Denne fikk jeg vel tak i rundt 2005,en som skulle rydde ett hus med ting og tang,så hadde han hatt denne i årevis stående lagret på loftet,sa det var noe gale med den,men ikke noe alvårlig,så jeg fikk den for 1000 kroner,så når jeg da åpnet den fikk jeg litt sjokk,var så mye støv oppi at det ikke gikk an og se noen av komponentene.....så jeg plukket ned alt,renset og herjet,satt sammen,og joda,den fyrte opp og virket tilsynelatene iorden,men så dukket feilen opp,viste seg at det var høytalerforsinkelsen som tullet,et relee som gikk av og på etter humør,så jeg koblet fra hele greia og laget bypass på printet,etter det virket den i mange år,før jeg synes at lyden begynte og bli litt rar og kreftene liksom ikke var der,så jeg mistenkte kondensatorer,og ganske riktig,når jeg åpnet opp så var det stor lekasje fra 2 av kondensatorene,så da tok jeg den ut av drift,og så fikk jeg lyst til og få liv i den igjen nå etter 5 år,så da var det og handle inn nye kondiser og rense opp alt,gå over litt loddepunkter osv.så nå er den tipp topp igjen.noen hifi tryner i utlandet har vist også gjort det samme med en sm7,og den ble målt til 250w pr.kanal i 8 ohm etter kondensatorskifte

er oppgitt 150w i 8 ohm ,og 190 i 4,men de som kan dette sier det er mye mere å gå på en det