Musikk og Hi-Fi Maestro - morosamt TV-prosjekt med KORK

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.690
Antall liker
7.928
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Helene forstod jau sin Tchaikovski! Dette gjekk nesten profesjonelt!
Anne Marie Ottersen fekk betre instruksjon om kva det var å vere dirigent, men gjekk fullstendig bananas. Huff!
Adam hadde ikkje peil på kven som spelte kvart, og så gjekk straumen her heime då han skulle på podiet. Men han forstod tydelegvis ingenting, ut frå poengsummen.
Admiral P hadde tydelegvis ikkje forståing for takt og tone, bokstaveleg talt.....eit døme på at å vere musikalsk ikkje nødvendigvis gjer at du fiksar alle sjangrar, men mykje betre enn humlens utflukt... men også den gongen var tempoet merkeleg.
Silya er derimot så musikalsk at dette trudde eg berre måtte gå bra, og Radezky marsj er såpass dyamisk at dette måtte bli moro: Og det blei det. Men tempoet dala litt, kunne vore litt raskare. Berga seg ved å danse takta. Show heldt dama derimot heile vegen. Scenemenneske på sin hals.
Så var det Herman Dahl, som hadde ein fantastisk mimikk sist Denne gongen skulle han ta eit av nasjonalverka, som kunne vere ganske krevjande å dirigere, når tempoet og dynamikken ....fantasisk start, og ein måte å bruke orkesteret på som kunne assosisierast med Fritz Reiner i bakrus. Fantastisk heile vegen, faktisk!
Faten tek utfordringar, også når ho ikkje har gode odds, og Shostakovich er definitivt ikkje det lettaste, sjølv om det var vals. Ho greidde seg relativt bra. Det skjedde noko med henne under trombonesoloen, utan at eg forstod heilt...
Vidar Magnussen hadde spennande mimikk fyrste gong, og no skulle han dirigere Svanesjøen. Komikarfjeset hans var ikkje noko pluss denne gongen....men han heldt maska. Men flaksa fælt med vengene mot slutten. Greidde flott slutten, ganske imponerande.

Flott program, som motvekt til den musikken vi ikkje er så imponert over. Slike svisker har vi godt av. For ikkje å snakke om dei som ikkje har høyrt slikt før.
 
C

cruiser

Gjest
Blir dere aldri lei av å se på disse "kjendisene" drive med noe de ikke kan?
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.511
Antall liker
9.658
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Nei, og vi blir tydeligvis heller aldri lei av å lese ting fra noen som skriver om noe de ikke forstår.
 
C

cruiser

Gjest
Hva er det å forstå egentlig? man hyrer inn noen kjendiser og resirkulerer et gammalt BBC konsept, som NRK også prøvde seg på for 10 år siden.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.706
Antall liker
13.196
Jeg har ikke sett programmet men hele konseptet med å late som tilfeldige musiikk-semi-kjendiser late som de er dirigenter er, vel, rart. Som det meste her i livet er å dirigere et orkester et fag og det er faktisk ikke slik at en totalt utenforstående kan dukke opp og fikse biffen. Det gjelder uansett hva det er, å legge fliser på et badegulv, koble rør, organisere en konferanse, male et hus, mekke en bil, forhandle en komplisert kontrakt, lage mat eller hva det nå måtte være. Fremfor alt er alle varianter av slike konsepter å pisse på de som driver med slikt på heltid, å late som det er noe man kan lære på en uke til fjorten dager. I den virkelige verden er det aller meste ganske vanskelig om man vil prestere på et noenlunde høyt nivå.
 
