Metallica

RP

Medlem
Ble medlem
13.05.2005
Innlegg
44
Antall liker
2
Torget vurderinger
2
Hei og hå!
Det e mange tråa av Metallica der ute, men ingen går rett på fansen!
Så spørsmåle ,E det nokka Metallica fans der ut!!!!
E sjøl fan, har vært det siden 1987.
Har en aldri så liten samling sjøl selvfølgelig, men det e ikkje ikkje derfor æ raljere.Det e no mest for å høre om det e mange fans her på forumet? Sjøl synes æ den siste skiva e verd en kraftig lytt,klart den beste skiva etter det svarte albume, eller?????
 

U-96

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.02.2008
Innlegg
293
Antall liker
4
Eg var fan av Metallica heilt til dei kom med the black album, då "svartna" det faktisk for meg dessverre. Alt før den tid var/er kanonbra, spesielt dei 3 første platene.

U-96
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Load og Reload er for meg veldig bra skiver, undervurderte til tusen av svorne fans. 8)
 

Palace

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.07.2003
Innlegg
761
Antall liker
35
Sted
Hagan
Jeg har vært fan siden Master of Puppets kom ut, men må innrømme at jeg ikke er særlig interessert i bandet lenger. Etter ...And Justice for all er så og si alt de har helt uinteressant dessverre.
 

Vicarious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.09.2010
Innlegg
351
Antall liker
319
Sted
South of heaven
Jeg har vært fan siden 1987 og har sett dem live ca 10 ganger siden 1988. Selv om platene deres ikke har holdt mål de siste 20 åra synes jeg alltid det har vært moro å se dem live. Jeg hadde en stor vinylsamling som jeg solgte på midten av 90-tallet. Angrer litt på det i dag kjenner jeg.
 
A

atledreier

Gjest
Enig i at Load og Reload er undervurderte!

Men st anger og det nye rælet kan jeg spare meg for. Har sett gutta live et par ganger, og det er liten tvil om at de fremdeles LIKER å spille musikken sin! :)
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.400
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
4
Jeg synes ikke Load og Reload er undervurderte, de er dårlige de også som alt annet de har gjort i nyere tid om enn ikke så dårlig som de to siste albumene. De er latterlig dårligere.

Men gammel Metallica derimot, har hørt utrolig mye på Master of Puppets og det svarte albumet ;D
 
Topp Bunn