Måling av lytterommet

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
738
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
En liten forespørsel blir vel dette, litt usikker på om det er rett sted å legge det ut.

Er det noen i Stavanger/omegn som kan sjekke lytterommet mot de akustikktiltakene som er gjort for en grei slant?
Og videre komme med konkrete anbefalinger av plassering evt. endring og type/tykkelse av eventuelt akuplater og lignende? All in one go?
 

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
738
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Eller!?

Det holder kanskje å laste ned på ipad, som jeg har gjort, det nye 'audio tools' anbefalt i 1. Utgave av WATT som jeg fikk iposten i dag... Der kan man jo sjekke litt av hvert angående sitt lytterom.
Har ikke studert for mye på appen enda, men den ser ut til å være 'det man trenger'?
 
8

8x12_TOM

Gjest
Hadde det ikke vært for at det er så jævlig langt unna, skulle jeg gitt deg en hjelpende hånd. ;D
 

ogla

Prepare to be baffeled!
Ble medlem
18.08.2010
Innlegg
1.136
Antall liker
738
Sted
Sola
Torget vurderinger
18
Setter pris på tanken :)
 

Ekorre

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.09.2010
Innlegg
679
Antall liker
248
Kunne også tenkt meg litt input på dette om noen vennlige sjeler i Oslo har lyst :p
Sliter litt med hvilke tiltak man evt skulle satt igang. Vanker en flaske vin og lytting til ålreit anlegg :p
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.278
Antall liker
2.521
Torget vurderinger
1
Bare gi en lyd du så kan jeg hjelpe, hele påsken er fri og skal bare brukes på lystbetonte gjøremål
 
Topp Bunn