modifisert DP bpc 7.0

vintagesound

Medlem
Ble medlem
09.07.2013
Innlegg
8
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Hei! Har en dynamic precision bpc 7.0 som jeg kjøpte brukt for en stund siden. Men har nesten bare stått å samlet støv i det siste så jeg bestemte meg for og åpne den å ta en titt. Ble litt overrasket da jeg fikk åpnet den. Den ser modifisert ut og det ser ut som ganske slurvete arbeid. Noen som kan se ut ifra bildene hva som er gjort og hvilke lydmessige betydninger dette har? Har virket som den gir mer signal ut på venstre kanalen når jeg har hatt den koblet opp. Kan disse modifikasjonene være grunnen til dette? Skjønner ikke helt hva som er blitt gjort her..håper noen har noen ideer.



20140213_165520.jpg
20140213_165543.jpg
20140213_165455.jpg
 
Sist redigert:

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.323
Sted
Smurfeland
Ser ut som noen har prøvd å øke strømkapasiteten i printbanene ved å strappe på ekstra kabel, og legge på tinn oppå selve banene. Nå sier jeg dette bare ut fra bildene, og aner ikke hvordan den ser ut originalt.

Den svarte gøgga ser ut som bitumen som bare er slengt utover kretskortet. Muligens vært festet til lokket, og løsnet og falt ned?
 

vintagesound

Medlem
Ble medlem
09.07.2013
Innlegg
8
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
ok, takk for svar :) Har sett bilder av den sånn den skal se ut originalt og ledningene er ikke der originalt. Det svarte greiene er hardt og er limt fast i kretskortet og satt ikke i topplokket.
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.323
Sted
Smurfeland
Ikke mye å takke for, men. Prøv å legge ut bildene i vennetråden for DP også, kanskje du får vite mer der.

Syns det er rimelig drøyt hvis du har kjøpt denne i god tro uten å ha blitt opplyst om at den er modifisert på den måten der.
 

vintagesound

Medlem
Ble medlem
09.07.2013
Innlegg
8
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
skal prøve og legge det ut der :) han jeg kjøpte den av sa ingenting om dette,men om det er han eller en tidligere eier som har knota oppi dp`n vet jeg ikke. Er en stund siden og han sendte den fra bodø eller noe sånt og jeg bor nær Lillestrøm så er ikke rett rundt hjørnet og mail og tlf nummer er borte så er nok ikke så lett å få tak i personen heller dessverre. Har lyst til å ta vekk kablene og prøve å få den tilbake til original stand om det er mulig uten å ødelegge noe. men det at den gir mer signal ut den ene kanalen,kan det ha noe med modifiseringen å gjøre?
 

LydKarl

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.11.2004
Innlegg
981
Antall liker
115
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
1
Eg selde min nyleg til Drøbak (ikkje Nord-Norge) - den såg slik ut då han forlet stova mi.
Den har likt print som din









Har din den kvite lappen bak under inngangane der serienr er påskrive? Klarar ikkje å sjå den på bileta dine.
Typisk nok er bildene eg tok ifm annonseringa overeksponerte slik at sjølve serienummeret på lappen er utbrent.



 
Sist redigert:

vintagesound

Medlem
Ble medlem
09.07.2013
Innlegg
8
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Den er helt lik min ja,men min har ikke den hvite serienummer lappen.
 
Topp Bunn