Moet Audio Treff 01.02.23 - kl 1900 - 2200

Hei alle sammen!

Da har jeg gleden av å invitere alle her inne til Moet Audio i Lagårdsveien 77, 4010 Stavanger.

Det blir et samlingsmøte/treff kommende Onsdag, 01.02.23, kl 19.00

Treffet blir i all hovedsak for å se oppmøte, prate en del sammen, og komme frem til en "møteplan" for året. Vi ønsker gjerne at dere kommer med innspill på hva dere ønsker å lære mer om, gå gjennom, tematikk, hva dere vil lytte på. Vi stiller lokalene til disposisjon, og gir ballen litt over til dere. Jeg kommer til å delta som privat-person og ikke bransjeaktør på disse treffene. Det blir ingen salgsprakk eller skjult agenda.

Jeg har et par tunge, gode oppsett og et rimelig oppsett jeg vil spille for dere i storstua, høre litt feedback. Tenker vi skal se litt på matching også, og spille litt forskjellige typer forsterkere, gjerne streamere og.

Dette blir gøy!

Vi stiller med kaffe og noe attåt. Dessverre ikke noe i stett-glass!

Håper på oppmøte fra Flest mulig!

327549627_599746378656448_2634665381899527381_n.jpg

Kommentarer

Arilha

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.07.2008
Antall liker
1.317
Torget vurderinger
5
Hyggelig kveld.
Kommer nok neste gang også (y).

Informasjon om bruker

Moet Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
131
Link til alle artikler
9
Moet Audio sine annonser
Bransjenyheter
Audio Hungary og Whest hos Moet Audio

Audio Hungary og Whest hos Moet Audio

• 2
Vi er stolte av å meddele at vi er nå distributør for både Audio Hungary og Whest! Audio Hungary er et interessant rør-merke som er i vinden. De høster god kritikk på nettet, og de har tatt oss...
Fortsett
Bransjenyheter
Moet Audio Treff Onsdag 01.03.23

Moet Audio Treff Onsdag 01.03.23

• 8
Hei alle sammen! Har gleden av å invitere til nytt treff kommende onsdag. Vi starter kl 19.00. Adressen er den samme som sist; Lagårdsveien 77, 4010 Stavanger. Temaet denne gangen vil være...
Fortsett
Bransjenyheter
Kudos Super 20A - Best of 2022

Kudos Super 20A - Best of 2022

• 0
Kudos Super 20A picked as 'Best of 2022' by HiFi & Music Source! We are delighted to be included in the inaugural HiFi and Music Source awards of 2022. The Cardea Super 20A was...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday - Moet Audio

Black Friday - Moet Audio

• 0
Ikke vær sjenert! Send meg melding, ring eller fyr av gårde en epost. chris@moetaudio.com / +47 9269 8778
Fortsett
Bransjenyheter
Moet Audio - Black Week

Moet Audio - Black Week

• 0
Vi har gleden av å tilby noen fantastiske kjøp, i svært begrenset antall. Black Week Salg Vi er på plass i butikken f.o.m 23.11.22. Du kan kjøpe på nett før den tid!
Fortsett
Bransjenyheter
DemoHelg hos Moet Audio!

DemoHelg hos Moet Audio!

• 5
Både Chris og Knut-Anders står klar til å ta deg godt imot! Vi har glede av å invitere alle til stor demohelg på Moet Audio. Det vil bli mulighet for å høre valgfrie oppsett og produkter etter...
Fortsett
Topp Bunn