Lynnedslag i Asus PC - godt verksted i Oslo området

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Har vært uheldig. Lynet slo ned i PC' en med musikksamlingen og den er død. Er det noen som kan anbefale et godt hurtigarbeidende verksted som kan se på PC' en.


Final
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.691
Antall liker
2.294
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Det raskeste er å ta ut disken og sette den inn i en annen PC for å se om det er liv i den. Da kan du kopiere filene selv. Ellers er digitalimpuls i Møllergata 9 et greit sted å henvende seg. De har verksted og fikser dette.
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Takk for det. Jeg har forsåvidt tatt backup. Tipper det er PSU som har tatt kvelden. Trenger et verksted som kan skifte PSU.


Final
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.855
Antall liker
10.690
Torget vurderinger
10
Kjedelig. Her i Vestby tok tre hus fyr i natt. Det er det desidert værste tordenværet jeg har opplevd. Hele huset ristet bokstavelig talt.
Fruen og jeg sover på et lite rom og med vinduet åpnet sideveis innad mot en sidevegg vekk fra oss. Da blir faktisk det 10 m2 store rommet ikke ulikt et bakladet horn hvor vi sover med hodene plassert i enden innerst i U'en. Horn forsterker som kjent lyden med ca 6 dB og det er vel en fordobling i lyd trykket :p
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.691
Antall liker
2.294
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Takk for det. Jeg har forsåvidt tatt backup. Tipper det er PSU som har tatt kvelden. Trenger et verksted som kan skifte PSU.


Final
Som sagt tidligere, Digitalimpuls har verksted og de har selger PSUer så dette fikser de på 5 minutter hvis du drar ned til dem. Og nei, jeg har ingen ting med dem å gjøre, men jeg har hørt mye godt om dem på Hardware.no.
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Kjekt med slike tips. Kom gjerne med tilbakemelding med ditt inntrykk av kundeservice etc
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Skal gi tilbakemelding. Har levert PC'en nå. Tar 2-4 virkedager før jeg vet noe mer.


Final
 

JohnnyH

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.02.2013
Innlegg
3.004
Antall liker
1.305
Sted
Rogaland / Sandnes
Hvis dette er en standard PC med ATX psu er ikke det så vanskelig å bytte selv.:)

How To Replace Computer ATX Power Supply

 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Takk. Kan jo være andre deler også. Hovedkort for eksempel. Koster det mye eller jeg må bytte harddisk, så blir det ny bærbar.

Final
 

Final

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.03.2013
Innlegg
3.141
Antall liker
5.143
Sted
Bærum
Torget vurderinger
4
Da er jeg oppe å går igjen. Veldig,rask og god service fra Digital impuls. En butikk med teknisk kompetanse. De skal jeg anbefale videre. Endte med å bytte ut harddisken i laptoppen med en 1TB SSD. Fikk klonet PC'en og alt funger helt topp.
Igjen takk for gode tips.

Final
 
Topp Bunn