Høyttalere Mine opplevelser med nytt HIFI utstyr frå Kvålsvoll Design

Bjarte Myklebust

Fersking
Ble medlem
08.04.2021
Innlegg
3
Antall liker
13
Sted
Tennfjord
Var på ein demo hos Kvålsvoll Design av F205 og V110 for ei tid tilbake, og det har gjenoppliva interessa for musikk og god lyd.

Har aldri opplevd musikk på ein så engasjerande måte som denne demoen framviste.

Lydbildet var så klart og fritt for støy, at ein kunne spele mykje høgare volum utan at det føltes ubehagelig.

Høgt volum i seg sjølv er ikkje poenget, men nærværet av instrument og vokal vart ubeskrivelig.

Og for ein dynamikk, det råaste eg har høyrd. Meget stram, dynamisk og vanedannande bass.

Etter denne demo fekk eg ein ny forståelse av kor viktig eit presis og dynamisk bassystem er for heile lydbildet.

Bestemte meg umiddelbart for å investere i nytt utstyr.

Har no eit par F205 fronter, og 2 stk T6018 subbar med ein SA700 forsterker.
F205 er veldig plasseringsvennlige, då deling mellom sub of F205 er på 120 Hz, samt at dei har stålkontroll på horisontal sprednig.
Dette betyr at det ikkje er like kritisk å dempe førsterefleksjon på sidevegger/frontvegg. (Min oppfattelse)

Skulle tru at deling på 120 Hz skulle by på utfordringer med samspel mellom sub og fronter, men dette oppleves som heilt saumlaust.
Hornsubbane til Kvålsvoll design har ingen problemer å henge med så langt opp i frekvens.

At Kvålsvoll design også tilbyr hjelp til å "tune" bassystemet, er heilt uvurderlig for dei fleste.
Dette ser eg på som like viktig som sjølvaste kvaliteten på produktet. Dette medfører at ein kan få "High End" lyd, uten å vere komplett audiofil.

F205 har ein meget jamn frekvensrespons og "group delay".
Har målt F205 i eit stort lokale med ein DEQX ExpressII og kalibrert mikrofon. (Målt i eit stort lokale for å unngå at refleksjoner påverkar måleresultat)
Når eg vekslar mellom kalibrert og ukalibrert oppsett i DEQX, kan eg så vidt skilne ein forskjell.
Forskjellen er så liten, at eg ikkje klarer å bestemme meg for kva eg likar best.
DEQX korrigerer frekvensrespons og timing ("group delay"), men F205 er så bra designet at dette ikkje er nødvendig.
På andre høgtalarar eg har brukt DEQX på, er forskjellen som natt og dag.

Men uansett kor god kvalitet det er på utstyret, så får ein ikkje optimale resultat uten akustiske tiltak i rommet. (I allefall i små rom)
Har den seinare tid jobba ein del med mitt lytterom for å optimalisere akustikk. Lager sikkert ein eigen tråd for dette.

Resultatet er i allefall "mindblowing"


Har alltid vore opptatt av "Value for money", som har resultert i ein del sjølvbygg frå Dynabel.
Opplever produkta til Kvålsvoll design som "no-nonsense", her er det fokus på å formidle engasjerande musikk.
Produkta er ikkje basert på myter og "fakta" frå HiFi industrien, her er det nytenking og innovasjon.

/Bjarte
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.589
Antall liker
14.495
Sted
Langesund
Var på ein demo hos Kvålsvoll Design av F205 og V110 for ei tid tilbake, og det har gjenoppliva interessa for musikk og god lyd.

Har aldri opplevd musikk på ein så engasjerande måte som denne demoen framviste.

Lydbildet var så klart og fritt for støy, at ein kunne spele mykje høgare volum utan at det føltes ubehagelig.

Høgt volum i seg sjølv er ikkje poenget, men nærværet av instrument og vokal vart ubeskrivelig.

Og for ein dynamikk, det råaste eg har høyrd. Meget stram, dynamisk og vanedannande bass.

Etter denne demo fekk eg ein ny forståelse av kor viktig eit presis og dynamisk bassystem er for heile lydbildet.


Bestemte meg umiddelbart for å investere i nytt utstyr.

