Minutten's tråd.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    1.575
    Torget vurderinger
    3
    For et par tre år siden hadde den vært nesten perfekt for meg. Den passer ikke helt sammen med Devialet, den har ikke digtal ut slik at jeg kunne brukt den som streamer. Sw og brukergrensesnitt er sannsynligvis mye bedre en Devialet (skal ikke mye ti det).
    Med Devialet er jeg avhengig av Roon for at det skal være praktisk å bruke den, men er ikke fornøyd med utvalget til Qubuz enda og Tidal er jeg ferdig med. Tror faktisk jeg kommer til bruke Spotify i løpet av året, men om det trengs en sw oppgradering for å bruke Spotify connect hifi, så vil nok det ta sin tid da Devialet har mest av fokus på disse eggene med lyd.

Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    1.575
    Torget vurderinger
    3
    Skulle jeg kjøpt min første platespiller nå så hadde denne blitt vurdert, innebygget riaa for både mc og mm, og hodetelefonforsterker!
    Vurderer selv å sette opp et nr 2 anlegg med en hodetelefonforsterker, riaa og platespiller men dette dette hadde vært en elegant løsning.

clearaudio-concept-active---mc---black-black_15463_4.jpg clearaudio-concept-active---mc---black-black_15463_0.jpg ConceptActiveBlack6-750x750.jpg

Minutten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.12.2007
    Antall liker
    1.575
    Torget vurderinger
    3
    Må være over 5 år siden jeg avspilt lper analogt (ikke brukt Devialet) så fikk lyste teste det igjen. Naim superline ligger fortsatt nedpakket i kjelleren hos min mor så da ble det børstet støv av min Audiolab 8000PPA. Byggekvaliteten ser OK ut.

8000PPA2.jpeg

To innganger og 2 utganger og greit med justerings muligheter.

8000ppa-split-l_1.jpeg

Med to utganger fikk jeg teset litt rør vs transistor også.

Skjermbilde 2021-06-12 kl. 22.04.19.png

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn