Moet Audio Treff 01.02.23 - kl 1900 - 2200

Hei alle sammen!

Da har jeg gleden av å invitere alle her inne til Moet Audio i Lagårdsveien 77, 4010 Stavanger.

Det blir et samlingsmøte/treff kommende Onsdag, 01.02.23, kl 19.00

Treffet blir i all hovedsak for å se oppmøte, prate en del sammen, og komme frem til en "møteplan" for året. Vi ønsker gjerne at dere kommer med innspill på hva dere ønsker å lære mer om, gå gjennom, tematikk, hva dere vil lytte på. Vi stiller lokalene til disposisjon, og gir ballen litt over til dere. Jeg kommer til å delta som privat-person og ikke bransjeaktør på disse treffene. Det blir ingen salgsprakk eller skjult agenda.

Jeg har et par tunge, gode oppsett og et rimelig oppsett jeg vil spille for dere i storstua, høre litt feedback. Tenker vi skal se litt på matching også, og spille litt forskjellige typer forsterkere, gjerne streamere og.

Dette blir gøy!

Vi stiller med kaffe og noe attåt. Dessverre ikke noe i stett-glass!

Håper på oppmøte fra Flest mulig!


327549627_599746378656448_2634665381899527381_n.jpg
 

Kommentarer

Arilha

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.07.2008
Innlegg
723
Antall liker
2.118
Torget vurderinger
5
Hyggelig kveld.
Kommer nok neste gang også (y).
 

Informasjon om bruker

Moet Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
250
Link til alle artikler
23
Moet Audio sine annonser
Bransjenyheter
Moet Audio på Oslo HIFI Show

Moet Audio på Oslo HIFI Show

  • 0
Dere finner oss på rom 357 og 356. På rom 356 vil vi spille på følgende På rom 357 vil vi spille på rimeligere utstyr HT Silent Pound Challenger Revival 5 Diptygue 160MKII HT Revival...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet! Revival Audio Atalante 4

Nyhet! Revival Audio Atalante 4

  • 5
Revival Audio Atalante 4 Revival Audio har kommet med en ny spennende høyttaler i Revival serien. De har nå utviklet Atalante 4, en treveis høyttaler med en 28mm soft-dome diskant, en 5"...
Fortsett
Bransjenyheter
Stort demo- og bruktsalg på Moet Audio i Stavanger!

Stort demo- og bruktsalg på Moet Audio i Stavanger!

  • 0
Da kjører vi et stort demo- og bruktsalg her på Moet Audio! Her kan det være gode kjøp! (Priser ligger ute) Det gies i tillegg 10% rabatt ekstra på totalsummen om man kjøper 3 eller flere...
Fortsett
Bransjenyheter
Moet Norsk Forhandler for Revival Audio!

Moet Norsk Forhandler for Revival Audio!

  • 28
Muligens årets viktigste nyhet! På Horten-messa fant vi en skatt! Vell, to skatter! Nemlig Revival Audio Atalante 3 og 5! De var så bra at vi MÅTTE ha de! Så vi er offisielt norsk forhandler...
Fortsett
Bransjenyheter
Treff på Moet Audio 05.10.23

Treff på Moet Audio 05.10.23

  • 0
Hei alle musikk- og lyd-interesserte! Nå er høsten kommet, og vi går inn i flotte dager for musikk og hygge innendørs. Vi starter opp igjen med månedlige treff på Moet Audio. Kommende Torsdag...
Fortsett
Bransjenyheter
Moet Audio på Horten Messa!
Topp Bunn