Har no eit par F205 fronter, og 2 stk T6018 subbar med ein SA700 forsterker.
F205 er veldig plasseringsvennlige, då deling mellom sub of F205 er på 120 Hz, samt at dei har stålkontroll på horisontal sprednig.
Dette betyr at det ikkje er like kritisk å dempe førsterefleksjon på sidevegger/frontvegg. (Min oppfattelse)

Skulle tru at deling på 120 Hz skulle by på utfordringer med samspel mellom sub og fronter, men dette oppleves som heilt saumlaust.
Hornsubbane til Kvålsvoll design har ingen problemer å henge med så langt opp i frekvens.

At Kvålsvoll design også tilbyr hjelp til å "tune" bassystemet, er heilt uvurderlig for dei fleste.
Dette ser eg på som like viktig som sjølvaste kvaliteten på produktet. Dette medfører at ein kan få "High End" lyd, uten å vere komplett audiofil.

F205 har ein meget jamn frekvensrespons og "group delay".
Har målt F205 i eit stort lokale med ein DEQX ExpressII og kalibrert mikrofon. (Målt i eit stort lokale for å unngå at refleksjoner påverkar måleresultat)
Når eg vekslar mellom kalibrert og ukalibrert oppsett i DEQX, kan eg så vidt skilne ein forskjell.
Forskjellen er så liten, at eg ikkje klarer å bestemme meg for kva eg likar best.
DEQX korrigerer frekvensrespons og timing ("group delay"), men F205 er så bra designet at dette ikkje er nødvendig.
På andre høgtalarar eg har brukt DEQX på, er forskjellen som natt og dag.

Men uansett kor god kvalitet det er på utstyret, så får ein ikkje optimale resultat uten akustiske tiltak i rommet. (I allefall i små rom)
Har den seinare tid jobba ein del med mitt lytterom for å optimalisere akustikk. Lager sikkert ein eigen tråd for dette.

Resultatet er i allefall "mindblowing"


Har alltid vore opptatt av "Value for money", som har resultert i ein del sjølvbygg frå Dynabel.
Opplever produkta til Kvålsvoll design som "no-nonsense", her er det fokus på å formidle engasjerande musikk.
Produkta er ikkje basert på myter og "fakta" frå HiFi industrien, her er det nytenking og innovasjon.

/Bjarte
Kjenner meg igjen her, etter den gangen jeg var på besøk hos @Kvålsvoll. Det merket i rødt er en sannhet og utrolig vanedanene.
 
Sist redigert:

svart-hvitt

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.01.2015
Innlegg
6.377
Antall liker
4.024
Torget vurderinger
0
Hatten av for @Kvålsvoll som skaper med egne hender. Lyden var veldig bra da jeg var der for mange år siden.
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.589
Antall liker
14.495
Sted
Langesund
Er et norsk Firma som absolutt bør vekke nysgjerrighet hvis lyd per krone er interessant. Dette er virkelig ulv i fåreklær.

Enkel som jeg er så liker jeg også designet.

Denne var ny for meg
kvålsvoll subb.jpg
 

coolio

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2015
Innlegg
5.487
Antall liker
5.456
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Herlig med litt tilbakemeldinger fra det stuevennlige oppsettet til Kvålsvoll. Dette systemet har dessverre fått for lite oppmerksomhet på HFS med tanke på den sofistikerte konstruksjonen og Kvålsvoll no-nonsense tilnærming.

Om jeg ikke husker helt feil er vel prisbildet tilsvarende Sigberg Audio sitt system, så da har man iallefall to veldig forskjellige alternativer for et godt system tilpasset normale stuer fra norske aktører.
Håper vi får høre flere tilbakemeldinger nå som demo-anlegget er på rundtur.
 

MrGolden

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.05.2020
Innlegg
161
Antall liker
406
Sted
Skodje
Torget vurderinger
2
Jeg var på besøk der nylig... Ble fullstendig blåst av banen. At ikke flere oppdager Kvaalsvoll sine produkter og ikke minst tilnærming til lyd.., er en tragedie.. Det er så sjukt bra det han driver med! Har aldri hørt maken til dynamikk og realisme! Anbefales på det varmeste..
 
Topp Bunn