Monitor Audio GS20

hebri

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.07.2009
Innlegg
63
Antall liker
0
Hvordan passer Monitor Audio med Primare.

Jeg har en Primare I30 og planlægger at købe en CD31 også.

Og så mangler jeg et sæt højttalere. Jeg har hørt om flere som bruger Monitor Audio med Primare. Og jeg har selv en gang hørt den gamle GR20 som jeg synes var en rigtig fed højttaler. Og det siges jo at den nye GS serie skulle være endnu bedre.

Hvad mener I?

Vil det kunne gå sammen?
 
O

Omar

Gjest
Monitor Audio GS låter bra pådet meste også primare. Et tips er å bytte ut cd spilleren din med Meridian G06. cd spiller.
Monitor Audio kommer snart med en ny serie med båndiskant. Sikkert på plass i butikkene til våren.
 

hebri

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.07.2009
Innlegg
63
Antall liker
0
Hvilke kabler ville fungere godt til sådan et setup?
 

norcad

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2006
Innlegg
1.262
Antall liker
22
GS 20 er VELDIG snille i lyden (i mine ører) Alt låter liksom rent, pent og snillt, for meg blir det kjedelig i lengden, for andre er det sikkert perfekt. Musikkvalget avgjør selvfølgelig en god del, men jeg synes liksom ikke GS 20 er særlig gode på å få frem godfoten.
Jeg er Monitor Audio fan, og har egentlig vært det i 20 år, men i mine ører trenger de en litt "slem" forsterker, en med litt punch og driv i de dypere oktavene, DA kommer det seg betraktelig.

RS serien fra MA funker meget bra på Abrahamsen mener mange, og Abrahamsen har definitivt litt ekstra i bassen og by på, selv om det ikke er det mest hardtslående for å si det slik, det blir litt mer "rørlyd" på en måte.
 
Topp Bunn