C

cruiser

Gjest
Mange av dem er ikke en gang "musikk-semi-kjendiser", men bare "kjendiser" uten noen musikkbakgrunn. De er sansynligvis akkurat like dårligere til å dirigere som de er til å bake, kokkelere, gå på tur, danse, snekre og hva de ikke måtte finne på i disse "underholdnings" programmene de abonnerer på.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.690
Antall liker
7.928
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Sikkert. Men programkonseptet seier noko om korleis dirigenten påverkar resultatet, noko som varierer når du ser ymse amatørorkester handsamast. Dirigent vart ikkje eit eige fag før vi var ferdige med barokken. No dirigerast alt, og det med (oftast) godt resultat, så eg tykte det var moro å sjå korleis det fungerte når dirigenten var heilt på bærtur. Eg har også lagt merke til skilnaden på dei gamle legendariske dirigentane; snille Beecham, korrekte Toscaninin, karismatiske Stokowski, strenge Reiner, Charles Munch, Herbert von Karajan, Dei held seg til same notane, men får ganske ulike nyansar av musikken fram. Parallellen til dei ufaglærte vert veldig tydeleg...
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.889
Antall liker
11.280
Sted
Ytterst i havgapet...
Helt enig i at denne resirkuleringen av mer-eller-mindre-kjendiser har gått helt av skaftet for lenge siden, men Maestro handler i alle fall om noe de fleste av oss (?) her på HFS er opptatt av, - musikk. Det som forundrer meg litt er at kjente artister på egenhånd er så totalt på bærtur i forhold til timing og rytme.
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.625
Antall liker
21.402
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Legendarisk cool as fuck howto:


Det hjelper å ha et all right band til rådighet.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.690
Antall liker
7.928
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Morosam Kaptein Snabeltang av Helen. Adam sleit med tempoet som vanleg, men gjorde det betre enn tidlegare. Slo av perfekt.

Men det slår meg at vanskegraden mellom dei ulike verka er svært ulik. Så langt er det vel Herman som har hatt verste jobben, og han kom då godt ut av det
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Men en ting lurer jeg litt på, Arve, når jeg ser på dommer-Sara, for hvor vakker går det egentlig an å bli??!?
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Men en ting lurer jeg litt på, Arve, når jeg ser på dommer-Sara, for hvor vakker går det egentlig an å bli??!?
Så du likar fiolinistar?
Åpenbart! Trodde lenge at Anne Sofie Mutter var en god fiolinist, men denne Sara Övinge må da være blant verdens beste! Kanskje en av verdens beste instrumentalister, tror jeg, uavhengig av instrument! Bevare meg vel.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Godt å høyre.
Kva låt ville du dirigert neste gong, når dei skal ha storband? Du er jau ein hifi-kjendis, så kvifor ikkje?
Moten Swing! :D

Ellers kan vi nå faktisk se både Anne Sofie Mutter, RPO og Star Wars på NRK2! Sånn skal det gjøres!!

Rasende heftig entré av Mutter, må jeg si. Spille kan hun også.
 
Sist redigert:

otare

Æresmedlem
Ble medlem
04.04.2007
Innlegg
13.685
Antall liker
9.283
Sted
Trondheim
Jeg så en del av en episode (antagelig den første) og ble ganske fort lei av å se kjendiser vifte med armene uten å overhode ane hva de drev på med. Ikke ante de noe om musikken. Ikke hadde de rytmefølelse. Ikke ante de hva de forskjellige instrumentgruppene skulle spille (eller når). Pinlig!
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.266
Antall liker
1.168
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Hver sin lyst sier nå jeg. Foretrekker kjendiser som vaser rundt i skogen på TV-Norge....
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.889
Antall liker
11.280
Sted
Ytterst i havgapet...
Nei. - utdriting av kjendiser foregår på alle kanaler...... resirkulering....
Forresten Håkon, - er det egentlig fiolinen som er mest interessant?? :cool:
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.690
Antall liker
7.928
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Adam var ikkje heilt det same......men så fekk han noko tullete å jobbe med, då. Silya var på heimebane så det susa, og fekk 3*8 poeng. Men kva tulling har laga dette arrangementet? Som Gilde grillpølser med trøffelsaus... Dommarane gav han 14 poeng, og sjølv om det var vanskeleg å ha eit sånt kjedeleg musikkstykke, var det nok ikkje verd meir, nei.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.712
Antall liker
11.164
Torget vurderinger
2
Faten ser ikke sååå engasjert ut som forgjengerne... Mye telling og fundering set det ut for...
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.690
Antall liker
7.928
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
At Faten greiser seg såpass godt, hadde eg ikkje rekna med. Eg er nok litt fordomsfull....
No var det ikkje heilt den store innsikta i musikken, men ho fekk fart på seg då fortissimoen kom. Men ho snakka ikkje så mykje med solistane, før slutten.
Det som er kjekt var å høyre Kork. Ti poeng var vel greitt, vi får sjå om ho går vidare. Det spørs kor mange fans som ser på NRK...
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.097
Antall liker
9.398
Silya er helt ok......i ca. 5 sekunder av gangen. Fryktelig slitsom type.
 
Topp Bunn