MEZZOFORTE - Surprise Surprise. Ny superutgivelse

Gjennom vår ganske nye avtale som eksklusiv distributør for Gramy Records i Norge så lanserer vi nå en reutgivelse av våre Islandske venner MEZZOFORTE sin legendariske plate - Surprise Surprise.
Trykkes opp i KUN 1000 eksemplar

Forhåndsbestilling kan gjøres NÅ!!
Her er det et begrenset antall vi kan få til lager

Pris: 649,00
Kontaktinfo:
e-mail: kontakt@pmaudio.no
Tel.: +47 38 18 31 15
Mobil.: +47 917 13 655

kiadvany_mezzoforte_ss_LP_front_c.jpg

• Liker
Reaksjoner: nat

Kommentarer

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
66
jaggu dyre nok frakt hverfall, reknar med plata blir godt innpakka og ikkje sendt med Post Nord.
Som pakkesending, med sporingsnummer, tar vi kr 189,00 I de fleste tilfeller kommer frakten mellom 200 og 250 kroner med BRING. Det er altså dette det koster oss
Men, kjøper man for over kr 1500,00 ( sending over kr 1500,00 ) - så sender vi gratis - og billigere greier vi ikke å gjøre det

Bestill så vil du se hvordan vi pakker!!
Vi får hele tiden tilbakemeldinger på at de ikke har erfart sånn pakking før
Jeg regner med at det er mange her ute som kan bekrefte at vi gjør en eksemplarisk pakking!!
Platene blir ikke bare slengt oppi en ferdigemballasje og så ut på 10 sekunder
Målet er selvfølgelig å unngå skader i frakt.
Såvidt jeg kan huske så har det skjedd en gang og det var nå nettopp. Mottakeren var kjempeimponert over pakkingen men allikevel hadde BRING prestert å skade platene. Så vi er igrunnen aldri helt sikker

I tillegg til fraktkost har vi store kostnader med emballasje og en person som bruker MYE tid pr pakke.

Ja - målet er at du og alle andre skal motta perfekte plater med perfekte cover
Jeg er jo selv storkjøper av LP plater siden 60 tallet og vet inderlig godt hvor mye dette betyr for meg, deg og alle andre.
Så vær du trygg - pakkingen er god!!
PS:
Å sende en LP plate som brev med Posten, som veier under 1 kilo koster kr 140,00 ( pluss emballasje ) ( uten sporing )
Å sende en LP plate som brev med Posten som veier over 1 kilo men under 2 kilo koster kr 175,00 ( pluss emballasje ) ( uten sporing )
Sjekk postens prisliste på nettet

mvh
Paul Mortensen

Farmen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Antall liker
398
Sted
Lier
Torget vurderinger
1
Hei. Da bestilles denne sammen med noe annet snacks fra PM Audio. Alt jeg har kjøpt derfra kommer skade og smertefritt frem, alltid. 😎🙋‍♂️

Farmen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.09.2018
Antall liker
398
Sted
Lier
Torget vurderinger
1
Hei. Tok med i bestillinga en dobbel Pink Floyd og en Cindy Lauper 🙋‍♂️🤓 da ble det "gratis" frakt 💰😬😜

ROS

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.12.2005
Antall liker
209
Torget vurderinger
2
Denne har jeg også bestillt (pluss en til kostbar men knallbra skive med Ellington/Hodges). Pakkingen fra PMaudio er etter min erfaring på et slikt nivå at en eventuell transportskade vil være en stor Surprise Surprise :)

erk

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.01.2015
Antall liker
107
Sted
Kolbotn
Jeg og.. og håper plata låter bedre enn Tidal-versjonen som er relativt spinkel og komprimert :cool:

pmaudio

Bransjeaktør
Ble medlem
29.06.2007
Antall liker
66
Takk for alle gode kommentarer!!

Det kommer MYE snacks til lager framover. Platesatsingen er nå like sterk som hifisatsingen vår

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
66
Link til alle artikler
241
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Jethro Tull: AQUALUNG UHQR kommer snart til lager

Jethro Tull: AQUALUNG UHQR kommer snart til lager

• 0
Mange venter på denne platen Vi fikk nettopp beskjed om at denne platen skal sendes ut fra Analogue Productions i begynnelsen av november Vi har fått mange forhåndsbestillinger men vi regner med...
Fortsett
Bransjenyheter
CODA Technologies: 16.0

CODA Technologies: 16.0

• 2
Sen lansering, men CODA`s siste presentasjon er effektforsterkeren 16.0 2 x 300W klasse A/B i 4 Ohm ( 2 x 150W i 8 Ohm ) 2 x 100W klasse A Kan brokoples til 1 x 1200W i 4 Ohm 3000VA 280 000µF...
Fortsett
Bransjenyheter
Mobile Fidelity - Charles Mingus ONE STEP Recording snart PÅ LAGER

Mobile Fidelity - Charles Mingus ONE STEP Recording snart PÅ LAGER

• 0
Nå kan vi snart levere enda en av de superbe Mobile Fidelity Ultradisc ONE STEP Recording, denne gang Charles Mingus Ah Um 2 LP eksklusiv boks - 45rpm Vi forventer platen til lager om ca 2 uker...
Fortsett
Bransjenyheter
Jethro Tull - Aqualung - UHQR lanseres 16. Oktober 2020

Jethro Tull - Aqualung - UHQR lanseres 16. Oktober 2020

• 36
Endelig fikk vi en dato for lansering av en av tidenes største innspillinger, 16. Oktober 2020 Vi "håper" å ha den på lager et par uker etter den datoen Av en eller annen grunn så var de på...
Fortsett
Bransjenyheter
Gramy Records - med PM Audio som eksklusiv distributør i Norge

Gramy Records - med PM Audio som eksklusiv distributør i Norge

• 8
Hvorfor kjøper vi et hifianlegg? Er det ikke på grunn av musikken?? Ihvertfall de fleste av oss Derfor ønsker vi også å være en musikkleverandør her i PM Audio Så har vi gjort en avtale med et...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Mobile Fidelity - og prisreduksjon

Ny sending fra Mobile Fidelity - og prisreduksjon

• 5
NY sending fra Mofi landet i går Vi fortsetter å bygge lager på audiofile plater. Vi skal ha minst mulig der det står BESTILLINGSVARE, men det skal stå PÅ LAGER Denne investeringen, som kommer i...
Fortsett
Topp Bunn