Lytte før du kjøper? Sigberg Audio demo / showroom

I fjor høst flyttet vi inn i nytt verksted/lager i Ås (25min med bil sør for Oslo) som også var tenkt brukt til å teste ut forskjellige oppsett til messer. Dette har endt opp i et semi-permanent showroom hvor det for tiden står Sigberg Audio SBS.1 sammen med Antimode X2 og 2stk Inkognito 10 subwoofere. I tillegg har mange vært innom "kjelleren i Ås" hvor man kan lytte til Sigberg Audio Manta preproduksjonsmodeller med Antimode X4 og 2stk Sigberg Audio 10D subwoofere.

Dette blir et travelt halvår hvor mye tid går med til å ferdigstille Manta, så jeg kommer til å være noe mer forsiktig med å invitere folk som "bare er nysgjerrige", selv om det så klart er lov å prøve seg. Men begge ovennevnte rom stilles til rådighet for de som er genuint interessert i å kjøpe noen av de nevnte produktene, men ønsker å høre før de kjøper. Ta i så fall kontakt via direktemelding her på sentralen eller via epost eller sosiale medier (kontaktinformasjon på våre informasjonssider)! :)

IMG_7984.jpg
IMG_8066-copy-2.jpg
IMG_8459.jpg

Sist redigert:

Kommentarer

parafinoksen

Fornøyd med tingenes tilstand
Ble medlem
28.03.2017
Antall liker
10.247
Kanskje ha en fast dag i uken / annen hver uke med mulighet for å booke demo så folk har noe å forholde seg til? I og med at du selger direkte, er det jo ikke så lett å få gjort seg opp en mening. For du vil vel selge? :)

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
4.924
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Kanskje ha en fast dag i uken / annen hver uke med mulighet for å booke demo så folk har noe å forholde seg til? I og med at du selger direkte, er det jo ikke så lett å få gjort seg opp en mening. For du vil vel selge? :)
Det kunne vi sikkert, men er det ikke mer fleksibelt å ha mulighet til å ta kontakt for å avtale en tid som passer, enn å måtte begrense seg til fast dag? (Mulig jeg tenker motsatt av folk flest her altså).

Og ja jeg ønsker å selge, derav posten over hvor jeg oppfordrer folk til å ta kontakt hvis de ønsker å lytte før de kjøper. :) Usikker på om jeg misforstår deg?

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
4.924
Link til alle artikler
46
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Velvet recording velger Sigberg Audio!

Velvet recording velger Sigberg Audio!

• 5
Velvet Recording (som er et stort studio rett utenfor Oslo) har kost seg med Manta i over to måneder allerede! De har et oppsett med Sigberg Audio Manta med to stk 10D subwoofere i deres...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio subwoofere

Sigberg Audio subwoofere

• 0
Det er av naturlige årsaker mye fokus på høyttalerne våre, men vi har ikke glemt hvor det startet! Sigberg Audio vil alltid representere fullfrekvent gjengivelse av musikk med høy presisjon og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA snart på lager!

Sigberg Audio MANTA snart på lager!

• 0
Sigberg Audio MANTA med kardioide er nå forventet på lager i begynnelsen av juni, og kan forhåndsbestilles allerede nå! Det bestilles et begrenset antall til lager i første runde, så her kan det...
Fortsett
Bransjenyheter
Antimode X2 oppdatert med flere funksjoner

Antimode X2 oppdatert med flere funksjoner

• 0
I går kom ny firmware til Antimode X2! 🥳 Blant nye funksjoner kan nevnes: * Konfigurerbar crossover (10hz steg) * Konfigurerbart virkeområde for både basstilt og diskanttilt * Konfigurerbart...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA releasetrailer

Sigberg Audio MANTA releasetrailer

• 8
Da er endelig en full "commercial trailer" for MANTA på plass! Åpenbart ikke en informasjonsvideo, laget primært for å skape litt godfølelse og interesse rundt høyttalerne, kanskje mest hos de som...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio MANTA: Forhåndssalget har åpnet!

Sigberg Audio MANTA: Forhåndssalget har åpnet!

• 0
Begrenset forhåndssalg av Sigberg Audio MANTA er i gang!
Fortsett
Topp Bunn