Martin Colloms overøser FinkTeam KIM med velfortjent ros | Audiocom HiFi

161098802_4454848021198041_7575824318775989553_o.jpg

"...........a standmount design well beyond expectation, even for a Fink design"
Ingen anmeldere kan vise til samme faglig tyngde innen høyttalerutvikling som Martin Colloms. Han har selv vært ansvarlig for utviklingen av en rekke kjente og legendariske høyttalere, og går grundig til verks når han anmelder høyttalere. FinkTeam KIM har blåst oss over ende, og det er moro når personer som Martin Colloms er med på å bygge opp under opplevelsen.

"FinkTeam is one of the few that understands and appreciates good musical timing"

Kontakt oss gjerne for å få tilsendt en full kopi av testen og en hyggelig prat om det som fort kan bli din neste, og kanskje siste høyttaler.

hifi@audiocom.no

161493630_4454852187864291_4014934556415508705_o.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Gullmunn

Medlem
Ble medlem
30.01.2011
Antall liker
4
Torget vurderinger
1
Jeg har ikke finlest testen, men Collums skamroser nok ikke testobjektet. Han mener nok at rosen er velfortjent. Skamrose betyr å rose noe ufortjent.

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
100
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
1
Jeg har ikke finlest testen, men Collums skamroser nok ikke testobjektet. Han mener nok at rosen er velfortjent. Skamrose betyr å rose noe ufortjent.
Du har faktisk helt rett. Jeg var ikke klar over dette, og måtte sjekke det opp. Selv om de aller fleste i dag bruker skamrose som å overøse noe eller noen med ros, burde vi kanskje holde oss til den opprinnelige betydningen.

I denne settingen var det dog den nyere bruken som var ment, men takker for korreks!

Glenn

Disqutabel

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2016
Antall liker
3.041
Og ikke nok med det, mannen heter Colloms, ikke Collums! :D

EDIT: 4 minutter, og der var alt i orden, Audiocom leverer! :)

Audiocom HiFi

Bransjeaktør
Ble medlem
16.07.2020
Antall liker
100
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
1
Og ikke nok med det, mannen heter Colloms, ikke Collums! :D
Har visst ikke vært ved mine fulle fem her. Ikke første gang jeg gjør den feilen, og sikkert ikke siste.

Men nå håper jeg videre kommentarer kan handle om disse fantastiske høyttalerne, og ikke det faktum at det gikk litt fort i svingene når denne annonsen ble lagt ut :D.

Informasjon om bruker

Audiocom HiFi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
100
Link til alle artikler
44
Audiocom HiFi sine annonser
Topp Bunn