med TCA pre-out på min Luxman pre. Det er god plass og jeg tenker å koble dette i parallell med det som er der. Jeg bruker i dag et y-ledd for å koble videre til til aktive subber, med dette er litt mye styr med stive kabler og ikke helt ideelt fontaktmessig syns jeg. Kan man koble opp et ekstra sett med RCA pre-out? Synspunkter?
Om du har en fiin Lux pre som fra før er original, og du kanskje også vil selge en gang, så ville jeg ikke drillet i den.
Hva med å bruke tilsvarende disse?

 

efuglset

Medlem
Ble medlem
16.03.2007
Innlegg
35
Antall liker
10
Torget vurderinger
2
Om du har en fiin Lux pre som fra før er original, og du kanskje også vil selge en gang, så ville jeg ikke drillet i den.
Hva med å bruke tilsvarende disse?

De er nok bedre enn de jeg bruker der de er vinkelrett på hverandre...Den pre jeg har er recappet og oppgradert så jeg er ikke sååå redd for det .Takk for tips. :)
Det blir elektrisk sett det samme, men må du bruke så stive kabler da?
Det blir elektrisk sett det samme, men må du bruke så stive kabler da?
Det blir elektrisk sett det samme, men må du bruke så stive kabler da?
 
Topp Bunn