MAE SET1?

Clintern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2006
Innlegg
238
Antall liker
123
Sted
Åkrehamn
Torget vurderinger
6
Fikk tips om å prøve MAE SET1 på mine Klipsch B3. Fikk tak i en kort omtale, men ingen info om hvor jeg kan få kjøpt byggesettet? Noen der ute med erfaring med MAE, vet hvor den kan kjøpes, eller som eventuelt har en til salgs....
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.110
Antall liker
4.961
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Fikk tips om å prøve MAE SET1 på mine Klipsch B3. Fikk tak i en kort omtale, men ingen info om hvor jeg kan få kjøpt byggesettet? Noen der ute med erfaring med MAE, vet hvor den kan kjøpes, eller som eventuelt har en til salgs....
Har sendt deg PM.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.110
Antall liker
4.961
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Det er nå en demo forsterker et sted på Karmøy. Mishandlet av Posten, men spiller likevel som en drøm i følge rapporter. Og en hos Motron i Vestfossen. Siden interessen er så stor, kommer jeg til å bygge en til om ikke lenge. Har et chassis og sideplater klart. Venter på deler fra Motron. Det vil vel i praksis si at jeg kan hente de så snart jeg har tid. Må bare avslutte et GRAAF prosjekt først.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.122
Antall liker
10.576
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Karmøy sier du - der er jo jeg. Hadde vært interessant og testet. Har et ar audionote høyttalere som kunne vært interessant.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.110
Antall liker
4.961
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Ta en prat med Brynjar / Motron/ 32752150, så får du vite hvor den er. Jeg hadde ikke noe med forsendelsen å gjøre.
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.110
Antall liker
4.961
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Var hos Motron i går og fikk med den første MAE SET 1 hjem. Skal oppgradere den til siste revisjon. Så er den klar for nye utfordringer. Brynjar blir bortreist ca 3 uker. Han kan nås på mail: bryn@motron.no
Angående lån av SET'en kan jeg ordne det etter nærmere avtale.
 
Topp Bunn