Høyttalere Magnepan, kan jeg komme å høre hos noen?

Tore

Medlem
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
24
Antall liker
14
Sted
Kopervik, Karmøy
Torget vurderinger
1
Vurderer å kjøpe Magnepan 1.7i høyttalere siden de får veldig god omtale.
Problemet er at jeg aldri har hørt Magnepan høyttalere

Er det noen mellom mellom Bergen og Mandal som har Magnepan høyttalere jeg kan få høre på?
Bor på Karmøy.

Tore
 

IvarT

Fløyelsgutten
Ble medlem
19.02.2015
Innlegg
2.058
Antall liker
4.924
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Kjenner dessverre ikke noen som har disse høyttalerne, men ser at Erdal Stereo på Askøy ved Bergen selger Magnepan. Har aldri vært hos Erdal Stereo selv, men har lest fra andre at det skal være god service der og du får lyttet i ro og mak uten noe kjøpepress. Det ligger visst også ute et par av den gamle 1.7-modellen på bruktsalget der: Bruktside Erdal Stereo

Erdal Stereo h�yttalere

Det er iallfall en mulighet om du ikke får napp hos noen :)

EDIT: Det kan også være en idé å legge spørsmålet ditt ut i vennetråden til Magnepan: http://www.hifisentralen.no/forumet/vennetra-der-hifimerker/10871-magnepans-venner-37.html
 
Sist redigert:

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
23.695
Antall liker
37.941
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Har du forsterker nok blir det aldri feil meg Maggies :)

mvh
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.991
Antall liker
20.126
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Har fjernhandlet hos Erdal selv. Ingenting å utsette på noe.
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.256
Antall liker
1.159
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Mange av disser har vel ikke et Demo rom eller lager, men formidler bare salget. Mine Martin Logan kom direkte fra lager i Oslo, selv om jeg handlet Budal Audio på Vestlandet eksempel vis.
 

Tore

Medlem
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
24
Antall liker
14
Sted
Kopervik, Karmøy
Torget vurderinger
1
Erdal Stereo har ikke høyttalere for demo.

Skal legge ut samme spørsmål på Magnepan sin venneside :)
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Bor 22 mil unna Mandal. Nærmere bestemt Skien. Jeg har lillebroren til 1.7i ( .7 )
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Mange av disser har vel ikke et Demo rom eller lager, men formidler bare salget. Mine Martin Logan kom direkte fra lager i Oslo, selv om jeg handlet Budal Audio på Vestlandet eksempel vis.
For ordens skyld, det heter vel Budal Radio? Og er en av de eldste uavhengige radio- og TV-forhandlerne og installatørene i Norge nå. Har vel holdt på omtrent siden andre verdenskrig og drives i dag av andre generasjon Budal, som tok over på syttitallet. De har et romslig rom for hifi og et rom for TV og livsstilsanlegg, så de hadde vel ikke akkurat den modellen Martin Logan du skulle ha inne akkurat da.
 

IvarT

Fløyelsgutten
Ble medlem
19.02.2015
Innlegg
2.058
Antall liker
4.924
Sted
Haugesund
Torget vurderinger
2
Erdal Stereo har ikke høyttalere for demo.
Det var dumt. Om du ikke får napp hos en privatperson, må du vel sikkert til Norsk Audio Teknikk for å få hørt disse hos en forhandler. Har 'fjernhandlet' der en gang, og ingenting å utsette på noe. Hyggelige og dyktige folk. Men så var det denne geografien da. Firmaet ligger i Oslo.

Magnepan - Norsk Audio Teknikk
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg har magnepan 1a Bor i Haugesund
Du får i alle fall anledning til å høre lydfilosofien til Magnepan hvis du kjører til duc999 i Haugesund. For selv om det selvsagt er mye som skiller fra største til minste modell så låter Magnepan Magnepan, og liker du et sett Magnepan så liker du alle (sålenge du har forsterker til å drive dem).
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.256
Antall liker
1.159
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Mange av disser har vel ikke et Demo rom eller lager, men formidler bare salget. Mine Martin Logan kom direkte fra lager i Oslo, selv om jeg handlet Budal Audio på Vestlandet eksempel vis.
For ordens skyld, det heter vel Budal Radio? Og er en av de eldste uavhengige radio- og TV-forhandlerne og installatørene i Norge nå. Har vel holdt på omtrent siden andre verdenskrig og drives i dag av andre generasjon Budal, som tok over på syttitallet. De har et romslig rom for hifi og et rom for TV og livsstilsanlegg, så de hadde vel ikke akkurat den modellen Martin Logan du skulle ha inne akkurat da.
OK, sorry min feil. Har aldri vært der da jeg bor på andre siden av haugen. Veldig god service for øvrig. Kjøpte på postordre med angrerett - har dog aldri angret :)
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.175
Antall liker
34.583
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg har Magnepan 12qr bor i Stavanger. Du er hjertelig velkommen til meg...
 
Topp Bunn