matrialer i armboard?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei
Har dere prøvd forskjellige matrialer i armboards
og i så fall hva kom heldigst ut?
( skriv gjerne på hvilken sort spiller og hvilken type tallerken du har da)
Mvh Jan I

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.385
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Sota Sapphire har standart et armbord i MDF. Min er oppgradert med et såkalt Cosmos armbord (fra Sota Cosmos) i sandwich av aluminium og akryl. Det er lettere og stivere enn originalen. De som har greie på det sier at det har noe for seg.

Tallerkenen på Sota Sapphire er ganske forseggjort. Les om Sotateknologi her: www.sotaturntables.com

IO

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.02.2008
Antall liker
0
aluminium og gerne så meget som muligt,idet armbasen håndterer energien fra aftastningen
ideen med sandwichkonstruktioner er god sålænge man undgår bløde materialer

personligt mener jeg træ bør undgåes!
tag fx thorens 320 og erstat armbasen (mdf) med en kraftig skive alu (kræver justering af bladfjedrene)
og pludselig er den afrullede,bløde,udynamiske lyd erstattet af en langt mere frisk præcis udstrakt gengivelse..

acryl som pladetallerken er en musikalsk løsning,men kræver mindst 80mm tykkelse for at holde gangkonstans
og intakt niveau i suboktaverne

L

Lars.N

Gjest
IO skrev:
aluminium og gerne så meget som muligt,idet armbasen håndterer energien fra aftastningen
ideen med sandwichkonstruktioner er god sålænge man undgår bløde materialer

personligt mener jeg træ bør undgåes!
tag fx thorens 320 og erstat armbasen (mdf) med en kraftig skive alu (kræver justering af bladfjedrene)
og pludselig er den afrullede,bløde,udynamiske lyd erstattet af en langt mere frisk præcis udstrakt gengivelse..

acryl som pladetallerken er en musikalsk løsning,men kræver mindst 80mm tykkelse for at holde gangkonstans
og intakt niveau i suboktaverne
Alu mix ? Steike det skal testes :) gjett hva jeg skal lage meg neste gang jeg reiser på jobb.

Laban

IO

Hi-Fi interessert
Ble medlem
01.02.2008
Antall liker
0
du laban..

jeg tror du kan få bestillinger med på vejen til arbejdet
vi der har mod på mods,og mod på at spørge dig om bestillingsarbejde,
kan jo sende en diskret privat mail til dig,med eksakte tegninger over armboards ;)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.862
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg leika meg litt med dette den tida då eg hadde ein Technics SL 1000 mk II. Utgangspunktet var eit svært hardt kryssfiner som var vanskeleg å bore i. Eg prøvde:
- massivt tre (furu): dette verka noko negativt inn på dynamikken samanlikna med originalen.
- Stein, prøvde skifer: Eg fekk det ikkje skikkeleg tilpassa, slik at det vart noko skeivt. Men eg fekk tru på stein. Problemet er å få tak i ein heilt dau steintype. Granitt er lett å arbeide med for ein steinslipar, men har typisk "tone" når det gjeld resonnans. Eg hadde halvvegs avtala å prøve kleberstein (slik som ein lagar omnar i). Svært mjuk steintype, som vil støve ein del, men også vere ekstremt stiv og resonnansfri.
- Metall. Ville ha messing, men enda opp med stål. Eg vurderte aluminium, men det var vanskeleg å finne tjukk nok. I staden fekk eg skore ei 35 mm tjukk stålplate med hol til pickuparmen. Dette fungerte best, og eg brukte det i mange år. Prøvde også med ymse jordingssløyfer mellom denne stålplata, drivverket, forforsterkar, og hadde mange interessante erfaringar ut i frå kva pickup som stod på, men det er ein annan historie...

Eg vil altså seie at tjukt metall (i mitt høve stål) er glimrande. (Messing vil kanskje vere betre, eller endåtil bly/tinn/sink/kopar, som er svært vanskeleg og kostbart å få tak i som plate)
Stein er heilt sikkert veldig bra. Eg vil satse på kleberstein (som kan finskjerast med kniv eller fil utan problem, og er det dauaste materialet), og lakke armbrettet når det er ferdig bora opp(utforma), slik at det ikkje støvar meir.
Tre er det dårlegaste, men mdf eller ein veldig kraftig kryssfiner er sikkert gode greier.
Armbrettet verkar iallfall ganske mykje inn på lyden. Kanskje like mykje som ymse kabelskift?

Topp Bunn