Lyttekveld og slarving i Sandefjord

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Tirsdag 12 april blir det musikkaften hos meg i Sandefjord.
Om det er av interesse så er det bare å melde seg på. 😀
Klokkeslett kommer jeg tilbake til.
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
 
Sist redigert:

olisn

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
688
Antall liker
624
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Dette må man bare være med på! :)

Ole G
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Jan Olav, er på kurs nesten hele neste uke, men jeg er jo veldig klar for å høre oppsettet ditt, blant annet etter det siste du fikk inn. Har susa mye i egen verden i vinter, på tide å våkne fra vinterdvalen nå å komme meg ut igjen. Håper det er mulig å få audiens en annen kveld?
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Jan Olav, er på kurs nesten hele neste uke, men jeg er jo veldig klar for å høre oppsettet ditt, blant annet etter det siste du fikk inn. Har susa mye i egen verden i vinter, på tide å våkne fra vinterdvalen nå å komme meg ut igjen. Håper det er mulig å få audiens en annen kveld?
Det er klart. :) Du har nummeret mitt! :)
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Da er den foreløbige listen slik: Cardas, 8x12_TOM og olisn. :)
Det er plass til flere.
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Se der ja! :)

Da var vi plutselig en liten gjeng.

Cardas
8x12_TOM
Olisn
Stein Larsen
Endpoint Audio
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Det er en til som har meldt sin interesse, kommer han så er det ikke plass til flere.
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Der meldte sistemann sin ankomst. :)
Da er det ikke plass til flere desverre.

Cardas
8x12_TOM
olisn
Stein Larsen
Endpoint Audio
flyer
 

knuba

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
309
Antall liker
139
Sted
Larvik
Torget vurderinger
3
Dersom noen trekker seg blir jeg gjerne med. Tror ikke jeg kjenner noen av dere andre hifi-interesserte som nærmest bor i mitt nabolag. Det hadde det vært hyggelig og gjort noe med :)
 
8

8x12_TOM

Gjest
Jeg er jo en inntrenger her, så burde vel strengt tatt stått bakerst i køen.
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Dersom noen trekker seg blir jeg gjerne med. Tror ikke jeg kjenner noen av dere andre hifi-interesserte som nærmest bor i mitt nabolag. Det hadde det vært hyggelig og gjort noe med :)
Om noen trekker seg, så kommer du. Om ingen trekker seg, så kommer du en annen kveld. Torsdag uken etter kommer Næss, så da kan du eventuelt også ta turen. :)
 

knuba

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
309
Antall liker
139
Sted
Larvik
Torget vurderinger
3
Dersom noen trekker seg blir jeg gjerne med. Tror ikke jeg kjenner noen av dere andre hifi-interesserte som nærmest bor i mitt nabolag. Det hadde det vært hyggelig og gjort noe med :)
Om noen trekker seg, så kommer du. Om ingen trekker seg, så kommer du en annen kveld. Torsdag uken etter kommer Næss, så da kan du eventuelt også ta turen. :)
Jeg kan dessverre ikke da, men prøver gjerne igjen siden en gang.
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Da sier jeg hjertelig velkommen til Cardas, 8x12_TOM, olisn, Stein Larsen, Endpoint Audio og flyer. :)

Tidspunktet setter jeg fra klokken 18.00 til klokken 21.00 :D
Ta gjerne med egne plater om dere ønsker.

Det vil bli servert kaffi og kaku!
 
Sist redigert:
8

8x12_TOM

Gjest
Mulig jeg har fått oppmøteplass før, men jeg er lat og gidder ikke lete det fram;)
 

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Innlegg
1.110
Antall liker
1.332
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
Må takke vert og oppmøtte for en trivelig kveld med god musikk, overdådig servering og generelt ok slarv.

Jada, Khorna spiller bedre og bedre hos deg :D

Stein
 
8

8x12_TOM

Gjest
Må også få takke verten og de harbarkede karer for en meget hyggelig kveld.

