Månedene med én bokstav for mye

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
NB: Bagatell, kun for detaljopphengte).

September, november, desember. Åtte bokstaver. Den ene bokstaven gjør at dato/klokkeslett/bruker tar tre linjer. Jeg synes det er mest komfortabelt å se på emnetitlene uten for mye luft mellom. Kunne det være aktuelt å øke feltet med ett tegn?
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.692
Antall liker
21.539
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Glitrende observert!
Sånn kan det gå når Bytedybden er for liten...
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.121
Antall liker
3.903
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Gå inn på [Rediger Profil] - [Utseende- og layoutinnstillinger], velg nytt Tidsformat. Jeg bruker "ÅÅÅÅ-MM-DD, TT:MM:SS" - da har du ikke dette problemet.
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
mteinum skrev:
Gå inn på [Rediger Profil] - [Utseende- og layoutinnstillinger], velg nytt Tidsformat. Jeg bruker "ÅÅÅÅ-MM-DD, TT:MM:SS" - da har du ikke dette problemet.
Takk, det gjorde forskjell. Selv om jeg egentlig foretrekker å se månedsnavnene; litt analog der.
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.344
Antall liker
10.964
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Hei

Har overhodet ikke tenkt på dette. Gjorde en test på en pc med gammel skjerm med lav oppløsning. Når jeg åpner hfs i internet explorer har jeg samme problemet som du beskriver. Om jeg åpner hfs i opera eller firefox kan månedene sikkert ha enda en bokstav for mye og fortsatt vises på to linjer. Bytt nettleser! (så får du automatisk tilpasning til skjermbredde på bilder også!)

mvh
 

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Innlegg
835
Antall liker
25
Sted
Tromsø
Burnt_Island skrev:
Hei

Har overhodet ikke tenkt på dette. Gjorde en test på en pc med gammel skjerm med lav oppløsning. Når jeg åpner hfs i internet explorer har jeg samme problemet som du beskriver. Om jeg åpner hfs i opera eller firefox kan månedene sikkert ha enda en bokstav for mye og fortsatt vises på to linjer. Bytt nettleser! (så får du automatisk tilpasning til skjermbredde på bilder også!)

mvh
Hei. Bruker Opera, så det er ikke det. Men har den ikke i fullskjerm, mulig det hadde gjort forskjell mht. resizing.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.876
Antall liker
5.717
Torget vurderinger
1
geiraa skrev:
Burnt_Island skrev:
Hei

Har overhodet ikke tenkt på dette. Gjorde en test på en pc med gammel skjerm med lav oppløsning. Når jeg åpner hfs i internet explorer har jeg samme problemet som du beskriver. Om jeg åpner hfs i opera eller firefox kan månedene sikkert ha enda en bokstav for mye og fortsatt vises på to linjer. Bytt nettleser! (så får du automatisk tilpasning til skjermbredde på bilder også!)

mvh
Hei. Bruker Opera, så det er ikke det. Men har den ikke i fullskjerm, mulig det hadde gjort forskjell mht. resizing.
Folk benytter ulik skjermoppløsning, og det er vanskelig å tilpasse det så det blir "perfekt" for alle oppløsninger. Hvis du ikke bruker hele skjermen så har du jo svaret på "problemet".
 
Topp Bunn