Monster HTS 5100... Innstillinger for en NooB

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Har nevnte filter... Alt skal inn i det, pc, tv, PS3, prossesor, platespiller etc. Power amp lar jeg være utenfor. Hvordan i !"#¤% skal alle disse bryterene bak stå? Jada bare le.. kjøpte den brukt. Jeg trenger hjelp til å sette den riktig opp... Noen som har filla peiling..? Jeg er blank.

-Y

T

TT.

Gjest
Har hatt nevnte strømfilter og bryterne bakpå er kun for forsinket oppstart av de respektive komponentene. Blant annet for å unngå smell i høyttalere osv... Resten står utførlig beskrevet i medfølgende bruksanvisning. Mangler du denne, kan den lastes ned fra Monsters sine sider. Lykke til

T

TT.

Gjest
Her er direkte link til "owners manual" http://www.monstercable.com/lit/HTS5100MKIISS%20(MANUAL_HTS5100MKIISS).pdf

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Så filter funksjonen funker uannsett innstillinger på bryterene bak mao? Hva med de på fremsiden da? Skal laste ned manualen tror jeg.. Men ikke nå midt på natta.

-Y

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Du TT som har hatt dette filteret... funka det da??

-Y

T

TT.

Gjest
Filterfunksjonen er avhengig av hvilket uttak du velger for hvert enkelt komponent. Monster har gjort det enkelt ved å merke de 10 uttakene med feks poweramp, DVD osv; for derved å få best mulig støydemping for den rette komponent. Jeg må desverre si at HTS5100 stjal mye dynamikk og gjorde lyden platt i mitt anlegg. Solgte derfor den og satte inn vanlig overspenningsvern i stedet. Mulig du opplever dette anderledes.

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Har ikke teste mye ennå... men Power amp skal aldri i noe filter. Det lover jeg. prøvde dette med noe veldig rimelige greier, og der er jeg helt enig med deg.. null dynamik.

-Y

Topp Bunn