Tor
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Selv takk til dere tre! :)
Jeg synes dere var alle tiders å ha på besøk, huset står enda. :cool:


Blir vel et besøk hos en av dere neste gang kanskje? ;)
 
Sist redigert:

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Takk for meg Jan Olav, alltid hyggelig å komme på besøk hos deg og "slarve" litt om både hifi, musikk og andre ting. Og ikke minst hyggelig å følge med på veien du går med annlegget og lyden, 912 er god som gull :)

Spillte flere av låtene du satte på, flere ganger i går kveld, spennende og viktig å utvide horisonten litt. Og fikk lyst på kassett spiller igjen forresten, for andre gang hittil i år :rolleyes:

EAR 861 var det jeg tenkte på forresten, dvs det var denne jeg lånte for ett par år siden. Steike god effekt forsterker, syntes jeg ihvertfall, tror muligens du også ville likt denne ;)
http://www.hifisentralen.no/forumet...a-der/71470-casa-de-na-ss-12.html#post1929219
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.965
Antall liker
81.735
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Det er da vanlig å ta bilder ved slike seanser, men her var det intet! :rolleyes:
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Takk for meg Jan Olav, alltid hyggelig å komme på besøk hos deg og "slarve" litt om både hifi, musikk og andre ting. Og ikke minst hyggelig å følge med på veien du går med annlegget og lyden, 912 er god som gull :)

Spillte flere av låtene du satte på, flere ganger i går kveld, spennende og viktig å utvide horisonten litt. Og fikk lyst på kassett spiller igjen forresten, for andre gang hittil i år :rolleyes:

EAR 861 var det jeg tenkte på forresten, dvs det var denne jeg lånte for ett par år siden. Steike god effekt forsterker, syntes jeg ihvertfall, tror muligens du også ville likt denne ;)
http://www.hifisentralen.no/forumet...a-der/71470-casa-de-na-ss-12.html#post1929219

Jo takk selv Hr. Næss! Moro å spille musikk for deg, du finner deg i alt jeg setter på. ;)
Kjøp deg en kassett spiller, kult format. :)
Ja, sjekket opp etter at du dro, 861 ble jeg veldig nysgjerrig på. EAR er noe jeg har fått ørene opp for, så tipper at det ikke stopper med 912. ;)

Kommer snart en tur til deg for en lytt og slarving. Ha kaffen klar! :)

Ps: Digger bilde du linker til.
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Takk for meg Jan Olav, alltid hyggelig å komme på besøk hos deg og "slarve" litt om både hifi, musikk og andre ting. Og ikke minst hyggelig å følge med på veien du går med annlegget og lyden, 912 er god som gull :)

Spillte flere av låtene du satte på, flere ganger i går kveld, spennende og viktig å utvide horisonten litt. Og fikk lyst på kassett spiller igjen forresten, for andre gang hittil i år :rolleyes:

EAR 861 var det jeg tenkte på forresten, dvs det var denne jeg lånte for ett par år siden. Steike god effekt forsterker, syntes jeg ihvertfall, tror muligens du også ville likt denne ;)
http://www.hifisentralen.no/forumet...a-der/71470-casa-de-na-ss-12.html#post1929219

Jo takk selv Hr. Næss! Moro å spille musikk for deg, du finner deg i alt jeg setter på. ;)
Kjøp deg en kassett spiller, kult format. :)
Ja, sjekket opp etter at du dro, 861 ble jeg veldig nysgjerrig på. EAR er noe jeg har fått ørene opp for, så tipper at det ikke stopper med 912. ;)

Kommer snart en tur til deg for en lytt og slarving. Ha kaffen klar! :)

Ps: Digger bilde du linker til.
Hehe, ja i forhold til musikk... har ett godt forhold til det meste av musikk her, ikke spesiellt sær tror jeg.

Kult bilde, er jo tatt rett ned i gapet til K-HORN kjelleren!! :D (hvis vi tenker på samme bildet?)

Får ikke samboeren til å kjøre deg da, jeg har en Stout og en IPA du skulle smakt på.... og en Tysk Pilsner, Red Ale og snart en Pale Ale.... ???
Ellers skal kaffen selvsagt være på plass ;)
 

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Innlegg
7.412
Antall liker
1.114
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
14
Nei, tenkte på bilde av din 912 og 861 som du lånte. Skulle gjerne kommet nedom en tur, men finnes ikke håp for at Anne er promillefri.
 

Næss

Overirig entusiast indeed
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.591
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
912 og 861 komboen får du sikkert høre hvis du ringer Terje, 861 er blytung så håper ikke du har trøbbel med ryggen.

Tenkte ikke på nå altså, vi tar det uansett en annen gang, øl går det aldri tomt for her :cool: Kanskje andre som vil være med også... men det er en annen tid og en annen tråd (får bli slarving i Larvik)... ;)
 
8

8x12_TOM

Gjest
Det er da vanlig å ta bilder ved slike seanser, men her var det intet! :rolleyes:
Det var en klump som fløy rundt med kamera, så det burde egentlig være noen bilder - mulig han drakk seg ihjel og aldri fikk lagt de ut
 
Topp Bunn