Mens vi venter på Sluket...

woodrand

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.06.2015
Innlegg
611
Antall liker
2.001
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Innbiller meg at vi er ganske mange her inne som savner Sluket. Selv var jeg innom tråden hans i tide og utide, og akkurat nå kjenner jeg at en glede i hverdagen er borte - om enn midlertidig. Jeg er usikker på mål og mening med denne tråden. Det eneste jeg i bunn og grunn er sikker på, er at det skal bli en glede å legge den ned når mannen er tilbake!
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Støttes helhjertet, håper han dukker opp når han føler for det. Og at det er snart..
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Tror det er et sunnhetstegn at folk tar en pause herfra.

Sluket er ikke borte, han er bare litt dårligere dokumentert for øyeblikket.
 

woodrand

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.06.2015
Innlegg
611
Antall liker
2.001
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Fingrene har jo løpt over tastaturet en del ganger når man oppnår å bli rubinmedlem, så jeg forstår at det kan være sunt med en pause. Det er egentlig et rent egoistisk savn av en tråd med stor takhøyde, gode råd, tips om musikk og humor:D
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Vi som kan får holde trøkket oppe, og mase om regelmessig oppmøte hver siste torsdag...
 

Hb 52

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2014
Innlegg
940
Antall liker
704
Torget vurderinger
10
Hvorfor er han blitt borte ?
Noen som vet ?
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hvorfor er han blitt borte ?
Noen som vet ?
Det er mange av oss som savner Sluket, inkl undertegnede. Samtidig kan det være mange grunner tl at han tar en pause. Jeg mener å huske at han har redegjort for disse, men jeg husker ikke hvor.
 
D

Dåbbel J

Gjest
Sluket venter vel på og bli underholdt? Slik han har underholdt oss.................... Mer er vel ikke og forvente?

Steinar og Cyber kan vel bli den nye Herrene på balkongen? :rolleyes:


Pausen hans redegjort i egen tråd, eller så er han vel lei sløfokker, SentralMeisterz, synsere og ASSumers osv.......?
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Var ikke så vanskelig å finne:



Vil benytte anledningen til å takke det samlede HFS for flere år med mange, nei - uendelig mange gode diskusjoner, innspill
og ikke minst inspirasjon til å stadig strekke ting til bristepunktet i den gode lyds tjeneste! Uten dere hadde jeg
aldri kommet dit jeg nå er, og jeg ville vært uendelig mye fattigere både på kunnskap, erfaring og ikke minst
sosiale relasjoner. I min verden har dette gått hånd i hanske med musikken, teknikken og gjengivelsen.
Det har blitt en del gode år etter hvert, hvor denne hobbyen har fått ta en vesentlig del av den ledige
(og noen ganger ikke så ledige også) tiden en har hatt tilgjengelig. Men så er det gjerne slik da at ting
endrer seg over tid, en får fokus på andre saker og ting og en kommer til et slags vendepunkt hvor en
uvegerlig må ta noen valg. Dit har jeg kommet nå, eller rettere sagt så har jeg vært der en stund
men nå er tiden inne til å bukke ut og innse at det også finnes andre ting enn denne
hifihobbyen, så utrolig det enn høres. Håper jeg på min egen klønete amatørmessige måte har
kunnet bidra med ett og annet, men nå er det ikke lenger mulig og jeg har derfor bestemt meg for
at min tid som "Sentralklovn" er omme. Nok er nok liksom :( har i den siste tid ikke vært mye
aktiv her inne, det har vært bevisst og en slags prøveklut egentlig.

Tusen takk for mengder med support og hyggelige ord og bidrag, alle sammen! Dere har gitt meg mye mer enn dere aner.

Godt år og bedre tider ønskes dere alle sammen.

Hørtes dessverre ganske endelig ut, men vi får håpe at han savner HFS etter vært og kommer tilbake på et nivå som passer inn i hverdagen.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.958
Antall liker
13.284
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
Sluket venter vel på og bli underholdt? Slik han har underholdt oss.................... Mer er vel ikke og forvente?

Steinar og Cyber kan vel bli den nye Herrene på balkongen? :rolleyes:


Pausen hans redegjort i egen tråd, eller så er han vel lei sløfokker, SentralMeisterz, synsere og ASSumers osv.......?
siden du nettopp var hos han, snakker du vel med hans tunge.....
 
C

Cyber

Gjest
Sluket venter vel på og bli underholdt? Slik han har underholdt oss.................... Mer er vel ikke og forvente?

Steinar og Cyber kan vel bli den nye Herrene på balkongen? :rolleyes:


Pausen hans redegjort i egen tråd, eller så er han vel lei sløfokker, SentralMeisterz, synsere og ASSumers osv.......?
Vi kunne nok gjort et dårlig forsøk. Poenget mitt var mer i forlengelsen av det over; Der Slukmeister trengte en pause, jeg synes og det var dumt da han innehar en flott balanse av små vulgære krumspring og intellekt - men livet utenom vannhullet her krever sitt og mens han har sin hiatus så må de resterende geniene bidra selv og ikke bare vente på Return of the Sluk-i - for da kan 2017 bli litt ensformig på sentralen. ;)
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.244
Antall liker
3.471
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Jeg savner JanR. Sluket lever i best velgående og lever sikkert denne tråden.
 
Topp Bunn