Mimetism 15.2 &20.1

M

musicus

Gjest
Noen som kjenner til dette merket? eller enda bedre, har lyttet til det? pro`s con`s?.....

Minimalistisk iaf....


mvh
 

janopseth

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.11.2005
Innlegg
196
Antall liker
2
musicus skrev:
Noen som kjenner til dette merket? eller enda bedre, har lyttet til det? pro`s con`s?.....

Minimalistisk iaf....


mvh
Yup, Lyric / Taa import har disse produktene i Norge, har hørt litt på de å det virker som det er noen bra ting, kan kanskje høres ut som de er litt "laid--back" i spille stilen, ikke at det er noe galt i det.

Leste en test i ett eller annet blad for en tid tilbake å de fikk godt skussmål der iallefall.

Eneste negative jeg kan komme på er at det er ett CD-Rom drev i spilleren, som jeg synes er for dårlig i den prisklassen. og man må ha universitets utdannelse for å kunne operere fjernkontrollen.



j
 
M

musicus

Gjest
Saito skrev:
musicus skrev:
Noen som kjenner til dette merket? eller enda bedre, har lyttet til det? pro`s con`s?.....

Minimalistisk iaf....


mvh
Yup, Lyric / Taa import har disse produktene i Norge, har hørt litt på de å det virker som det er noen bra ting, kan kanskje høres ut som de er litt "laid--back" i spille stilen, ikke at det er noe galt i det.

Leste en test i ett eller annet blad for en tid tilbake å de fikk godt skussmål der iallefall.

Eneste negative jeg kan komme på er at det er ett CD-Rom drev i spilleren, som jeg synes er for dårlig i den prisklassen. og man må ha universitets utdannelse for å kunne operere fjernkontrollen.



j
Takker så mye Saito, med laid back, har du noen du noen andre spillere du kan sammenligne spille med/mot?
Fikk info om at det er tidligere Goldmund & YBA folk som har designet dette, det burde jo borge for en viss kvalitet.

mvh
 

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Innlegg
11.025
Antall liker
8.228
Torget vurderinger
1
musicus skrev:
Takker så mye Saito, med laid back, har du noen du noen andre spillere du kan sammenligne spille med/mot?
Fikk info om at det er tidligere Goldmund & YBA folk som har designet dette, det burde jo borge for en viss kvalitet.

mvh
Hvis det er Goldmund så kan det også borge for at det er Pioneer elektronikk til 2000kr i disse boksene ;D ;D ;D :p
 

HKviking

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.02.2008
Innlegg
120
Antall liker
14
Tittet på disse produktene før. Meget skuffer av å finne at CD drevet er en plastic fantastic 200 NOK som er meget amatørmessing innmontert. OK lyd men skuffer med byggekvaliteten.
 
M

musicus

Gjest
Nu kan det väre hva det er inni der, her hjemme har det under helgen kommet annet utstyr for å bli, og det eneste det har felles med Pioneer er vel opphavs landet ;) ...

mvh
 
Topp Bunn