Mangel på LIKER knapp i mobilvisningsmodus

ardilla

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2009
Innlegg
4.491
Antall liker
1.005
Sted
OSLO
Torget vurderinger
3
Hei! Ønsker meg «liker»-knapp funksjonalitet i mobilvisningsmodus!

Det er knapp for å flagge innlegg for dårlig oppførsel, men ingen «liker»-knapp.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
Litt av poenget med mobilversjonen er at den skal være lettere og raskere, og ekstra modifikasjoner som "Liker-knapp" osv. er ikke en del av mobilversjonen.
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.974
Antall liker
11.821
Sted
Hus
Liker knappen funker på min windows mobil hvis det er "jeg liker dette innlegget" det er snakk om :)
 

X-Cell

Lorden av Nord!
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
10.256
Antall liker
9.044
Sted
Narvik
Torget vurderinger
11
på min Nokia Lumia 930 surfer jeg på nettversjonen av hifisentralen, meget enkelt og greit med tanke både på bilde opplasting osv :)
 

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
"Likes" er egentlig noe tull her på sentralen.
Hvorfor synes du det? Er det ikke hyggelig å se at noen liker et innlegg du skriver?
Jo, for så vidt, men å skrive populære innlegg er vel ikke et mål i seg selv? Det er blitt litt sånn på ulike fora at det er om å gjøre å få flest "likes" og "friends", og at det gir grunnlag for en slags rangering - jf. de nye funksjonene som nå kommer på "snap-chat" og andre liknende tjenester hvor man også får frem hvem de ulike medlemmene har mest kontakt med, hvem som egentlig er bestevenner etc etc. Tilsvarende ser man hvem som ikke er så populære. Dette er en kultur og "alliansebygging" som jeg ikke er veldig begeistret for.


Jeg mener ikke at det er like "ille" her på sentralen, og de fleste medlemmene er ikke fjortiser som er sykelig opptatt av å bli likt. Men når antallet gitte og mottatte "likes" samtidig blir talt opp og vises under avataren (eller hva det nå heter), og forumoversikten har et eget vindu som viser siste innlegg med "likes", legges det i alle fall opp til et system hvor det å få "likes" blir vektlagt. For det formålet du nevner - nemlig å få et slags klapp på skulderen - burde det holde at "likes" vises under det enkelte innlegg, og bare der.

Mulig dette er surmuling fra en gammel grinebiter, men for meg er dette "likes"-hysteriet litt lettvint, ganske usaklig og egentlig usmakelig.

Håper jeg får maaaange "liker" på dette innlegget. :)
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.267
Antall liker
11.009
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Dumt spørsmål kanskje, men det pleier ofte være nyttig for flere:
Finnes det flere måter å åpne HFS på en Android mobil?
Jeg vet bare om en, enkel som jeg er. Og der ser jeg ingenting som likner på hverken "jeg liker" eller bildeopplasting.
Enkel forklaring, please.
 

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2.065
Antall liker
2.015
Dumt spørsmål kanskje, men det pleier ofte være nyttig for flere:
Finnes det flere måter å åpne HFS på en Android mobil?
Jeg vet bare om en, enkel som jeg er. Og der ser jeg ingenting som likner på hverken "jeg liker" eller bildeopplasting.
Enkel forklaring, please.
Helt i bunnen av siden kan du velge mellom "Mobilvisning" og "Normalvisning". Setter du den til "Normal", så får du fram knappene du savner.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.916
Antall liker
19.769
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Dumt spørsmål kanskje, men det pleier ofte være nyttig for flere:
Finnes det flere måter å åpne HFS på en Android mobil?
Jeg vet bare om en, enkel som jeg er. Og der ser jeg ingenting som likner på hverken "jeg liker" eller bildeopplasting.
Enkel forklaring, please.
Helt i bunnen av siden kan du velge mellom "Mobilvisning" og "Normalvisning". Setter du den til "Normal", så får du fram knappene du savner.
Dersom man finner fram blant all reklamen for diverse særdeles interessante sjampoer og annet som har dukket opp den siste tiden :mad:
 

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Innlegg
2.065
Antall liker
2.015
Dumt spørsmål kanskje, men det pleier ofte være nyttig for flere:
Finnes det flere måter å åpne HFS på en Android mobil?
Jeg vet bare om en, enkel som jeg er. Og der ser jeg ingenting som likner på hverken "jeg liker" eller bildeopplasting.
Enkel forklaring, please.
Helt i bunnen av siden kan du velge mellom "Mobilvisning" og "Normalvisning". Setter du den til "Normal", så får du fram knappene du savner.
Dersom man finner fram blant all reklamen for diverse særdeles interessante sjampoer og annet som har dukket opp den siste tiden :mad:
Jeg har ikke observert noe slikt hos meg.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.916
Antall liker
19.769
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Dumt spørsmål kanskje, men det pleier ofte være nyttig for flere:
Finnes det flere måter å åpne HFS på en Android mobil?
Jeg vet bare om en, enkel som jeg er. Og der ser jeg ingenting som likner på hverken "jeg liker" eller bildeopplasting.
Enkel forklaring, please.
Helt i bunnen av siden kan du velge mellom "Mobilvisning" og "Normalvisning". Setter du den til "Normal", så får du fram knappene du savner.
Dersom man finner fram blant all reklamen for diverse særdeles interessante sjampoer og annet som har dukket opp den siste tiden :mad:
Jeg har ikke observert noe slikt hos meg.
Helt nederst på sidene.
 

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Innlegg
3.074
Antall liker
1.071
Sted
'
--
 
Sist redigert:
Topp Bunn