Lytteseanse hos R.E.S.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Krell EVO 222 forforsterker kommer på besøk til anlegget mitt på lørdag. Det samme gjør en EAR912. Jeg har trolig noen ledige plasser dersom noen vil komme.

Tidspunktet blir fra 13-18 førstkommende lørdag. (Jeg prøvde å friste folk i min egen anleggstråd, men fikk ingen tilbakemeldinger, så prøver her).

Bare meld dere i denne tråden i stedet, så tar jeg en oppsummering av hvor mange som har meldt seg midt på dagen i morgen, og tar eventuell loddtrekning om det blir for mange.

For de som ikke vet, så bor jeg ved Slemmestad, en halvtimes kjøring sør for Oslo.

Roy

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    415
    Hei. Registrerte mulightene i tråden din og fikk nettopp melding fra RBN om det samme, men jeg har desverre ikke mulighet lørdag (plikter kaller) Skulle vært artig BÅDE og høre Sofia i et normalt hjemmemiljø og ikke minst artig med sammenlikning mellom de nevnte forforsterkerne. Håper på publiserte inntrykk her inne av det siste og håper det kan by seg mulighet for en prøvelytt av Sofia ved en senere anledning.

mvh

Red. Dere får tydeligvis en morsommere lørdag enn meg. All mye lykke til med seansen

Sist redigert:

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.590
    Hei
    Dette hadde vært artig å være med på. Fått et lite inntrykk av hvordan EAR oppfører seg med dine komponenter hadde vært veldig interessant. Sjefen stikker av i morgen og kommer hjem en gang på lørdag, så jeg sliter litt med barnepass. Regner med at det blir avklart i morgen formiddag om det blir tur eller ikke.

Mvh
    RBN

EHED

Bransjeaktør
    Ble medlem
    15.03.2010
    Antall liker
    258
    Sted
    Nordby
    Torget vurderinger
    3
    Skal prøve å se om jeg kan komme meg en tur innom hvis det er greit for deg?
    Hadde vært moro å hørt systemet ditt en gang.

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Til nå er det bare fire OASere som har meldt seg, så det skal nok gå helt fint med både RBN (om han kommer) og deg Morten (EHED).

Jeg tar en oppsummering rundt klokka 12 i dag.

Roy

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.590
    Je kjæm, å je kjæm alene i morra. Ingen ville vara me.
    RBN

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Fem OASere har meldt seg til besøk i morgen fra 13-18. Derav KW, Powerpoint og Jamakr. I tillegg kommer RBN. Da er vi sju stykker med meg, så det blir bra. Er det et par slengere til, så går sikkert det også. Førstemann til mølla.

Roy

Scrooge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Antall liker
    1.081
    Fortsatt en ledig plass til disposisjon?
    I så fall sniker jeg meg med sammen med Morten / EHED i morgen!:)

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Fortsatt en ledig plass til disposisjon?
    I så fall sniker jeg meg med sammen med Morten / EHED i morgen!:)
    Bare kom. Vi blir nesten 10 stykker, men det gjør ikke noe.

Roy

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Her er lista så langt (tror jeg har fått med alle nå...)

Powerpoint, OAS
    jamakr, OAS
    EiK, OAS
    KW, OAS
    Lars, OAS
    Kjetil, OAS
    RBN
    Scrooge
    Morten (EHED)

Blir sikkert en bra gjeng :)

Roy

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    16.183
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    19
    Er det en Conrad Johnson sak der og ? Hva er dette ? Riia ?

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    1.370
    Her er det som venter dere i morgen.
    Gleder meg RES.
    TAr med to sett CAST kabler og 222. Det er vel ikke noe annet som trengs herfra?
    JMK

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Gleder meg RES.
    TAr med to sett CAST kabler og 222. Det er vel ikke noe annet som trengs herfra?
    JMK
    Neida, men ta gjerne med noe spennende musikk. Hvorfor to sett Cast forresten?

PS. Det med musikk gjelder for alle dere andre som kommer også. Alltid morsomt å høre musikk jeg ikke kjenner.

Roy

kwil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Antall liker
    415
    Je kjæm, å je kjæm alene i morra. Ingen ville vara me.
    RBN
    "Ville ikke" er vel for direkte feiltolkning å regne, men det er så. Riktig hyggelig sammekomst til dere, husk det forventes inntrykk av 912 vs 222 postet HER!
    ;)
    mvh

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    "Ville ikke" er vel for direkte feiltolkning å regne, men det er så. Riktig hyggelig sammekomst til dere, husk det forventes inntrykk av 912 vs 222 postet HER!
    ;)
    mvh
    Regner med at vi legger det ut her, ja. Det interessante er jo at det vil være tre Wilson-eiere på plass, hvorav to av dem har 222-forforsterkeren, så det skal bli morsomt å høre hva de synes med rør kontra deres egen 222. Jeg er veldig spent på hva 222 gjør mot 912 som jeg har hatt i anlegget en god del uker allerede.

Jeg har allerede konkludert med at jeg skal ha meg forforsterker, men hvilken har jeg ikke bestemt meg for ennå. Minst en rørforforsterker til skal testes ut først.

Roy

terjetroll

Bransjeaktør
    Ble medlem
    21.10.2005
    Antall liker
    12
    Preampen min er på plass allerede, ser jeg!
    Den har foresten andre rør en den du testet,så du for høre forskjell.Philips Ecc88.
    Terjetroll

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Preampen min er på plass allerede, ser jeg!
    Den har foresten andre rør en den du testet,så du for høre forskjell.Philips Ecc88.
    Terjetroll
    Hei, javisst. Nå har jeg ikke de to ulike variantene å teste opp mot hverandre, men er jeg helt på jordet dersom jeg mistenker at dette kanskje er litt strammere i bassen, og noe luftigere i toppen enn den 912ern jeg hadde med andre rør i?

Roy

Terje Berg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Antall liker
    1.076
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    4
    Neste gang, gir du litt lenger forvarsel. Da kommer jeg! Hadde vært veldig morro å hørt dette oppsettet!

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Neste gang, gir du litt lenger forvarsel. Da kommer jeg! Hadde vært veldig morro å hørt dette oppsettet!
    Det er bare å gi beskjed når du skal denne veien det, så kan jeg prøve å sette av en lytteseanse om jeg er hjemme og det passer med resten av husstanden.

Roy

RBN

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    1.590
    Regner med at vi legger det ut her, ja. Det interessante er jo at det vil være tre Wilson-eiere på plass, hvorav to av dem har 222-forforsterkeren, så det skal bli morsomt å høre hva de synes med rør kontra deres egen 222. Jeg er veldig spent på hva 222 gjør mot 912 som jeg har hatt i anlegget en god del uker allerede.

Jeg har allerede konkludert med at jeg skal ha meg forforsterker, men hvilken har jeg ikke bestemt meg for ennå. Minst en rørforforsterker til skal testes ut først.

Roy
    Det blir jo en del parametere her man ikke kjenner, så det blir jo en konklusjon om hvordan det låter i ditt anlegg. Håper jo også at 222 rekker å bli tilstrekkelig varm slik at den spiller på sitt beste. Gi meg 912 i et par uker og jeg lover en skikkelig tilbakemelding:cool:
    Dette blir moro

RBN

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.237
    Torget vurderinger
    25
    Da er anlegget skrudd på slik at det får varmet seg opp noen timer før gjestene mine kommer. Tror jeg trenger hvert eneste minutt for å få shinet kåken også...

Roy

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn