Little Dot trenger vel også venner....

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Innlegg
191
Antall liker
0
Fikk min Little Dot MK3 igår, og må si det var et godt bekjentskap med en gang. Lekker liten head-amp. Flott design og super finish. Forer mine Sennheiser HD800 med masse godlyd nesten rett ut av esken! Kommer til å spare både Rougen og Focalene......De som ikke trenger/føler for dac og usb får masse for penga. 1395.- kr ferdig levert på posten. Helt NY. Rør-kos og et design selv mor vil elske. Her er et stort og godt lydbilde med alt jeg vil ha! Marcus Miller låter som, ja Markus Miller. Dette lover godt ::).

Er vi flere??

Stein
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jeg har i alle fall lurt på å skaffe meg et CDP_1 drivverk. Det har bare blitt lagt litt på is etter at jeg fikk Squeezebox, men vi får se. Kanskje dukker det opp noen brukererfaringer i denne tråden. :)

Også Stein. ;)
 

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Innlegg
1.110
Antall liker
1.332
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
Er faktisk på utkikk etter noe slikt.
Har du link til hvor du kjøpte. har ikke goglet ennå... :)

Stein
 

Fugazi

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.05.2009
Innlegg
917
Antall liker
259
Sted
Bærum
Torget vurderinger
13
stg skrev:
Fikk min Little Dot MK3 igår, og må si det var et godt bekjentskap med en gang. Lekker liten head-amp. Flott design og super finish. Forer mine Sennheiser HD800 med masse godlyd nesten rett ut av esken! Kommer til å spare både Rougen og Focalene......De som ikke trenger/føler for dac og usb får masse for penga. 1395.- kr ferdig levert på posten. Helt NY. Rør-kos og et design selv mor vil elske. Her er et stort og godt lydbilde med alt jeg vil ha! Marcus Miller låter som, ja Markus Miller. Dette lover godt ::).

Er vi flere??

Stein
Hei. Hvor bestillte du den fra?
 

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Innlegg
191
Antall liker
0
Bare gå på Littledot.net
Hadde kontakt med David hele tiden, og alt gikk som smurt. Sent med EMS, så overtok DHL, og utlevert på posten.

Stein
 
Topp Bunn