McDuck`s Hi-Fi oppsett.

McDuck

Medlem
Ble medlem
11.02.2013
Antall liker
26
Sted
Stavanger
Dette var ett lekkert oppsett ja. Har du gjordt noen akustiske tiltak mtp skråveggen?
Hei Sirant. Takk for det.
Nei, jeg har ikke gjort noe enda da rommet nettop er ferdig. Da jeg hadde kino her så hadde jeg 4 stk dempeplater i skråen, det fungerte veldig bra. Men det er dette jeg skal leke meg litt med frem over nå.

kinodyret

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.10.2013
Antall liker
19
Sted
Farsund, VA
FANTASTISK oppsett. er det et bilde eller er det faktisk lerret som står i mellom? var så perfeksjonert kvalitet til å være lyst i rommet, og for å ikke snakke om setupet! Mc å Tannoy kan vell ikke bli annet enn perfekt sammen? god score også avgitt :)

McDuck

Medlem
Ble medlem
11.02.2013
Antall liker
26
Sted
Stavanger
FANTASTISK oppsett. er det et bilde eller er det faktisk lerret som står i mellom? var så perfeksjonert kvalitet til å være lyst i rommet, og for å ikke snakke om setupet! Mc å Tannoy kan vell ikke bli annet enn perfekt sammen? god score også avgitt :)
Hei kinodyret..

takk for det ;) det er nokk bare juks ja.. En liten redigering for å få lurt inn ett flott bilde ;)
Mcintosh og Tannoy går veldig bra sammen. ;) Var ikke planen og ha disse her nå, men kjekt å prøve noe nytt. Så SA explorer master ble solgt. Så får vi få spillt inn tisse og se hva de er gode for. Så langt spiller de fantastisk.
Og sammen med Ken Kreisel subben i bunn så mangler dt heller ikke noe der. Fantastisk sub på både film og musikk.

kinodyret

Hi-Fi interessert
Ble medlem
31.10.2013
Antall liker
19
Sted
Farsund, VA
Hei kinodyret..

takk for det ;) det er nokk bare juks ja.. En liten redigering for å få lurt inn ett flott bilde ;)
Mcintosh og Tannoy går veldig bra sammen. ;) Var ikke planen og ha disse her nå, men kjekt å prøve noe nytt. Så SA explorer master ble solgt. Så får vi få spillt inn tisse og se hva de er gode for. Så langt spiller de fantastisk.
Og sammen med Ken Kreisel subben i bunn så mangler dt heller ikke noe der. Fantastisk sub på både film og musikk.
kjenner GODT til KK subben ja! da naboen fikk inn to slike i stack så måtte nesten nytebeltet på siden de spillte så lavt og samtidig så høyt at jeg fikk en ordentlig konsertfølelse av dem :D

C.Appel

Medlem
Ble medlem
14.01.2015
Antall liker
2
Mycket vackert ! ;)
en vacker dag får det bli ett par Tannoy också!
10p!!

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.124
Torget vurderinger
7
Wow. Dette så meget bra ut. En kombinasjon jeg har stor tro på.

Topp Bunn